search
menu

همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

[ پنهان کردن ]
معرفی بازار فردوسی مشهد
اولین بازار فردوسی مشهد را بشناسیم
ویژگی‌های معماری بازار فردوسی مشهد
خرید از بازار فردوسی مشهد
اصلی‌ترین ویژگی‌ بازار فردوسی مشهد
بخش‌های بازار فردوسی مشهد
جاذبه‌های نزدیک به پاساژ فردوسی مشهد
بازار فردوسی شعبه ۲
اجناس بازار فردوسی شعبه ۲
خرید سوغات از بازار فردوسی مشهد
چند نکته درباره خرید از بازار فردوسی مشهد
آدرس بازار فردوسی مشهد
فاصله بازار فردوسی مشهد با حرم مطهر
سفرمارکت و تور مشهد
مشهد قطب گردشگری مذهبی ایران است که از بدو ورود متوجه شکوه و بزرگی آن می‌شوید. وجود بارگاه امام هشتم شیعیان آنجا را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی تبدیل کرده و همین باعث شده است تا مراکز تجاری و تفریحی زیادی در آنجا به وجود آید. یکی از مراکز خرید مشهد بازار فردوسی مشهد نام دارد که در دو شعبه فعالیت می‌کند و به عرضه بهترین اجناس می‌پردازد.
همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

معرفی بازار فردوسی مشهد


قبل از هر چیز باید بدانید که این بازار دو شعبه دارد که به اسم بازار فردوسی و بازار فردوسی ۲ شناخته می‌شوند. در هر دو این پاساژ انواع کیف، کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و غیره عرضه می‌شود که کیفیت خوبی دارند و برای خرید سوغات مورد استقبال خریداران بلیط هواپیما مشهد هم قرار می‌گیرند. چه بخواهید برای خودتان خرید کنید و چه بخواهید برای عزیزانتان خرید کنید، هر دو شعبه بازار فردوسی گزینه خوبی برای تهیه باکیفیت‌ترین اجناس است.

اولین بازار فردوسی مشهد را بشناسیم


این پاساژ معروف در سطح شهر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید قدیمی شناخته می‌شود که در کیفیت خوب اجناس آن هیچ تردیدی نیست. همواره شهروندان مشهدی برای خرید به بازار فردوسی مشهد راهی می‌شوند و خریدهای خود را از آنجا انجام می‌دهند. این پاساژ بزرگ که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است، دسترسی خوبی به نقاط مهم و خیابان های مشهد مقدس دارد و بازدید و خرید در آنجا را به همگان توصیه می‌کنیم. در ادامه به شما می‌گوییم که بازار فردوسی مشهد چه ویژگی‌هایی دارد و برای چه رفتن به آنجا را به افراد توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های معماری بازار فردوسی مشهد


این پاساژ بزرگ بیش از ۷۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و در ۴ طبقه ساخته شده است. همچنین بیش از ۷۰۰ واحد تجاری در بازار فردوسی وجود دارد که به عرضه انواع اجناس می‌پردازند. نمای بیرونی این مرکز خرید با رنگ قرمز و طوسی زینت بخشیده شده است و چشم را نوازش می‌دهد. همچنین در تزئین نمای بیرونی پاساژ از کامپوزیت و شیشه رنگی استفاده شده که پس از گذشت چندین سال همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است. طرح‌های به کار رفته نیز شامل قوس و نیم دایره بوده که طراحی را از سادگی خارج کرده است. درون مرکز خرید فردوسی نیز یک گنبد فلزی دیده می‌شود که در برخورد اول جلب توجه می‌کند.
همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

خرید از بازار فردوسی مشهد


در این پاساژ انواع پوشاک، کیف و کفش عرضه می‌شود که از کیفیت خوبی برخوردارند و حسابی مشتریان را راضی نگه می‌دارند. اگر قصد خرید پوشاک برای سنین مختلف دارید، بازار فردوسی مشهد می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین در آنجا انواع کیف و کفش عرضه می‌شود که از تنوع خوبی برخوردارند و بسته به بودجه افراد اقلام به فروش می‌رسند. لوازم آرایشی، مواد غذایی، ساعت، زیورآلات و بدلیجات نیز از دیگر اقلامی است که در بازار فردوسی مشهد به فروش می‌رسد.

اصلی‌ترین ویژگی‌ بازار فردوسی مشهد


مهم‌ترین ویژگی این پاساژ اختصاصی بودن طبقات آنجاست؛ به‌نحوی‌که برای خرید هر قلم جنس باید به بخش و طبقه مربوطه آن مراجعه کنید. برای مثال در طبقه دوم مانتو و روسری عرضه می‌شود و برای خرید این اقلام باید به طبقه دوم بروید. در طبقه اول نیز پوشاک آقایان به فروش می‌‌رسد که هم تنوع خوبی دارند و هم قیمت مناسبی. اگر هم قصد خرید لباس مجلسی، خوراکی، سوغات و صنایع دستی دارید باید به طبقه سوم بروید. این دسته‌بندی فروشگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت بتوانید به خرید بپردازید و نیاز به وقت صرف کردن فراوان نداشته باشید.

بخش‌های بازار فردوسی مشهد


این پاساژ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود؛ به همین دلیل امکانات گردشگری خاصی برای افراد در آن دیده نمی‌شود. از جمله امکانات رفاهی آنجا می‌توان به ماشین حمل کودکان اشاره کرد که مانع از خستگی آن‌ها می‌شود. علاوه بر آن به سرگرم شدن بچه‌ها کمک قابل‌توجهی می‌کند. از دیگر امکانات مرکز خرید فردوسی می‌توان به دستگاه خودپرداز، پله برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اعلام و اطفای حریق اشاره کرد. همچنین پارکینگ این مجموعه ظرفیت خوبی در نگهداری خودروهای شخصی دارد و برای جای پارک خودرو خود جای نگرانی ندارید.
همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

جاذبه‌های نزدیک به پاساژ فردوسی مشهد


خوب است بدانید که در نزدیکی بازار فردوسی مشهد فضای سبزی قرار دارد که با داشتن یک محیط مطلوب خستگی گشت‌وگذار را از تنتان خارج می‌کند. لذا بد نیست تا پس از خرید خود سری به آنجا بزنید و از فضای دل‌انگیز آن لذت ببرید. همچنین در حوالی پاساژ فردوسی چند کافی‌شاپ وجود دارد که به عرضه خوراکی‌های لذیذ می‌پردازند و خوشمزه‌ترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند. بنابراین اگر در هنگام خرید احساس گرسنگی کردید نگران نباشید چون یافتن انواع خوراکی‌ها آسان است. این موضوع برای مسافران قطار مشهد یزد یا مسیرهای طولانی دیگر بسیار مناسب است.

بازار فردوسی شعبه ۲


ازآنجایی‌که بازار فردوسی مشهد طرفداران زیادی دارد، در سال‌های اخیر شعبه شماره دو آن نیز افتتاح شده است. این شعبه به دلیل جدیدتر بودن شیک و لوکس به نظر می‌رسد و بسیار موردپسند نسل جوان واقع شده است. شعبه ۲ بازار فردوسی دارای جدیدترین برندها، مناسب‌ترین قیمت‌ها و مدرن‌ترین اجناس است. لذا اگر قصد خرید اجناس لوکس را دارید، این شعبه بهترین مکان است. شعبه دوم پاساژ فردوسی در نزدیکی شعبه اول آن واقع شده است و دو کاربری تجاری و پارکینگ طبقاتی دارد. این مرکز خرید که در ۱۱ طبقه ساخته شده است، بیش از ۸۰۰ واحد تجاری دارد و در فضایی به اندازه ۳۰۰۰۰ متر ساخته شده است. همچنین پارکینگ شعبه ۲ بازار فردوسی در ۷ طبقه ساخته شده و ظرفیت ۱۳۰۰ خودرو را دارد. وسعت و کاربری عالی این پاساژ نیاز تمام مشتریان را رفع کرده است و بدون دغدغه می‌توانید اتومبیل خود را پارک کنید.
همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

اجناس بازار فردوسی شعبه ۲


در این بازار انواع اجناس مانند طلا، بدلیجات، پوشاک، ساعت و کیف و کفش عرضه می‌شود که تنوع خوبی دارند. همچنین در آنجا انواع برندها عرضه می‌شوند که هم قیمت خوبی دارند و هم کیفیت مطلوبی. اگر به برند اجناس خود اهمیت می‌دهید و یا می‌خواهید باکیفیت‌ترین‌ها را خریداری نمایید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به بازار فردوسی مشهد شعبه دوم بزنید.

خرید سوغات از بازار فردوسی مشهد


هر دو شعبه بازار فردوسی مشهد متنوع‌ترین اقلام را به فروش می‌رسانند و اگر مسافر هستید از آنجا می‌توانید سوغات تهیه کنید. همچنین در این دو پاساژ غرفه‌های فروش صنایع دستی وجود دارد که از تنوع قابل‌قبولی برخوردار است. لذا اگر قصد خرید هدایای نفیس برای عزیزانتان دارید بد نیست تا سری به آنجا بزنید.
دیگر امکانات بازار فردوسی مشهد
- تاکسی‌سرویس
- فضای بازی کودکان
- نمازخانه
- ایستگاه اتوبوس شهری
- آب آشامیدنی

چند نکته درباره خرید از بازار فردوسی مشهد


- پارکینگ شعبه ۱ بازار فردوسی ظرفیت چندان زیادی ندارد و در ایام شلوغی ممکن است در آن جای پارک پیدا نکنید.
- اگر قصد خرید اجناس لوکس دارید شعبه ۲ بازار فردوسی بهترین گزینه است.
- در طبقه منفی ۱ شعبه اول بازار فردوسی البسه کودک و سیسمونی عرضه می‌شود.
- اگر با تور مشهد سفر می‌کنید بازدید از بازار فردوسی مشهد را به شما توصیه می‌کنیم.
- پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از اتلاف وقت و ممانعت از نگرانی با وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این پاساژ برسانید.
همه چیز درباره بازار فردوسی مشهد + عکس و آدرس

آدرس بازار فردوسی مشهد


این دو شعبه در کوی طلاب مشهد قرار گرفته‌اند و در انتهای خیابان شهید مفتح می‌توانید به آنجا برسید. دسترسی به این بازار سخت نیست و با تاکسی و یا اتوبوس درون‌شهری نیز می‌توانید به آنجا برسید.

فاصله بازار فردوسی مشهد با حرم مطهر


این مرکز خرید وسیع تنها ۵ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و طی مدت زمان کمی می‌توانید خود را به آنجا برسانید. این پاساژ همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ باز است و امکان خرید از آن وجود دارد.

سفرمارکت و تور مشهد


تور مشهد یکی از محبوب‌ترین تورهای داخلی است که با بهترین قیمت توسط سفرمارکت عرضه می‌شود. اگر خواهان سفری مقرون‌به‌صرفه هستید توصیه می‌کنیم که با تورهای سفرمارکت که توسط آژانس‌های مسافرتی متعددی به فروش می‌رسند همراه شوید. برای رزرو تورها تنها کافی است به بخش مربوط به تور مراجعه کرده و مناسب‌ترین گزینه را بیابید.

کلام آخر
از دیگر خدمات سفرمارکت می‌توان به رزرو هتل، خرید بلیط قطار، رزرو بلیط هواپیما، رزرو ویلا و یا اقامتگاه و همچنین تورهای خارجی اشاره کرد که توسط آژانس‌های مسافرتی مختلفی ارائه می‌شوند. به همین دلیل حق انتخاب زیادی دارید تا بسته به بودجه و شرایط خود بهترین گزینه را تهیه کنید. برای سفر به شهر مشهد، می‌توانید بلیط هواپیما تهران مشهد یا بلیط هواپیما مشهد تهران را از سفرمارکت تهیه کنید. این بلیط‌ها از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال همکاران ما در تیم سفرمارکت در کنار شما هستند تا راهنمایی‌تان کنند و به سؤالات شما پاسخ دهند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است