search
menu

بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

[ پنهان کردن ]
رستوران ارم شاندیز
رستوران پسران کریم مشهد؛ مرکز تخصصی چلو ماهیچه!
رستوران معین درباری مشهد؛ بهترین رستوران سنتی مشهد
رستوران رزا؛ کترینگی خوشمزه و خوش نام
رستوران رضایی؛ نیم قرن سابقه
رستوران پدیده شاندیز
رستوران ایتالیایی لیو
رستوران مهستان شاندیز
رستوران دانگو مشهد
رستوران کلبه مشهد
رستوران ارکیده سیاه مشهد
کافه رستوران دوسولی
رستوران اعیونی مشهد
رستوران ابوالفضل مشهد
رستوران راستگو؛ معروف‌ترین غذاخوری در بین رستوران های مشهد وکیل اباد
رستوران بابا قدرت مشهد؛ صرف غذا در بنایی قاجاری
کندل: پاتوق فست فود خورهای مشهد
رستوران فود فکتوری
رستوران سید هاشمی مشهد و صبحانه‌های هیجان‌انگیز سنتی
رستوران سدورس مشهد؛ شله مشهدی خوشمزه
کترینگ دشتبان
سیکس کلاب
رستوران جاسمین
رستوران بخارا
رستوران دیزین ترک
فست فود آفتابگردان
رستوران کاکتوس؛ یکی از بهترین رستوران های مشهد برای تولد
فست فود برگ
رستوران حسین شیشلیکی
رستوران سید جاغرق
رستوران لیالی لبنان
فهرست بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد
بهترین رستوران‌های طرقبه مشهد
لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد
بهترین کله‌پزی‌های مشهد
۱۱ نکته برای رستوران‌گردی در مشهد
غذاهای سنتی مشهد
بهترین رستوران های مشهد در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است. پایتخت گردشگری مذهبی ایران، سرزمین زعفران، دیار ضامن آهو، حضرت سلطان علی ابن موسی‌الرضا المرتضی(ع)، دیرزمانی است که عنوان قطب گردشگری کشورمان را به خود اختصاص داده و با اماکن دیدنی پرشمار خود، عاشقان فرهنگ و شیفتگان تاریخ را مفتون اصالت و شکوه خود ساخته است. این مقصد پرگردشگر برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما مشهد، رستوران‌های بسیار باکیفیت و ممتازی را نیز در خود جای داده است؛ غذاخوری‌های عالی و برگزیده‌ای که وظیفه جلب رضایت از سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف گردشگران را برعهده دارند و سطح رضایت از سرویس‌دهی آن‌ها چنان بالاست که تفریحی به نام شکم‌گردی در مشهد را پدید آورده‌اند. چه به قصد زیارت و جاذبه‌گردی راهی مشهدالرضا می‌شوید، و چه به قصد شکم‌گردی و شیشلیک‌گردی عازم این مقصد تماشایی، باید بدانید که برای صرف غذایی لذیذ به کجا مراجعه کنید. مطلب پیش رو نیز بدین منظور نگارش شده است تا شما را با بهترین غذاکده‌ها، به‌خصوص رستوران‌های سنتی این سرزمین خاطره‌انگیز و باشکوه آشنا خواهد سازد.
بهترین رستوران‌های سنتی مشهد را باید رستوران‌های ارم، مهستان، پدیده، اعیونی، سدروس، حسین شیشلیکی و سید جاغرق دانست. بهترین فست فودی‌های مشهد را نیز رستوران‌های کندل، جاسمین، دیزین ترک، آفتابگردان و برگ به انتخاب فودبلاگرها معرفی شده‌اند. البته رستوران‌های ارزان هم در مشهد زیاد است مثل گریل هاوس.
اگر شما مخاطب گرامی، قصد سفر به مشهد دارید یا می‌خواهید سفری ارزان و مطمئن داشته باشید، از خدمات بلیط لحظه آخری سفرمارکت استفاده کنید و در طول سفر، با نشان کردن این نوشتار، در جریان برترین اغذیه‌فروش‌ها و پیتزایی‌ها و کبابی‌های معروف مشهد قرار بگیرید.
اگر مسافر مشهد بودید یا از بهترین رستوران‌های مشهد که در این گفتار معرفی شده‌اند، استفاده کردید، نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش نظرات در انتهای گفتار با رعایت حریم خصوصی، به اشتراک بگذارید. با مشهدگردی سفرمارکت همراه باشید.
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی


رستوران ارم شاندیز


رستوران ارم شاندیز از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد بوده که به‌نوعی اعتبار صنعت رستوران‌داری شهر نیز به شمار می‌رود. این مکان یکی از شیک‌ترین و مطرح‌ترین رستوران‌های شهر بوده که در سال ۱۳۶۲ افتتاح شده است. رستوران ارم شاندیز فضایی سنتی، دل‌باز و وی آی پی دارد و شما را به کلکسیونی از کباب‌ها و ششلیک‌های ۸۰ سانتی‌متری دعوت می‌کند. این رستوران به طبخ بهترین ششلیک‌ها ایران شهره است. چلو ماهیچه و کباب‌برگ و جوجه زعفرانی بدون استخوان تازه، از غذاهای محبوب ارم شاندیز بشمار می‌‌روند.
نخستین دارنده نشان ۵ ستاره در ایران است و با افتخار، هیچ شعبه‌ای در سراسر مشهد و ایران و جهان ندارد.
آدرس رستوران ارم شاندیز: شاندیز مشهد، نبش امام رضا بیست و نهم قبل از میدان شهدا
تلفن رستوران ارم شاندیز: ۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران پسران کریم مشهد؛ مرکز تخصصی چلو ماهیچه!


از بهترین رستوران‌های مشهد و یکی از معروف‌ترین رستوران‌های استان خراسان رضوی است؛ رستورانی مجلل و پنج ستاره که غذاهای باکیفیت آن، شهره خاص و عام است. چلو ماهیچه‌های رستوران پسران کریم مثل ته‌چین رستوران مسلم در بازار تهران، برند این غذاکده بشمار می‌رود. این رستوران اوایل انقلاب افتتاح شد و بیش از ۴۰ سال است که مشغول خدمت‌رسانی به زائران آقا علی ابن موسی‌الرضا است.
رستوران پسران کریم در خیابان طالقانی مشهد است و شعبه مرکزی آن در سال هفتاد و شش از خیابان طالقانی به خیابان فرهاد انتقال یافت. این رستوران دارای شعبی در خیابان‌های: خیام شمالی و برج آلتون است.
اگر به رستوران پسران کریم رفتید، چلو ماهیچه، چلو شیشلیک، چلوکباب برگ ممتاز، چلوکباب بختیاری، چلو جوجه‌کباب بی استخوان را در نظر داشته باشید.
آدرس شعبه اول رستوران پسران کریم: بلوار سجاد مشهد، خیابان فرهاد، فرهاد بیست و دوم انتهای کوچه
آدرس شعبه اصلی رستوران پسران کریم: مشهد، بلوار خیام بعد از خیابان شصت و یکم ساختمان مروارید
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران معین درباری مشهد؛ بهترین رستوران سنتی مشهد


رستوران معین درباری مشهد یکی از قدیم‌ترین و بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران بیش از یک قرن سابقه دارد و بهترین غذاهای ایران در آنجا طبخ می‌شود. آوازه کباب‌های این مکان به گوش تمام ایرانیان رسیده و با استقبال شکم‌گردها و فودبلاگرها روبرو شده است. لذیذترین شیشلیک‌های ایران را می‌توان در رستوران معین درباری مشهد نوش جان کرد. ناگفته نماند که این رستوران پاتوق گردشگران خارجی و انتخاب تریپ ادوایز نیست هست.
رستوران معین لوکیشن خوبی برای سلفی بازها و استوری بگیرهای اینستاگرام دارد. اگر به رستوران معین درباری مشهد سری زدید، چلو شیشلیک، چلوکباب برگ ویژه قاجاری، چلوکباب وزیری، امپراتور ویژه معین درباری و لقمه زعفرانی گزینه‌های هوس‌انگیز و بسیار لذیذی برای تجربه است.
سینی وزیری ۳ نفره رستوران معین درباری که باید با قیمت ۱۳۵ هزارتومانی سال ۱۴۰۰ آن خداحافظی کنید، ترکیبی از : سیخ کوبیده، یک سیخ جوجه، دو سیخ کباب میکس، یک ران مرغ سرخ‌شده، ۵ تیکه جوجه فسنجانی به همراه سه پرس برنج است.
آدرس رستوران معین درباری مشهد: بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت، حاشیه شهرک نوفل‌لوشاتو
تلفن رستوران معین درباری مشهد: ۵۱۳۸۷۸۳۷۷۷
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران رزا؛ کترینگی خوشمزه و خوش نام


از دیگر رستوران‌های معروف مشهد که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم، کترینگ رزا است که با نام محمد ریخته‌گر زاده و پسران نیز شناخته می‌شود. او از قدیمی‌ترین آشپزهای مشهد بوده و کترینگی حرفه‌ای را اداره می‌کند. مانند کترینگ فارسی در تهران، رستوران رزا برندی در مشهد است و تحت نام رزا فعالیت دارد. از‌آنجایی‌که کترینگ رزا در خیابان فرهاد واقع شده است، برای کسانی که قصد دارند در خیابانی مناسب و مکانی مطلوب، طعم وسوسه‌انگیز غذاهای مشهدی را با کیفیتی مثال‌زدنی بچشند، گزینه خوبی به نظر می‌رسد.
فودبلاگرهای مشهدی که به کترینگ رزا یا ROSE سر زدند، توصیه کردند که چلو ماهیچه، برگ، ماهی کباب، خورش قیمه مشهدی، فسنجان و قورمه‌سبزی و ته‌چین آن را در نظر داشته باشید.
آدرس رستوران رزا مشهد: ملک‌آباد مشهد فرهاد بیست و چهارم
تلفن رستوران مشهد: ۵۱۳۷۶۴۲۹۲۹
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران رضایی؛ نیم قرن سابقه


از بهترین رستوران‌های مشهد می‌توان به رستوران رضایی اشاره کرد. اولین شعبه آن در سال شصت و شش افتتاح گردید و خیابان آب کوه مشهد را سرافراز کرد. این رستوران که خدمات برون‌بر ارائه می‌دهد، در سال هشتاد و سه نیز در میدان آزادی، شعبه دیگری افتتاح کرد. بعدها شعب دیگری نیز در خیابان خاکی و شهر بابل تاسیس شد. رستوران رضایی برند صنعت غذایی مشهدی‌ها بوده و بیش از نیم‌قرن سابقه دارد.
اگر مسافر مشهد شدید با خرید آنلاین بلیط قطار مشهد سفرمارکت توصیه می‌کنیم که چلو سردست مخصوص رضایی و شیشلیک مخصوص رضایی و چلو میگو مخصوص را در نظر داشته باشید.
آدرس رستوران رضایی مشهد: خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز،
تلفن رستوران رضایی مشهد: ۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰
آدرس شعبه رستوران رضایی مشهد: میدان آزادی، مقابل پارک ملت: تلفن: ۵۱۳۶۰۹۲۴۴۴


رستوران پدیده شاندیز


رستوران پدیده شاندیز از معروف‌ترین رستوران‌های ایران در مشهد مقدس است. این رستوران در منطقه ییلاقی و خوش‌ آب‌وهوای مشهد واقع شده است و فضایی زیبا و دل‌انگیز دارد. رستوران پدیده شاندیز فضایی آلاچیقی دارد که برای گذران شب‌های خنک تابستانی توصیه می‌شود. می‌توان طعم فوق‌العاده شیشلیک اصیل مشهدی را در پدیده شاندیز تجربه کرد.
در رستوران پدیده شاندیز، ترکیبی از شیشلیک، کباب‌برگ، لقمه، خوراک گوشت بره مخصوص، خوراک جوجه‌کباب مخصوص در دسترس است.
آدرس رستوران پدیده شاندیز شعبه مشهد: خیابان آبکوه بین دوم و چهارم
آدرس رستوران پدیده شاندیز شعبه تهران: شهرک غرب. بلوار فرحزادی
آدرس شعبه مرکزی رستوران پدیده شاندیز مشهد: شاندیز، نبش ولیعصر یازدهم
تلفن رستوران پدیده شاندیز: ۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

رستوران ایتالیایی لیو


رستوران لیو از جمله رستوران‌های معروف مشهد بشمار می‌رود که در محیط خلوت و دنجی واقع شده است. این رستوران فرصت خوبی برای لذت بردن از بهترین پیتزاها و پاستاها و لازانیای ایتالیایی در شهر مشهد بوده که با استقبال بسیار زیاد پیتزا خورهای مشهدی روبرو شده است.
هنگام سفارش غذا در این رستوران، پیتزا آمریکانو، سوله میو، پروجا، سیسلی و آلفردو با سالاد سزار را در نظر داشته باشید.
آدرس رستوران لیو مشهد: میدان آزادی، نبش آزادی یکم، جنب تالار رستوران رویال طلایی
تلفن رستوران لیو مشهد: ۵۱۳۶۰۲۱۴۲۷
آدرس شعبه ۲ رستوران لیو مشهد: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا نوزدهم – تلفن: ۵۱۳۸۴۰۳۳۹۰

رستوران مهستان شاندیز


رستوران مهستان شاندیز از بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث‌ شده و دارای سالن روباز و بسته است. برای خوردن غذاهای لذیذ ایرانی از این رستوران استفاده کنید. این غذاخوری در مجاورت مرکز خرید آرمیتاژ قرار گرفته است که یکی از بهترین بازارهای مشهد محسوب می‌شود.
ناگفته نماند که منوی رستوران، ترکیبی از چلو شیشلیک، چلو ماهیچه مخصوص، چلو گوشت مخصوص و لقمه و بختیاری است.
رستوران مهستان شاندیز مشهد می‌گوید که هیچ شعبه‌ای در ابرده ندارد.
برای آن‌که به سر چنین میزهای وسوسه‌انگیزی بروید، از خدمات بلیط هواپیما چارتر مشهد سفرمارکت استفاده کنید که رقابتی‌ترین نرخ‌ها را در چهار فصل سال در اختیار زائران علی ابن موسی‌الرضا مرتضی قرار می‌دهد.
آدرس رستوران مهستان شاندیز: بلوار هفت ‌تیر، هفت ‌تیر هشتم روبروی برج آرمیتاژ
تلفن رستوران مهستان شاندیز: ۵۱۳۸۶۹۶۶۸۸
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی


رستوران دانگو مشهد


رستوران دانگو مشهد از بهترین رستوران‌های مشهد است. کلکسیونی از پیتزاهای ایتالیایی را می‌توان در رستوران دانگو مشهد صرف کرد که قطرهای ۲۵ تا ۵۰ سانتی دارند. غذاهای این رستوران طعمی متفاوت را در پیتزافروشی‌های معروف مشهد دارد و برای مشتاقان غذای برون‌بر نیز توصیه می‌شود. انواع پیتزاهای لذیذی مثل سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، چیکن باربکیو، سوپریوم و پیتزا میلان و ورمانت نیز در دسترس پیتزا بازهای شکم‌گرد مشهد در رستوران دانگو قرار گرفته است.
آدرس رستوران دانگو مشهد: بلوار وکیل‌آباد، وکیل‌آباد بیست و یکم نبش سید رضی سوم
تلفن رستوران دانگو مشهد: ۵۱۳۶۰۲۱۰۱۰۱
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران کلبه مشهد


رستوران کلبه مشهد از دیگر رستوران‌های معروف این شهر مذهبی و دیدنی بشمار می‌رود. این رستوران محیطی دل‌انگیز دارد و با منوهای سنتی و فرنگی و دریایی، پذیرای زائران آقا و مسافران این دیار است. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب پذیرای بازدید شکم‌گردهای مشهدی است و یکی از انتخاب‌های محبوب شهر به شمار می‌رود.
انواع غذاهای ایرانی از چلو گوشت گرفته تا کباب و لقمه و جوجه و ته‌چین و انواع غذاهای فرنگی از استیک و چیکن تا استراگانف و شنیسل و پاستا و غذای دریایی شامل میگو سوخاری و قزل‌آلا و چلو ماهی قزل‌آلا و میگو کبابی در رستوران کلبه مشهد برای گردشگران سرو می‌شود.
آدرس رستوران کلبه مشهد: بلوار وکیل‌آباد، نبش هاشمیه هجدهم، جنب بانک رفاه، رستوران کلبه
تلفن رستوران کلبه مشهد: ۵۱۳۸۸۳۱۸۵۵

رستوران ارکیده سیاه مشهد


رستوران ارکیده سیاه مشهد، از جمله بهترین رستوران‌های مشهد است. رستوران ارکیده سیاه مشهد، از لوکس‌ترین غذاکده‌های این شهر دیدنی بوده که انواع غذای فرنگی و ایتالیایی را در منوی خود جای داده است. رستوران ارکیده سیاه مشهد مشتریان زیادی دارد و چون محبوب لاکچری‌گردهای مشهد است، گزینه خوبی برای سلفی و استوری هم محسوب می‌شود. این مکان جایی برای لذت بردن از طعم لذیذ پاستاها و لازانیاها و استیک‌ها و برگرهای خوشمزه است.
آدرس رستوران ارکیده سیاه مشهد: بلوار خیابان فرهاد شماره بیست و پنجم
تلفن رستوران ارکیده سیاه مشهد: ۵۱۳۷۶۲۶۲۸۳
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

کافه رستوران دوسولی


کافه رستوران دوسولی در فهرست بهترین کافه های مشهد قرار دارد. این غذاخوری محیطی صمیمی و دوستانه دارد و برای دورهمی خانوادگی در عصر پساکرونا هم توصیه می‌شود. این رستوران با فضای سرپوشیده و روف گاردن خود شما را به ضیافت استیک و پولو خواهد برد. گفتنی است که انواع برگر و پیتزا و گریل و سوخاری در این رستوران برای افراد سرو می‌شود.
آدرس رستوران دوسولی مشهد: بلوار سازمان آب، قاضی طباطبایی شماره ۱۰، سوزنچی شماره ۵
تلفن رستوران دوسولی مشهد: ۵۱۳۸۸۴۳۱۳۵

رستوران اعیونی مشهد


رستوران اعیونی مشهد، از بهترین رستوران‌های مشهد بوده که در محله رضا شهر واقع شده است و در آن خبری از پاستا و پیتزا پپرونی و لازانیا و برگر و استیک و بیف استروگانف نیست. مشتاقان دیزی و غذای ایرانی، شیفته این رستوران خواهند شد. کارکنان مجرب و محیطی دلپذیر برای صرف نهار و شام در مشهد دارد.
آدرس رستوران اعیونی مشهد: مشهد، خیابان پیروزی چهاردهم
تلفن رستوران اعیونی مشهد: ۵۱۳۸۷۶۵۶۰
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران ابوالفضل مشهد


رستوران ابوالفضل ترک مشهد از رستوران‌های معروف شهر بوده که در محله هفده شهریور واقع شده است و با وجود داشتن فضایی کوچک، کباب تابه‌های لذیذ و دل‌چسب آن شهرت فراوانی دارد. خوب است بدانید که نان تازه نیز در این رستوران پخت می‌شود. کباب تابه خورها، ابوالفضل ترک را در نظر داشته باشند. آبگوشت با سنگک داغ از دیگر انتخاب‌های محشر در این غذاکده معروف و محبوب است.
آدرس رستوران ابوالفضل ترک مشهد: فلکه ۱۷ شهریور، خیابان شهید صدر، بین صدر ۱۴ و ۱۶ روبروی هتل سیمرغ

رستوران راستگو؛ معروف‌ترین غذاخوری در بین رستوران های مشهد وکیل اباد


رستوران راستگو مشهد بیش از نیم‌قرن سابقه دارد. این غذاخوری از معروف‌ترین رستوران‌های منطقه وکیل‌آباد بوده و محبوب ساکنان پل هاشمیه است. این مکان سال‌هاست که از رستوران‌های لوکس این دیار است ولی متاسفانه منوی گرانی دارد. کباب راستگو مشهد، از بهترین کبابی‌های شهر بوده و طی این مدت فعالیت، طرفداران فراوانی را برای خود دست و پا کرده است. ناگفته نماند که این رستوران در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و به هتل‌های مختلفی نزدیک است و گزینه‌ای عالی برای کباب بازهای حرفه‌ای محسوب می‌شود.
در این رستوران، انواع شیشلیک و کباب و غذای ایرانی سرو می‌شود.
آدرس رستوران راستگو مشهد: بلوار وکیل‌آباد، بین وکیل‌آباد بیست و سوم و بیست و پنجم
تلفن رستوران راستگو مشهد: ۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران بابا قدرت مشهد؛ صرف غذا در بنایی قاجاری


رستوران بابا قدرت مشهد در کاروانسرای بابا قدرت، یکی از آثار ملی مشهد مربوط به عصر قاجار مستقر است. این مجتمع (Baba Ghodrat Tourist Complex) شامل رستوران سنتی، چایخانه سنتی، بازارچه سنتی است و کیفیت رضایت‌بخش و بسیار مناسبی دارد. در طی این مدت فعالیت، کباب‌های سلطانی و جوجه با استخوان و دیزی و شیشلیک این رستوران با استقبال بسیار خوبی همراه شده است. خوب است بدانید که نزدیک این رستوران، مرکز خرید آسمان قرار دارد.
آدرس رستوران بابا قدرت مشهد: انتهای بازار رضا، میدان ۱۷ شهریور بلوار صدر نبش صدر شانزدهم
تلفن رستوران بابا قدرت مشهد: ۵۱۳۳۴۴۰۸۰۳
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

کندل: پاتوق فست فود خورهای مشهد


اگر به دنبال غذاهای فست فود در شهر مشهد هستید، غذای فوری کندل توصیه می‌شود. فضای دل‌نشین و کیفیت خدمات‌دهی کارکنانی مجرب این رستوران و طعم لذیذ سوخاری‌های بی‌رقیبش، محبوب خاص و عام است. مجموعه پرطرفدار و ساندویچ زینگر این رستوران، در اینستاگرام با استقبال افراد زیادی همراه شده است. این رستوران برای صرف برگر و سوخاری و پیتزا انتخابی ایده‌آل بشمار می‌رود.
آدرس فست فود کندل: پیروزی پنج، نبش دعبل خزایی شماره دوازدهم
تلفن فست فود کندل: ۵۱۳۸۷۱۷۷۷۷
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران فود فکتوری


رستوران فود فکتوری روژ از جمله غذاکده‌های معروف خیابان ملک‌آباد مشهد است؛ از بهترین رستوران‌های منطقه که شما را به ضیافتی وسوسه‌انگیز از پیتزا و پاستا و استیک دعوت می‌کند. این رستوران منویی ویژه دارد و پیشنهادهای سرآشپزانش معرکه است. فضای دل‌باز و باصفا و چیدمان خاص این رستوران برای گذران یک ساعت دورهمی خانوادگی و دوستانه به‌شدت توصیه می‌شود. انواع غذای دریایی و برگر و چیکن در این مکان سرو می‌شود.
دقت کنید که در اطراف رستوران فود فکتوری روژ (Roje Food Factory Restaurant) رستوران ارکید سیاه، کافه گلدون، پیتزا کوروش و قنادی ملکا و پیتزا شاندیز قرار گرفته‌اند.
آدرس رستوران فود فکتوری روژ: مشهد. بلوار ملک‌آباد. ملک‌آباد پانزدهم خیابان هوشیار
تلفن رستوران فود فکتوری روژ: ۵۱۳۷۶۶۶۷۹۳

رستوران سید هاشمی مشهد و صبحانه‌های هیجان‌انگیز سنتی


رستوران سید هاشمی مشهد از جمله رستوران‌های معروف شهر است که در خیابان فلسطین واقع شده و به دلیل طعم لذیذ صبحانه‌های رنگارنگش معروف است. این رستوران املت‌های لذیذی دارد و مشتریان زیادی را بسوی خود جلب می‌کند. سوسیس تخم‌مرغ و املت و نیمرو و خاگینه و عدسی و دیزی سنگی از گزینه‌های قابل سفارش در رستوران سید هاشمی مشهد است.
آدرس رستوران کافه سید هاشمی مشهد: مشهد. نبش فلسطین بیست و هشتم
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران سدورس مشهد؛ شله مشهدی خوشمزه


از دیگر رستوران‌های معروف مشهد باید به سدورس اشاره کرد. این رستوران چند سال سابقه دارد و توانسته است در فهرست بهترین رستوران‌های شهر قرار بگیرد. منوی غذاهای این رستوران رنگارنگ و همانند رستوران پدیده شاندیز، سینی‌های غذاهای خوش رنگ و لعابش، هوس‌انگیز است. این رستوران تنوع غذایی خوبی دارد و پاسخ‌گوی مشکل‌پسندان شکم‌گرد است. کیفیت غذا در این رستوران، عالی بوده و میز اردور دارد و لوکیشن آن محبوب استوری بازهای اینستاگرامی نیز است.
اگر قصد دارید شله مشهدی را امتحان کنید، این رستوران را در نظر داشته باشید که شله مشهدی‌های خوشمزه با سبزی و ماست محلی دارد.
فست فود کندل در نزدیکی رستوران سدروس است و کترینگ قائم نیز در همان حوالی قرار دارد.
آدرس رستوران سدروس (CEDRUS) : رضا شهر. پیروز پنجم نبش خیابان دعبل خزایی ۱۲
آدرس شعبه یک: شاندیز، نبش ویرانی ۲
تلفن رستوران سدروس: ۵۱۳۸۷۶۲۰۲۰

کترینگ دشتبان


کترینگ دشتبان از جمله مقاصد جذاب غذاخوری شهر محسوب می‌شود. رستوران و کترینگ دشتبان، در محله رضا شهر واقع شده که در بلوار پیروزی است؛ کترینگی که غذاهایی با طعم گوشت تازه و ادویه طبخ می‌کند و می‌توان فرصت غذای خانگی را در فضای دل‌نشین آن تجربه کرد.
لازم است ذکر گردد که در اطراف رستوران دشتبان مشهد، برخی از بهترین رستوران‌های مشهد نظیر رستوران معین درباری، رستوران اعیونی، رستوران آشپزخانه امید و رستوران فدک رستا قرار گرفته‌اند.
آدرس رستوران دشتبان مشهد: بین پیروزی ۱۲ و چهارراه خاقانی
تلفن رستوران دشتبان مشهد: ۵۱۳۸۷۶۴۰۰۰
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

سیکس کلاب


نامی جالب برای یک مقصد غذاخوری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد. رستوران Six Club از رستوران‌های مطرح مشهد به‌خصوص برای جوانان است. این رستوران فضای زیبایی دارد و منوی صبحانه‌اش پروپیمان است. همانند برون‌بر باکس ۳۱۲۷ در بلوار سجاد، این رستوران نیز گزینه خوبی برای تجربه غذاهای خیابانی است. خوب است بدانید که این رستوران در نزدیکی رستوران فودفکتوری روژ و نیپر کافه نیز قرار گرفته است.
آدرس رستوران سیکس کلاب مشهد: بلوار خیام. خیام ششم
تلفن رستوران سیکس کلاب مشهد: ۵۱۳۷۶۵۵۷۰۲

رستوران جاسمین


از رستوران‌های مطرح شهر است که در بلوار سجاد مشهد قرار دارد و از معروف‌ترین و باسابقه‌ترین فست فودهای شهر بشمار می‌رود. زمان تأسیس این رستوران به سال ۱۳۵۳ بازمی‌گردد و قدمتی ۴۰ ساله دارد. منوی رستوران شامل ساندویچ و برگر بوده و رست بیف‌هایی لذیذ و شنیسل‌هایی خوش‌پخت را در فضای صمیمی خود سرو می‌کند.
آدرس رستوران جاسمین: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار، پاساژ بهار
تلفن رستوران جاسمین: ۵۱۳۷۶۱۱۱۱۱
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران بخارا


از مقصدهای کترینگ شهر است که در خیابان هاشمیه قرار داشته و منوی روزانه و منوی دائمی دارد. این رستوران مکانی مطلوب برای خوردن خورشت‌های خوشمزه مشهدی و ایرانی است.
آدرس رستوران بخارا مشهد: مشهد. خیابان هاشمیه، هاشمیه ۱۴ شماره ۱۴
تلفن رستوران بخارا مشهد: ۵۱۳۸۸۳۹۳۳۹

رستوران دیزین ترک


رستوران دیزین ترک از دیگر مقصدهای شکم گردی مشهدالرضا است که در خیابان احمدآباد قرار دارد و از بهترین کباب‌ترکی‌ پزهای مشهد محسوب می‌شود. انواع سفارشات پرسی و ساندویچی در این رستوران پذیرفته می‌شوند.
اطراف رستوران دیزین ترک، دونر کباب ویریون آریا، کباب تاج محل، کباب ترکی هایدا و باغ ملک‌آباد قرار دارد. برای حمل‌و‌نقل نیز ایستگاه مترو قائم ورودی شمالی، شما را به این مقصدهای شکم گردی احمدآباد هدایت می‌کند.
آدرس رستوران دیزین ترک: میدان احمدآباد، ابتدای ملاصدرا، کباب ترکی دیزین
تلفن رستوران دیزین ترک: ۵۱۳۸۴۳۰۷۹۵
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

فست فود آفتابگردان


فست فود آفتابگردان از جمله فست فودی‌های معروف شهر در خیابان پیروزی است. این رستوران محبوب پیتزاهای لذیذی دارد و خوراک پرسی آن نیز معروف بوده و پاتوق فست فود خورهای شهر محسوب می‌شود.
رستوران معین درباری، در اطراف این رستوران قرار دارد. باغ ملک‌آباد نیز روبروی رستوران فست فود آفتابگردان است.
با خرید آنلاین تور لحظه آخری و ارزان مشهد سفری ارزان و مطمئن را به یکی از پایتخت‌های شکم‌گردی شرق کشور تجربه خواهید کرد.
آدرس رستوران فست فود آفتابگردان: رضا شهر، بلوار پیروزی، بین پیروزی ۱۲ و ۱۴
تلفن رستوران فست فود آفتابگردان: ۵۱۳۸۷۶۳۷۹۲

رستوران کاکتوس؛ یکی از بهترین رستوران های مشهد برای تولد


رستوران کاکتوس، از رستوران‌های پرطرفدار مشهدالرضاست که محدوده وسیعی از غذای فرنگی در کنار غذاهایی سنتی نظیر چلوکباب را برای مشتریان خود طبخ می‌کند. این رستوران برای برگزاری دورهمی خانوادگی توصیه شده و برای جشن تولد نیز بسیار مناسب است.
لازم است ذکر گردد که رستوران پارس، رستوران مدائن و رستوران قصر درویش همه در راسته رستوران کاکتوس قرار دارند.
آدرس رستوران کاکتوس: میدان ملک‌آباد به طرف سه‌راه راهنمایی خیابان احمدآباد
تلفن رستوران کاکتوس: ۵۱۳۸۴۰۲۵۴۹
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

فست فود برگ


از فست فودی‌های معروف مشهد است که پیتزای ۳۳ سانتی‌ آن معروف بوده و خاصه شیفتگان غذاهای فوری چرب و چیلی است. این رستوران با مواد اولیه بسیار باکیفیت، غذاهایی رنگارنگ طبخ می‌کند و با خدماتی رضایت‌بخش به مشتریان خو عرضه می‌دارد.
آدرس فست فود برگ: خیابان ثمانه مشهد، بین ثمانه ۱۳ و ۱۵
تلفن فست فود برگ: ۵۱۳۷۶۰۰۰۰۰

رستوران حسین شیشلیکی


برای صرف شیشلیکی خوشمزه و لذیذ با گوشت تازه که به دست شرآشپزی حرفه‌ای طبخ شده است، هیچ جایی برتر از رستوران حسین شیشلیکی در مشهد وجود ندارد. فضای باز و خنک این رستوران در تابستان، عاشقان شیشلیک را مجذوب خود می‌سازد. بنابراین برای تجربه کباب‌هایی لذیذ، صرفاً به معین درباری و شاندیز اکتفا نکنید و این رستوران را نیز مدنظر قرار دهید.
گفته می‌شود که این رستوران نخستین شیشلیک ساز منطقه شاندیز است و گواهی افتخار هم در این زمینه دریافت کرده است. این مجموعه در فهرست میراث ناملموس ایران قرار دارد.
آدرس رستوران حسین شیشلیکی: شاندیز، روبروی بهداری جنب بانک صادرات
تلفن رستوران حسین شیشلیکی: ۵۱۱۳۴۲۸۲۵۷۷
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

رستوران سید جاغرق


رستوران سید جاغرق در حقیقت انتخاب اصلی طرقبه گردها برای صرف دیزی‌هایی خوشمزه و دوغ و ماست محلی در مشهد است. این رستوران وسعت بالایی دارد و با داشتن لژی خانوادگی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، در زمره رستوران‌های محبوب و پرطرفدار مشهد جای دارد.
رستوران سید جاغرق و پسران در کنار رستوران باغ گیلاس و رستوران شایگان واقع شده و در نزدیکی باغ تمشک قرار گرفته است.
آدرس رستوران سید جاغرق: مشهد، نرسیده به جاغرق، سمت چپ رودخانه
تلفن رستوران سید جاغرق: ۵۱۳۴۲۵۳۳۵۱

رستوران لیالی لبنان


رستوران لیلی لبنان از رستوران‌های معروف شهر مقدس مشهد است که در بهترین خیابان های مشهد چند شعبه دارد. مطعم لیالی البنان، شما را با طعم و مزه‌ غذاهای خوش ادویه لبنانی، سرمست می‌کند. از غذاهای پرفروش این رستوران می‌توان به بعلبکی اشاره کرد که طرفداران زیادی در میان دوستداران غذاهای لبنانی دارد. گفتنی است که شعبه اول این رستوران در چهارراه شهدا و شعبه دوم در آن بلوار وکیل‌آباد است. در رستوران لیالی لبنان غذاهایی نظیر مرغ سوخاری، دجارج بالعجین یا پیراشکی و انواع دسر و سالاد لبنانی سرو می‌شود.
آدرس شعبه اول رستوران شب‌های لبنانی مشهد:چهارراه شهدا، خیابان شهید بهجت، بین بهجت اول و سوم
تلفن شعبه اول رستوران شب‌های لبنانی: ۵۱۳۲۲۲۲۱۱۵
آدرس شعبه دوم رستوران شب‌های لبنانی مشهد: بلوار وکیل‌آباد، حدفاصل خیابان جلال و سروش
تلفن شعبه دوم رستوران شب‌های لبنانی: ۵۱۳۶۰۱۵۰۰۰
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

فهرست بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد


همان‌طور که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت بدان اشاره شد، بهترین رستوران‌های مشهد در شاندیز و طرقبه قرار دارند. رستوران ارم، رستوران شایان شاندیز، رستوران پدیده شاندیز، رستوران حاج حسن شاندیز، رستوران مهشتا شاندیز، رستوران قصر مهرگان شاندیز، رستوران سدروس مشهد، رستوران جردن مشهد، رستوران ماهان شاندیز از بهترین رستوران‌های شهر است.

بهترین رستوران‌های طرقبه مشهد


در طرقبه نیز رستوران‌های مطرح خوبی وجود دارند که از آن جمله می‌توان به: رستوران تشریفات طرقبه، رستوران چهار فصل عنبران، رستوران گنجعلی خان طرقبه، رستوران سید جاغرق، رستوران سران طرقبه، رستوران آرتیمان طرقبه و رستوران مهر و ماه اشاره کرد.
بهترین کبابی های مشهد
مشهد، کبابی‌های زیادی برای مسافران و زائران و ایران‌گردان دارد. از جمله این کبابی‌ها می‌توان به کباب قائم، کباب امید، کباب رزا، کباب رضایی، کباب لقمه پسران کریم و کباب ازغندی اشاره کرد.

لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد


نام لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد که پاتوق مشکل‌پسندها و عاشقان سلفی و استوری‌های طوفانی اینستاگرام است، عبارت‌اند از: رستوران راستگو وکیل‌آباد، رستوران مهستان ۷ تیر، رستوران مجموعه کوهسر هاشمیه، رستوران هالیدیز هاشمیه، رستوران رابو، رستوران امیرشاهان هفت تیر و رستوران قصر مهرگان.
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

بهترین کله‌پزی‌های مشهد


بهترین کله‌پاچه‌های مشهد را می‌توان در طباخی‌های: بره طلایی، دانش، سعادت و فرهنگ را نوش جان کرد.

۱۱ نکته برای رستوران‌گردی در مشهد


• مشهد، دیار تاریخی و پر سابقه‌ای در تاریخ ایران‌زمین است؛ جایی است که هیچ نمونه‌ای برای آن در هیچ نقطه از ۳۰ استان کشور نمی‌توان یافت. نه به خاطر بارگاه ملکوتی سلطان خراسان، بلکه از نگاه فرهنگی، هنری، تاریخی، طبیعی، جایی منحصربه‌فرد است. مثل همه ۳۱ استان سرزمین اهورایی ما. لذا بهتر است تمام وقت خود را صرف کافه و رستوران‌گردی نکنید و از فرصت حضور در این دیار باورنکردنی و تاریخی، حداکثر استفاده را ببرید.
• روایت مشتریان بهترین رستوران و کافه‌ها و گالری‌ها و مراکز دیدنی و تاریخی این سرزمین پرافتخار ایران را از طریق نظرات مشهد‌گردهای تریپ ادوایزر (Tripadvisor.com) مشاهده کنید تا داده‌های خوبی برای سفری خاطره‌انگیز در اختیار شما قرار گیرد.
• واینرها و فودبلاگرهای معروف مشهد که در سال‌های اخیر به شمار آن‌ها نیز افزوده شده است، همواره شما را با بهترین کافه و رستوران‌های فرنگی و سنتی این سرزمین مقدس آشنا می‌کنند و روایت‌های دست اولی از برترین‌ها در اختیار شما قرار خواهند داد. بد نیست آن‌ها را زیر نظر داشته باشید.
• بهترین و هیجان‌انگیزترین مقصدهای گردشگری و شکم‌گردی مشهد را به روایت عکس‌ها و ویدیوهایی که مسافران ایرانی و خارجی شهر در هشتگ #MASHHAD یا #مشهد در اینستاگرام بارگذاری کردند، تماشا کنید.
• بیش از یک‌میلیون عکس و ویدیو درباره مکان‌های تاریخی، دیدنی، توریستی و غذاخوری‌ها و مراکز خرید مشهد روی هشتگ‌های چهارگانه فوق‌الذکر تگ شده که تجربه گردشگری فوق‌العاده پربار و مملو از اطلاعات گوناگون را در اختیار مسافران آینده این شهر قرار می‌دهد.
• پیش از عزیمت به مشهد، درصورتی‌که علاقه‌مند به نوشیدن و خوردن غذاهای محلی این دیار پرجاذبه هستید، درباره مواد اولیه، دستور پخت و نحوه آماده‌سازی هر یک، اطلاعات مناسبی را کسب کنید تا همواره فهرستی از بهترین غذاهای سنتی مشهدی‌های باصفا و مهمان‌نواز در دسترس شما قرار داشته باشد. البته رزرو هتل مشهد را نیز در نظر داشته باشید چراکه فرصت شکم‌گردی خوبی در این دیار برایتان به ارمغان خواهد آورد.
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی
• الزاماً بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم مطهر هشتمین امام شیعیان (ع) نیست. بهتر است بهترین مرکز خرید زعفران و نبات و عناب و صنایع‌دستی و کافه و غذاخوری را از مردم محلی و گاها راهنمایان گردشگری استان خراسان رضوی نیز جویا شوید.
به‌منظور سفر هوایی به مشهد مقدس، از خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مشهد سفرمارکت استفاده کنید که سفری ارزان و راحت را برای شما و خانواده گرامی به ارمغان خواهد آورد.

غذاهای سنتی مشهد


شماری از غذاهای سنتی مشهدی‌ها را در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی کردیم تا اگر راهی دیار زعفران ایران شدید، در جریان غذاهای محلی این شهر دیدنی قرار گیرید و بتوانید طعم و مزه این طعام را تجربه کنید. یک گردشگر خوب، غذاهای سنتی و سبک زندگی مردمان خطه‌ای را که به آن سفر می‌کند، همواره در کانون توجه خود قرار می‌دهد تا توشه‌ای پربار از سفر برای خود به ارمغان آورد. از شله مشهدی شروع می‌کنیم. یک دسر خوشمزه.
شله مشهدی: در برخی از بهترین رستوران‌های مشهد به‌خصوص در ایام ماه مبارک رمضان، شله مشهدی سرو می‌شود، آشی خوشمزه‌ است که نباید آن را با شله‌زرد شکری اشتباه گرفت؛ ترکیبی از لوبیاچیتی، لوبیا رشتی، ماش و عدس بوده و گوشت گوساله و ادویه نیز گاها به آن اضافه می‌شود.
این نوع آش گاهی در برخی از رستوران‌های مشهد و به‌خصوص قوچان و نیشابور (پایتخت فیروزه ایران) یافت می‌شود.
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی

شیشلیک شاندیز: این غذای لذیذ از دیگر غذاهای محبوب مشهدگردها و به‌طور کلی، خراسان‌گردها به شمار می‌رود. شیشلیک از غذاهای محبوب و بسیار پرطرفدار شهر مشهد بود که به‌نوعی اعتبار و برند غذاهای مشهد در جهان نیز محسوب می‌شود. در کشورهای حوزه قفقاز، شیشلیک به‌وفور طبخ می‌شود. این غذای لذیذ از چند تکه گوشت راسته تشکیل شده و در طبخ آن، از آب‌لیمو تازه و فلفل و روغن نیز استفاده می‌شود.
خوب است بدانید که یکی از برترین مقصدهای غذاخوری مشهد برای عاشقان شیشلیک، طرقبه و شاندیز است که از مرکز مشهد به سمت این ۲ پاتوق شکم‌گردی خراسان رضوی، وسایل حمل‌ونقل مناسب نیز در دسترس زائران سلطان خراسان (ع) است.
پلو مخلوط مشهدی: پلو مخلوط مشهد از جمله غذاهای محبوب در این شهر است. پلو مخلوط ظاهری مثل لوبیاپلو و استانبولی‌پلو دارد و در طبخ آن از گوشت و پیاز و سیب‌زمینی و هویج و رب و گوجه‌فرنگی نیز استفاده می‌شود. پلو مخلوط مشهدی‌ها را معمولاً با ترشی هفت‌بیجار سرو می‌کنند.
آش لخشک: از دیگر آش‌های محبوب مناطق خراسان است. ترکیبی از عدس و نعنا و رشته بوده و منبع غنی آهن است. در طبخ این غذا به‌جای حبوبات، صرفاً از عدس که ماده غذایی بسیار مقوی است، استفاده می‌کنند. در اغذیه‌فروشی‌های اطراف حرم نیز گاهی یافت می‌شود.
یتیمچه مشهدی: از دیگر غذاهای محلی و محبوب مشهدی‌ها است که تهیه سریع و آسان و ارزانی دارد. این غذا در برخی از رستوران‌های سنتی مشهد عرضه می‌شود. این غذای لذیذ ترکیبی از بادمجان و لوبیا و عدس و نخود و دارچین و زردچوبه و نمک و فلفل است و معمولاً در آن کشک و گوجه نیز استفاده می‌شود. یتیمچه با ماست موسیر و سبزی تازه مشهدی، غذایی وسوسه‌انگیز و سالم و به نسبت ارزان را برای مشهدگردها به ارمغان می‌آورد.
اشکنه قوروت: اشکنه، حتی در تهران نیز طرفداران زیادی دارد.
اشکنه قورت، از غذاهای محبوب مشهد است. حتی اگر در روزگار پیتزا پپرونی و اسپرسو، کم‌تر مورد استقبال نسل جوان اینستاگرد قرار بگیرد، بازهم طرفداران خود را دارد. این غذا ترکیبی از کشک ساییده و پیازداغ و مغز گردوی خرد شده تازه است که به آن انواع ادویه نیز اضافه می‌شود. در اشکنه، زعفران جایگاهی ندارد، اما اگر مقداری بدان اضافه کنید، طعمی هوس‌انگیز خواهد داشت. گفتنی است که به کله‌جوش، اشکنه قوروت هم اطلاق می‌شود. این غذا منبعی غنی از کلسیم یا همان ماده معدنی و عنصری است که ایرانی‌ها با فقر آن روبرو هستند.
آش ماستی: از آش‌های محبوب استان خراسان رضوی است. مثل آش دوغ اردبیل و آذربایجانی‌های مهمان‌نواز، با ماست تهیه‌شده و طرفداران زیادی دارد. طعم‌های مختلف این آش را می‌توان با پیاز و شوید و سینه مرغ و نعنا و ادویه و زعفران، تهیه کرد و میل نمود. این آش پیش‌غذای خوبی است که در برخی رستوران‌های مشهد دیده شده است.
قیمه: ماقوت (مسقطی مشهدی) و دیگچه مشهدی نیز از دسرهای محبوب و خوشمزه و دوست‌داشتنی مشهدی‌ها است که در سفر به این سرزمین تاریخی، در خوردنش درنگ نکنید.
خورشت ریواس: ریواس خواص زیادی دارد و طرفداران زیادی هم در مشهد دارد و با آن خورشت‌هایی خوشمزه درست می‌کنند. البته در کردستان نیز خورشت ریواس، محبوب است. این خورش ترکیبی از گوشت گوسفند و نعنا و پیاز و ترشی است.
در مشهد گردی چه در بهترین رستوران‌های مشهد و چه اغذیه‌فروشی‌های معمولی، دیزی سنگی و قیمه مشهدی را نیز در دستور کار داشته باشید. قیمه مشهدی واقعاً خوشمزه است و مثل قیمه نثا، ترکیبی لذیذ و دلپذیر برای مشکل‌پسندها دارد.
بهترین رستوران های مشهد | از رستوران پسران کریم تا حسین شیشلیکی


سخن پایانی
اگر سابقه سفر به مشهد و طرقبه و شاندیز داشته و تجربه خوردن یکی از غذاهای لذیذ معرفی شده در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت را در کارنامه شکم‌گردی و ایران‌گردی خود دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش نظرات در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
پس از آشنایی با بهترین رستوران‌های مشهد و غذاهای سنتی این شهر، نوبت به برنامه‌ریزی سفر می‌رسد. اگر قصد دارید سفری هوایی به مشهد داشته باشید، می‌توانید از خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد تهران سفرمارکت استفاده کنید. سفرمارکت با همکاری معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی، بلیط هواپیما تهران مشهد چارتر و سیستمی مشهد تهران را با بهترین قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد.
لینک این مطلب را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان برسانید و در گروه‌های خانوادگی تلگرامی و واتساپی به اشتراک بگذارید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است