search
menu

مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

[ پنهان کردن ]
معرفی بازارهای مشهد نزدیک حرم
لوکس‌ ترین مراکز خرید مشهد
بازار و مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب
مراکز خرید کامپیوتر مشهد
سخن آخر
مشهد، یکی از آن شهرهایی است که تقریباً در تمامی طول سال بصورت روزانه میزبان تعداد زیادی از مسافرانی است که مقاصد مختلف این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. جاذبه‌های تماشایی این شهر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های سفر از سوی گردشگرانی دانست که به منظور تفریح آن را انتخاب کرده‌اند و از آن مهم‌تر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر است که منجر به جذب بالای زائران داخلی و همچنین گردشگران از نقاط مختلف کشورهای همسایه به این شهر شده‌است. در کنار همه اینها، گشت و گذار و خرید در بازارها و مراکز خرید مشهد اگرچه هدف اول سفر به این شهر نیست، اما یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به آن محسوب می‌شود. زیرا هیچ چیز دلچسب‌تر از چمدان سوغاتی‌هایی نیست که بعد از برگشت از سفر با قطار مشهد رشت یا هر مسیر دیگری، به دست خانواده می‌رسد.

مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد
اگر شما هم بارها به این شهر مقدس سفر کرده‌اید، اما بعد از آنکه زیارتتان تمام شده‌است و حسابی از بازدید از دیدنی‌های آن لذت برده‌اید، ایده یک بازارگردی جانانه به ذهنتان نرسیده‌است باید بگوییم یکی از خاص‌ترین و به یادماندنی‌ترین تجربیات سفر به مشهد را از قلم انداخته‌اید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم بار دیگر که عازم این شهر مقدس شدید، حال چه با هدف زیارت و چه با هدف تفریح و سرگرمی، با راهنمای سفر به مشهد فرصت بازارگردی در مجتمع‌های لوکس و بازارهای سنتی و دلنشین آن را به هیچ وجه از دست ندهید. قبل از آنکه رزرو بلیط هواپیما مشهد را انجام دهید این مقاله را بخوانید تا فهرست کاملی از بهترین مراکز خرید در این شهر پر گردشگر را در اختیارتان قرار دهیم تا با آشنایی تمام خود را آماده خرید و گردش در بازار های مشهد کنید.
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

معرفی بازارهای مشهد نزدیک حرم



بازار رضا مشهد؛ معروف‌ترین مرکز خرید نزدیک حرم


نام بازار رضا مشهد برای هر گردشگری که حتی یک بار به این شهر سفر کرده باشد اسمی آشنا و شناخته شده است. این بازار در زمینی با زیربنای ۷۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۵ احداث شده‌است و از همان زمان تا کنون محلی برای خرید سوغات مشهد توسط گردشگران و مسافران شهر بوده‌است. علاوه بر آن به سبب مجاورت این بازار با بارگاه امام رضا (ع) زائرانی که به حرم می‌روند معمولا در بازگشت از زیارت به بازارگردی در آن مشغول می‌شوند. از این رو می‌توان گفت این بازار از جاهای دیدنی مشهد و در طول هفته بسیار پرجمعیت است و اجناسی که در مغازه‌های ریز و درشت آن به فروش می‌رسند صرف نظر از نوع کالا همیشه خریدار خواهند داشت. این بازار قدیمی دارای بیش از ۱۰۰۰ باب غرفه است که در دو طبقه قرار گرفته‌اند. در این مغازه‌ها می‌توان انواع سوغاتی‌هایی نظیر تسبیح، سجاده، زعفران و انگشترهای فیروزه را خریداری کرد. علاوه بر آن مغازه‌های اسباب بازی فروشی، صنایع دستی، کارگاه‌های سنگ‌تراشی جهت ساخت زیورآلات و همچنین طلاسازی نیز در این بازار مشهد به چشم می‌خورند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس یا فلکه آب
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد؛ خرید انواع سوغاتی ارزان


بازار بزرگ مرکزی مشهد یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد است که در نزدیکی حرم قرار گرفته‌است. این بازار در دو فاز احداث شده‌است و مشتمل بر چندین طبقه است. فاز اول این بازار که در مقایسه با فاز دوم آن پیشینه بیشتری دارد بیشتر فضایی سنتی دارد و انواع سوغات مشهد مثل زرشک، زعفران، مهر و سجاده را با قیمتی مناسب می‌توان در مغازه‌های آن خریداری کرد. در فاز دوم نیز بیشتر اجناسی از جمله کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک و زیورآلات به فروش می‌رسد. علاوه بر فاصله کم این مرکز با حرم مطهر، مقرون به صرفه بودن قیمت کالاهایی که در مغازه‌های این بازار عرضه می‌شوند نیز از اصلی‌ترین مزایای این مرکز خرید محسوب می‌شود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، چهار راه شهدا، خیابان آیت اله بهجت
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازار امین؛ یکی از بازارهای ارزان مشهد


یکی دیگر از بازارهای مشهد که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و در حوالی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد بازار امین است. این بازار در میان اهلی شهر از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است زیرا قیمت اجناس در این بازار معمولا بسیار ارزان است. از این رو اغلب به گردشگرانی که تمایل دارند برای خرید سوغاتی‌های این شهر به ارزان‌ترین بازار ممکن بروند توصیه می‌شود این بازار مشهد را برای این منظور انتخاب کنند. انواع پارچه، اسباب بازی، پوشاک، کیف و کفش در مغازه‌های کوچک و بزرگی که در این بازار قرار دارند با قیمتی مناسب به فروش می‌روند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۱ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان نواب صفوی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازار مولوی مشهد؛ بورس لوازم آرایشی ارزان


برای افرادی که به دنبال لوازم خرازی بصورت جزعی و عمده هستند و همچنین آنهایی که به دنبال خرید لوازم آرایشی ارزان قیمت در بازارهای مشهد هستند بازار مولوی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. زیرا این بازار مملو است از مغازه‌هایی که لوازم خیاطی، وسایل نوشت افزار و لوازم اولیه کاردستی را عرضه می‌کنند. از مزایای خرید از این بازار این است که تا حد زیادی می‌توانید مطمئن باشید که برای اجناسی که در این بازار مشهد موجود است قیمتی ارزان‌تر پیدا نمی‌شود. بعلاوه این بازار در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و تنها سه کیلومتر با آن فاصله دارد که از جمله مزایای دیگر آن بشمار می‌رود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار مصلی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


بازار غدیر مشهد؛ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد


بازار غدیر که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته‌است یکی از بازارهای مشهد است که همواره مورد توجه زائران و گردشگرانی است که برای خرید سوغات این شهر و یا خرید اجناس با قیمتی ارزان‌تر در مقایسه با مراکز خرید لوکس شهر به آن مراجعه می‌کنند. در غرفه‌ها و مغازه‌های این بازار انواع کیف و کفش، پوشاک، سنگ‌های زینتی، بدلیجات و خشکبار با قیمتی به صرفه در این بازار عرضه می‌شوند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲:۳۰ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار امام رضا، زیر گذر حرم، ورودی از صحن غدیر


بازار جنت مشهد در نزدیکی باغ ملی و حرم امام رضا


بازار جنت از قدیمی‌ترین و پر رونق‌ترین بازارهای مشهد به حساب می‌آید که مشتمل بر ردیفی از مغازه‌های گوناگونی است که در طول یک خیابان نسبتا طولانی قرار گرفته‌اند. یکی از اصلی‌ترین مزایای این بازار را می‌توان نزدیکی آن به بارگاه امام هشتم و همچنین باغ ملی دانست. بیشتر مغازه‌هایی که در این بازار قرار گرفته‌اند به عرضه پوشاک و کیف و کفش مشغولند، با این حال در خیابان‌های مجاور این بازار مشهد به راحتی می‌توان انواع وسایل برقی از جمله لوازم صوتی تصویری را تهیه کرد. قیمت اجناس در این بازار در هر فروشگاه متغیر است اما روی هم رفته در مقایسه با نرخ‌هایی که در مراکز خرید لوکس شهر با آن مواجه می‌شوید، کالاها در این بازار از قیمت مناسبی برخوردارند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان جنت
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید آسمان مشهد در ‍۱۴ کیلومتری حرم


مرکز خرید آسمان مشهد یکی از مجتمع‌های خرید مدرن و نوسازی است که در محدوده حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر تنها ۱۴ کیلومتر است. در مغازه‌های این مرکز خرید مشهد اجناسی نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش جرمی و سوغاتی‌های مرسوم به فروش می‌رسند. جالب است بدانید که پارکینگ طبقاتی این مرکز خرید از جمله بزرگترین پارکینگ‌هایی است که مجتمع‌های بزرگ خرید مشهد دارند و تعداد طبقات آن به ۱۸ طبقه می‌رسد. از این رو با مراجعه به این مجتمع خرید جای نگرانی برای پیدا کردن جای پارک برای وسایل نقلیه خود ندارید. افزون بر این مراجعان این مرکز می‌توانند از رستوران، کافی شاپ و شهر بازی مجتمع نیز استفاده کنند و حس خریدی دلچسب و آسوده را تجربه کنند.
ساعات کاری: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان ۱۷ شهریور
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد؛ پاساژی با طراحی داخلی هنرمندانه


اگر به دنبال یک مرکز خرید امروزی و مدرن در شهر مشهد باشید که با حرم مطهر نیز فاصله کمی داشته باشد، مرکز خرید آرمان یکی از گزینه‌های پیش روی شما است. طراحی فضای این مرکز خرید مشهد بسیار چشم‌نواز و هنرمندانه است. در فضاهای مختلف مجتمع انواع آبشارهای مصنوعی، غارهای سنگی، مجسمه‌های سنگی زیبا، درختان بلند قامت افرا و صخره‌های زیبای سنگی نمایان است که نظر مراجعه‌کنندگانی که برای خرید به این مرکز آمده‌اند را به خود جلب می‌کنند و آنها را وادار می‌کنند تا برای لحظاتی هر چند کوتاه دست از خرید بکشند و محو تماشای این چشم‌اندازها شوند. نورپردازی‌هایی که در فضای داخلی مرکز خرید بکار رفته است نیز از دیگر جلوه‌های زیبای دکوراسیون داخلی این مجموعه بشمار می‌روند. بالاخره بعد از رهایی از جادوی مناظر مصنوعی زیبای مجتمع می‌توان به گشت و گذار در مغازه‌های این مرکز خرید مشغول شد و اجناسی نظیر کیف و کفش، پوشاک فصل، انواع لوازم کادویی و اسباب بازی را خریداری کرد. تنوع رستوران‌هایی که در محوطه فودکورت این مرکز خرید قرار گرفته‌اند نیز بسیار بالا است و تقریبا هر نوع غذای سنتی یا فست فودی که هوس کرده باشید را می‌توانید در بهترین رستوران‌ های مشهد سفارش دهید.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان نواب صفوی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


مجتمع خرید شرق زیست مشهد؛ اقامتگاهی با مراکز خرید


در میان مراکز خرید مشهد در نزدیک حرم، می‌توان مجتمع خرید شرق زیست را به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای خرید و گشت و گذار معرفی کرد. گفتنی است این مرکز خرید در دل یک مجتمع اقامتی قرار گرفته است که به منظور اسکان گردشگران و زائران احداث شده‌است و سه طبقه از این مجتمع را به خود اختصاص داده‌است. این مرکز خرید در مجموع دارای تعداد ۱۶۰ فروشگاه و مغازه است که برخی از آنها سوغات شهر نظیر زعفران، انگشتر عقیق، خشکبار و صنایع دستی را عرضه می‌کنند و در مابقی این مغازه‌ها می‌توان کالاهایی مانند کیف و کفش، پوشاک، اسباب بازی و پارچه را خریداری کرد. رستورانی که در این مرکز خرید قرار دارد نیز در وعده‌های مختلف غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان است و کیفیت غذاهای آن نیز مطلوب تلقی می‌شود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، ضلع شمالی حرم مطهر
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

لوکس‌ ترین مراکز خرید مشهد


مرکز خرید آرمیتاژ مشهد؛ یکی از مرتفع‌ترین برج‌های شهر


یکی از مراکز خرید مشهد که ظاهر خیره‌کننده و لوکس و ویترین‌های شیک فروشگاه‌های آن طرفداران زیادی دارد برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن است. این برج از مرتفع‌ترین برج‌های امروزی مشهد بشمار می‌رود که ارتفاع آن تقریبا ۱۵۰ متر است و تعداد طبقات آن نیز ۳۴ طبقه است. در حقیقت این برج یک مجموعه بزرگ است که علاوه بر بخش‌های اداری شامل پنج طبقه تجاری است که مملو از مغازه‌هایی است که انواع اجناس از برندهای داخلی و خارجی را می‌توان در آن پیدا کرد. انواع لوازم برقی، پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، ادکلن و لوازم آشپزخانه در فروشگاه‌های این مجتمع عرضه می‌شوند. در این برج تجاری علاوه بر خرید می‌توان از امکانات مفرهی نظیر پردیس سینمایی، شهربازی مختص کودکان، استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی بولینگ و بیلیارد و یک موزه هنری نیز جهت تفریحی و سرگرمی استفاده کرد و خاطره‌ای فراموش نشدنی از خرید در این برج برای خود رقم زد. علاوه بر آن در فودکورت متنوع این مجموعه می‌توان انواع غذاهای سنتی و فست فودها را سفارش داد و تجربه لذت‌بخش خرید در این برج لاکچری را تکمیل کرد.
ساعات کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان هفت تیر هشت، خیابان گلشن
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید وصال مشهد؛ خرید، شکم‌گردی و تفریح


مرکز خرید وصال که در زمره به روزترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد قرار دارد در زمینی با مساحت تقریبی ۱۱۲۷۰ متر مربع احداث شده‌است. این مجتمع دارای یک ساختمان شش طبقه با نمای ظاهری چشم‌گیر است که تعداد حدود ۴۰۰ باب فروشگاه را در خود جای داده‌است. طبقات اول تا چهارم این مرکز خرید به عرضه مبلمان و انواع وسایل چوبی منزل اختصاص داده شده‌است. در مغازه‌های مابقی طبقات نیز می‌توان انواع کالاهایی نظیر جواهرات، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و هر آنچه در زمره اجناس ارائه شده در یک پاساژ تجاری است را خریداری کرد. جذابیت این مرکز خرید را می‌توان به دارا بودن امکاناتی نظیر پارکینگ‌های اختصاصی خودرو، کافی شاپ، آسانسورهایی با نمای پانوراما و عکاسخانه به سبک سنتی دانست. بعلاوه مجموعه علمی تفریحی پروفسور بازیما و یک آبنمای بزرگ موزیکال نیز از جمله جذابیت‌های این مجتمع تجاری تفریحی به شمار می‌رود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، بهارستان ۶
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید پروما مشهد؛ شهربازی و بولینگ در کنار خرید


برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا یک خرید لوکس را در شهر مشهد تجربه کنند مرکز خرید پروما یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مرکز خرید در اصل یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای پروما است که در سال ۱۳۷۹ و در شهر مشهد احداث شد. زیربنای این مرکز خرید معروف تقریبا ۶۰۰۰ متر مربع است که ساختمانی چهارطبقه بر روی آن بنا شده‌است و دارای ۲۵۰ باب فروشگاه مختلف با اجناس گوناگون است. اقلام خوراکی، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، زعفران سوغات، خشکبار، پوشاک و کیف و کفش از جمله کالاهایی هستند که در این فروشگاه‌ها می‌توان خریداری کرد. افزون بر این در این مجموعه یک شهر بازی، سالن‌های بازی بیلیارد و بولینگ نیز برای ایجاد اوقاتی تفریح و سرگرمی برای خریداران تدارک دیده شده‌است. طبقه آخر این مجتمع به یک فودکورت وسیع و چندین رستوران‌ اختصاص پیدا کرده‌است که برای طرفداران شکم‌گردی در حین خرید بسیار جالب توجه است. گفتنی است در مجموع قیمت اجناس در این مجتمع خرید جزو اجناس ارزان به حساب نمی‌آیند اما با این حال تخفیفاتی که در نرخ اکثر اجناس فروشگاه‌ها به مناسبت‌های خاص اعمال می‌شود فرصتی است تا اجناس لوکس را با قیمتی مناسب‌تر از این مرکز خریداری کرد.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان جانباز
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد و طعم بهشتی رستوران معروف پسران کریم


اگر از آن دسته افزادی هستید که در حین خرید کردن کمی سختگیرانه‌تر دست به انتخاب می‌زنید و به اصطلاح بسیار سخت پسند هستید مرکز خرید آلتون که به آن بازار آلتون نیز می‌گویند، پیشنهاد ما به شما برای خرید در شهر مشهد است. اگرچه کالاهای این مرکز خرید مشهد در زمره گران‌ترین اجناس قرار می‌گیرند اما تنوع بی‌نظیر و کیفیت مطلوب آنها منجر به استقبال زیاد خریداران از خرید در این مرکز شده‌است. از این رو خرید از آن می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خوش سلیقه و سخت پسند بنشاند. این مرکز خرید در واقع یک برج ۷۵ متری تجاری اداری است که بخش اعظم آن به مغازه‌های تجاری اختصاص دارد. این برج تجاری که در چند سال اخیر احداث شده‌است در دهه ۱۳۹۰ به عنوان یکی از برترین برج‌های چند منظوره کشور شناخته شد.
این برج تجاری دارای یک مجتمع ساختمانی با ظاهری لوکس و مدرن است که ۲۴ طبقه دارد. مراجعه‌کنندگان برای تردد در بین طبقات این مرکز می‌توانند از آسانسور با نمای پانوراما استفاده کنند و اگر با خودروی شخصی خود به مجتمع آمده باشند نیز می‌توانند از پارکینگ طبقاتی اختصاصی این مرکز که ظرفیتی برابر با ۶۰۰ خودرو دارد استفاده کنند. در واحدهای تجاری این برج می‌توان انواع کالایی مانند کیف و کفش چرمی، جواهرات و پوشاک از برندهای معتبر بین المللی و همچنین برندهای داخلی خریداری کرد. اگر به این مرکز خرید رفتید خاطرتان باشد تا برای صرف غذا به یکی از رستوران‌های معروف مشهد یعنی رستوران پسران کریم بروید، این رستوران در طبقه چهارم قرار دارد و بی‌تردید یکی از بهترین پیشنهادها برای شکم‌گردی در شهر مشهد است.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار دانشگاه، مابین دانشگاه ۲۲ و ۲۳
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

برج سلمان مشهد (مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد)


از برج سلمان یا مجتمع تجاری اداری سلمان می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد نام برد. این مجتمع خرید که زیر بنای آن حدود ۷۱۰۰۰ متر مربع است دارای یک برج هجده طبقه است که تعداد ۳۷۰ باب واحد تجاری را در خود جای داده‌است. اجناسی که در این واحدهای تجاری عرضه می‌شوند شامل تمامی کالاهایی است که معمولا در مراکز خرید لوکس عرضه می‌شوند. بطور کلی این مجتمع از تجهیزات مطلوبی برخوردار است که از میان آنها می‌توان به پارکینگ طبقاتی وسیع، سرویس‌های اختصاصی زنانه و مردانه، رستوران لوکس و نمازخانه اشاره کرد. بعلاوه یک پارکینگ طبقاتی وسیع نیز در این مرکز تعبیه شده‌است که ظرفیت آن ۵۲۰ دستگاه خوردو است. در طبقات یازدهم و دوازدهم برج نیز چند رستوران شیک قرار گرفته‌است تا مراجعان مرکز بعد از این که حسابی از گشت و گذار در فروشگاه‌های این مرکز خسته شدند با صرف یک وعده غذای لذیذ خستگی خود را رفع کنند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان راهنمایی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد؛ لوکس و مجهز


مجتمع تجاری کیان سنتر از معروف‌ترین و مجهزترین مراکز تجاری شهر مشهد است که دو مرکز خرید فوق لوکس با نام کیان سنتر یک و کیان سنتر دو را در خود جای داده‌است. ساختمان مرکز خرید کیان سنتر یک دارای ۶ طبقه است و دارای ۸۳ باب مغازه تجاری است. ساختمان مرکز خرید کیان سنتر دو که درست در مقابل اولی قرار گرفته‌است دارای ۳ طبقه است و شامل ۱۵۰ باب مغازه است. در مغازه‌های این مجتمع انواع کیف و کفش برند، پوشاک مرغوب، انواع اکسسوری، لوازم بهداشتی آرایشی با کیفیت و وسایل آشپزخانه به فروش می‌رسند. این مجتمع تجاری اغلب روزها پر ازدهام است به ویژه در روزهای پایانی هفته تعداد مراجعان آن تقریبا دو برابر می‌شود. احتمالا وجود هایپرمارکت‌های وسیع در طبقات این مجتمع خرید یکی از دلایل مراجعه تعداد زیادی از اهالی شهر است که برای خریدهای هفتگی به این مرکز خرید می‌آیند. مراجعه‌کنندگان می‌توانند بعد از یک خرید آنچنانی در فودکورت این مجموعه خستگی خود را رفع کنند و انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای معروف بین المللی را سفارش دهند. مرکز ویدئو گیم، سالن بازی بیلیارد و سالن سینمای چند بعدی این مجتمع خرید نیز می‌تواند اوقات خوشی را برای خانواده‌ها ایجاد کند تا در حین خرید به تفریحات دسته جمعی مشغول شوند و از خرید در کنار یکدیگر لذت ببرند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد؛ معروف‌ترین پاساژ شهر


یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین مراکز خرید شهر مشهد را می‌توان مرکز خرید الماس شرق دانست. این مجتمع تجاری که زیر بنای آن به ۱۰۸۰۰۰ متر مربع می‌رسد دارای یک ساختمان شش طبقه است و تعداد حدودا ۱۲۳۸ باب مغازه را در خود جای داده‌است. در فروشگاه‌های متنوع این مرکز می‌توان انواع پوشاک، لوازم صنایع دستی و هنری، لوازم بهداشتی آرایشی، لوازم برقی، وسایل دکوری منزل و موبایل را به راحتی و با قیمتی نسبتا مناسب تهیه کرد. علاوه بر مغازه‌هایی که در این مجتمع تجاری تفریحی قرار دارند، امکانات مطلوبی نظیر پارکینگ اختصاصی با ظرفیتی بیش از ۱۲۰۰ خودرو، سالن سینمای مجهز و چندین رستوران نیز در آن جای گرفته‌اند که از جمله دلایل محبوبیت زیاد این مرکز خرید در میان اهالی شهر و گردشگرهای شهر به حساب می‌آید. بعلاوه یک شهربازی مفرح نیز برای کودکان تعبیه شده‌است تا خانواده‌ها بتوانند کودکان عزیزشان را برای ساعاتی در این سرزمین عجایب سرگرم کنند و با خیالی آسوده و گشت و گذار در فروشگاه‌های مجتمع بپردازند. یکی دیگر از امکانات جالب این مرکز خرید را می‌توان آکواریوم بزرگ آن دانست که بازدیدش برای کودکان و بزرگسالان بسیار جالب و لذت‌بخش است. گفتنی است یک آبنمای موزیکال چشم‌نواز نیز در مرکز این مجتمع تجاری قرار گرفته‌است که برای هر بیننده‌ای بسیار جالب توجه است. اگر به این مرکز خرید رفتید یادتان باشد سری هم به عکاسخانه سنتی آن بزنید و با چندین عکس متفاوت و خلاقانه خاطره این بازارگردی جذاب را برای همیشه ثبت کنید. در ضمن در نزدیکی این پاساژ، باغ پرندگان مشهد قرار گرفته است.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۱ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد


مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد در زمره مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر قرار دارد که در زمینی با مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع احداث شده‌است. این مرکز خرید دارای چهار طبقه است که تعداد ۲۵۰ واحد تجاری در آن قرار گرفته‌اند. علاوه بر مغازه‌هایی که انواع کالایی مانند پوشاک، کیف و کفش و لوازم صوتی تصویری را عرضه می‌کنند، امکانات رفاهی دیگری نظیر آسانسور جهت تردد در طبقات، پارکینگ با ظرفیت حدود ۱۰۰۰ خودرو، پردیس سینمایی مجهز، کافی شاپ، رستوران و سرویس بهداشتی نیز در این مجتمع خرید قرار داده شده‌است. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این مرکز خرید نیز شهربازی جزیره جادویی است که می‌تواند تا ساعت‌ها بچه‌ها و حتی بزرگسالان را سرگرم تفریح و بازی‌های مهیج کند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، ویلا شهر، خیابان امام رضا ۸
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مجتمع تجاری زمرد مشهد


مجتمع تجاری زمرد مشهد یکی از مراکز خریدی است که در میان مجتمع‌های تجاری این شهر همانند یک جواهر بینظیر می‌درخشد. در واقع این مجموعه یک مرکز اداری تجاری است که حدود ۵۰ واحد تجاری و ۲۵ واحد سازمانی را در خود گنجانده‌است. در مجموع مساحت واحدهای تجاری و اداری این مجتمع مساحتی نزدیک به ۴۳۰۰ متر مربع را در بر می‌گیرند. در کنار این واحدها تعداد ۳۰ پارکینگ مجزا نیز برای واحدها تعبیه شده‌است تا مراجعان و کارکنان مجتمع با کمبود فضا برای پارک خودروهای خود مواجه نشوند. در این مرکز خرید مشهد می‌توان انواع پوشاک از برندهای متنوع، انواع کیف و کفش به ویژه چرمی، زیورآلات، عطر و ادکلن‌های گوناگون و لوازم خانگی را خریداری کرد. اگر به این مرکز خرید رفتید یادتان باشد که از طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌های بهترین کافه‌ های مشهد غافل نشوید.
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، نبش صیاد شیرازی ۲
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


مجتمع خرید کاسپین مد؛ مرکز خرید برند مشهد


مجتمع خرید کاسپین مد یکی از برترین مراکز خرید شهر مشهد است که بهترین مکان برای خرید پوشاک و کیف و کفش از برندهای معتبر و شناخته‌شده است. از میان برندهای مطرح خارجی که در اجناس این مرکز خرید به چشم می‌خورند می‌توان به برندهایی نظیر مانگو، دیزل و جیوکس اشاره کرد. لوازم آرایشی بهداشتی و انواع عطر و ادکلن‌ها نیز در مغازه‌های این مرکز خرید عرضه می‌شوند. چندین رستوران و کافه هم در طبقات بالای این مجتمع قرار گرفته‌اند که در کنار یک پارکینگ اختصاصی خودرو، مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مطلوب را برای مراجعین این مجتمع فراهم کرده‌اند.
ساعات کاری: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲:۳۰ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلواز سجاد، چهار راه بزرگمهر
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


بازار و مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب



بازار هفده شهریور؛ معروف‌ترین بازار پوشاک مشهد


یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر مشهد هفده شهریور است که تجمع پاساژهای تجاری و مجتمع‌های خرید متنوع در این نقطه از شهر آن را به یک بازار پر تردد تبدیل کرده‌است که با نام بازار هفده شهریور شناخته می‌شود. در طول این خیابان سر زنده و پر هیاهو انواع مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش، خوار و بار و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی را می‌توان مشاهده کرد. با رفتن به این بازار مشهد می‌توانید در حوالی خیابان قدم بزنید و حین معاشرت با شهروندان به خرید هم مشغول شوید. از منظر قیمت نیز این بازار از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است که آن هم حضور عمده فروشان است که منجر به ایجاد قیمت‌های رقابتی و در نتیجه مقرون به صرفه بر روی اجناس مغازه‌های بازار شده‌است. از دیگر مزایای این بازار می‌توان به نزدیکی آن به خانه تاریخی توکلی و همچنین خانه داروغه اشاره کرد که هر دو از دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شوند. افزون بر این ایستگاه مترو شهر نیز در نزدیکی میدان هفده شهریور قرار دارد و همین امر سهولت دسترسی به این بازار را به همراه داشته‌است.
ساعات کاری: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱ شب و جمعه‌ها از ساعت از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان هفد شهریور
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مرکز خرید نیکا مشهد؛ رنگ‌آمیزی رایگان صورت کودکان


یکی از مراکز نوسازی که می‌تواند تجربه خوبی از پاساژگردی و خرید را در شهر مشهد برایتان رقم بزند مرکز خرید نیکا مشهد است که فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن از سال ۱۳۹۲ تا کنون دایر هستند. گفتنی است اکثر مغازه‌های این مرکز خرید مشهد به عرضه انواع شال و روسری، مانتو، کت و شلوار مردانه و پوشاک کودکان اختصاص یافته است. با این حال در برخی از مغازه‌ها نیز بدلیجات، لوازم دکوری و لوازم منزل را به فروش می‌رسد. یکی از امکانات جالبی که در این مرکز خرید به مراجعان داده می‌شود رنگ آمیزی خلاقانه صورت کودکان به طور رایگان است که منجر به استقبال مراجعه خانواده‌ها به این مرکز خرید شده‌است.
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد


از جمله معروف‌ترین مراکز خرید شهر مشهد که در میان علاقمندان به خرید و گردشگرانی که بطور مرتب به این شهر سفر کرده‌اند از شهرت فراوانی برخوردار است می‌توان مجتمع تجاری زیست خاور را نام برد. این مجتمع خرید که دارای یک ساختمان چهار طبقه است و تعداد ۷۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است، در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را آغاز کرد. گفتنی است این مرکز خرید بهترین گزینه برای خرید انواع سوغات مشهد است که شامل زرشک مرغوب، زعفران باکیفیت و سنگ فیروزه و عقیق می‌شود. بعلاوه تعداد زیادی از فروشگاه‌های صنایع دستی، کتاب فروشی و پوشاک نیز در این مجتمع خرید وسیع پراکنده شده‌اند. در کنار همه اینها یک پارکینگ و کافی شاپ دلنشین نیز در این مرکز خرید قرار دارند که جهت رفاه هر چه بیشتر مراجعان تعبیه شده‌اند.
ساعات کاری: روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، فلکه تقی آباد، جنب خیابان کوهسنگی دو
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد


مرکز خرید خورشید مشهد


یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید انواع کالاها به ویژه پوشاک مرکز خرید خورشید مشهد است که در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر یعنی خیابان احمد آباد قرار دارد. در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک،کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات عرضه می‌شوند. علاوه بر آن یک شهربازی مخصوص کودکان نیز در این مجتمع قرار دارد که می‌تواند آنها را تا ساعات‌ها سرگرم کند. پارکینگ مجهز و بزرگ این مرکز خرید نیز این امکان را به مراجعین می‌دهد تا با خیالی آسوده اتومبیل شخصی خود را در آن پارک کنند و به گشت و گذار و خرید مشغول شوند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان احمد آباد، رو به روی سه راه راهنمایی
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد



بازار فردوسی؛ مرکز خرید لباس مشهد


بازار فردوسی مشهد از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود که در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع بنا شده‌است و با دارا بودن یک ساختمان چهار طبقه حدود ۷۲۵ واحد تجاری را در خود گنجانده است. این مرکز خرید به دلیل عرضه اجناس با کیفیت با قیمت‌های مناسب بسیار پر طرفدار و محبوب است. پوشاک کودکان، بانوان و آقایان به همراه تمامی لوازم سیسمونی نوزاد را می‌توان از فروشگاه‌های این بازار وسیع خریداری کرد. علاوه بر اینها این مرکز به تحهیزات مختلفی مانند آسانسور، سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته، پارکینگ ماشین، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی نیز مجهز شده‌است تا مراجعان از هر نظر در حین خرید در آسایش باشند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازار گوهرشاد مشهد؛ بورس لوازم آشپزخانه


بازار گوهرشاد مشهد انتخاب اول افرادی است که به منظور خرید لوازم تزیینی منزلشان به خرید می‌روند. این بازار که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است با تمرکز بر فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل و به خصوص ظروف تزئینی و مصرفی آشپزخانه همواره محلی برای خریدهای تازه عروس‌ها و افرادی است که برای تهیه جهاز به بازار می‌آیند. بخش اعظم این بازار شامل بورس ظروف چینی و بلور است و اغلب خریداران این محصولات برای دستیابی به طیف وسیعی از انواع این ظرف‌ها به این بازار مراجعه می‌کنند. با این حال محصولات دیگری نظیر انواع خشکبار، زعفران مشهد، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم تحریر نیز در مغازه‌های این بازار به فروش می‌رسد. بعلاوه امکاناتی نظیر کافی شاپ، سرویس بهداشتی و نمازخانه را هم در این بازار تعبیه شده‌است.
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲ شب و جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار شهید صادقی، مابین میدان راهنمایی و ۶۰۰ دستگاه
مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

بازار حکیم مشهد (بازار روس ها)؛ فروش لوازم خاص


بازار حکیم مشهد نیز از جمله معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای مشهد است که به دلیل عرضه اجناسی که عمدتا از روسیه یا کشورهای شوروی سابق وارد شده‌اند، به بازار روس‌ها نیز شهرت دارد. ناگفته نماند که در سال‌های اخیر اغلب اجناسی که در این بازار عرضه می‌شوند شامل کالاهای تولید داخل یا چینی می‌شوند و دیگر کمتر اجناس روسی را می‌توان در آن پیدا کرد. با این حال در کنار اجناس مرسومی که در این بازار می‌توان خریداری کرد، گاه کالاهای خاصی را می‌توان یافت که در کمتر مرکز خریدی پیدا می‌شوند. دوربین‌های عکاسی خاص، ماشین‌های ریش تراش، ظروف آنتیک، پوشاک و پارچه‌های خاص از نمونه‌های اجناسی هستند که در این مغازه‌های این بازار به فروش می‌رسند. در کنار مغازه‌های این بازار امکانات رفاهی نظیر فضای پارک خودرو و موتور، سرویس بهداشتی و نمازخانه نیز قرار دارد تا خریداران بتوانند در حین خرید از آنها نیز بهرمند شوند.
ساعت کاری: از شنبه تا پنج شنبه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ساعت ۱۴ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۴:۳۰
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به اداره آموزش و پرورش مشهد

مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

مراکز خرید کامپیوتر مشهد



مجتمع کامپیوتر تابان مشهد


مجتمع کامپیوتر تابان مشهد مکان مناسبی برای علاقمندان به تکنولوژی به ویژه تجهیزات مربوط به لپ تاپ‌ها و کامپیوترها است. این مرکز خرید روی هم رفته دارای پنج طبقه است که سه طبقه اول آن به فروشگاه‌های تجاری و دو طبقه بالایی آن نیز به دفاتر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال اختصاص دارد. در فروشگاه‌های این مجتمع می‌توان انواع لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرد. علاوه بر آن در تعدادی از این مغازه‌ها نیز انواع دستگاه‌های موبایل نیز عرضه می‌شود.
ساعات کاری: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ بعدازظهر
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار شهید صادقی، مابین صادقی ۱۷ و ۱۹



مجتمع کامپیوتر تک مشهد


مجتمع کامپیوتر تک مشهد یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات کامپیوتری است و به عنوان بورس کامپیوتر و لپ تاپ در این شهر شناخته می‌شود. این مرکز خرید دارای هشت طبقه است که از میان آنها چهار طبقه اول کاربری تجاری دارند و طبقات دیگر اداره‌ها و شرکت‌ها قرار گرفته‌اند. این مجتمع مملو است از مغازه‌هایی که انوع لوازم جانبی کامپیوتر را عرضه می‌کنند. گفتنی است در طبقه چهارم این مجتمع انواع مغازه‌های تعمیرات تخصصی و انجام خدمات عملی در خصوص کامپیوتر نیز ارائه می‌شود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲ شب
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد، دستغیب ۳۵

سخن آخر


بعد از اینکه از سفرتان به مشهد و گشت و گذار در مراکز خرید این شهر لذت بردید، حالا وقت آن است که به فکر بازگشت به خانه باشید. برای این کار، می‌توانید از بلیط هواپیما مشهد تهران استفاده کنید. قیمت بلیط هواپیما بسته به شرکت هواپیمایی، نوع کلاس پروازی و تاریخ سفر متفاوت است. برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران مشهد، بهتر است سفر خود را در ایام کم‌سفر مانند روزهای وسط هفته، روزهای غیرتعطیل و نیمه دوم سال برنامه‌ریزی کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است