search
menu

آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

[ پنهان کردن ]
هتل درویشی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد
هتل مدینه الرضا مشهد
هتل الماس مشهد
هتل الماس ۲ مشهد
هتل بین‌المللی هما ۱ مشهد
هتل هما ۲ مشهد
هتل پردیسان مشهد
هتل پدیده شاندیز
هتل بین‌المللی قصر
هتل سی نور مشهد
هتل جواد مشهد
هتل پارسیس مشهد
هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد
هتل الماس نوین مشهد
هتل اسپینو مشهد
هتل بزرگ پارک حیات مشهد
هتل پارس مشهد
هتل هشت باغ مشهد
هتل فردوس مشهد
دومین شهر بزرگ کشورمان، شهر مشهد است که به عنوان شهری مذهبی، مقصد گردشگران بسیاری در سال قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که شهر مقدس و زیارتی مشهد یکی از قطب‌های گردشگری پزشکی هم هست که به‌جز حرم مطهر، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی دارد. به همین دلیل، معرفی بهترین هتل‌ های مشهد به مسافران در اولویت بالایی قرار می‌گیرد؛ چراکه بسیاری از افراد برای اقامت در مشهد به دنبال بهترین اقامتگاه‌ها و بهترین هتل ‌های مشهد هستند.
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی لیستی از بهترین هتل‌ های مشهد بپردازیم.
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل درویشی مشهد


این هتل شیک و لوکس بر خلاف نامش، جزو مجلل‌ترین و بهترین هتل ‌های مشهد و حتی ایران است. هتل درویشی دارای امکاناتی بسیار خاص و نما و دکوراسیونی گران‌قیمت است. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت دارد. هتل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم در شرق کشور است. آتریوم به فضای بزرگ و باز بین دو ساختمان گفته می‌شود. در این فضای بزرگ، رستورانی به نام آتریوم ساخته شده که با سقف شیشه‌ای و بلند خود محیطی زیبا به وجود آورده است. این هتل یک نشریه بین‌المللی نیز دارد که به صورت فصل‌نامه چاپ می‌شود. مجموعه آبی هتل درویشی ارائه‌دهنده خدمات اسپا و ماساژ است، همچنین فضای استخرها بسیار شیک و لوکس هستند، به طوری‌ که هر مسافری با دیدن این امکانات به‌روز، به وجد می‌آید.
هتل درویشی امکانات اقامتی مختلفی را برای گردشگران فراهم کرده که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها اتاق ماه ‌عسل است. زوج‌های جوانی که زندگی مشترک خود را به ‌تازگی آغاز کرده‌اند، می‌توانند اولین خاطرات مشترکشان را در این اتاق‌ها، با طراحی‌های زیبا، گل‌آرایی و سورپرایزهای ویژه تجربه کنند. از دیگر اتاق‌های هتل درویشی می‌توان به دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلامی، دوبلکس مصر، دوبلکس چین، دوبلکس هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده اشاره کرد. همچنین واحدهای اقامتی پنت‌هاوس روم و پنت‌هاوس اسپا تاپ نیز طرفداران خاص خود را دارد.
نشانی هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد


هتل قصر طلایی مشهد یکی از بلندترین و مجلل‌ترین ساختمان‌‎ها در بلوار امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج است. این هتل چنان بزرگ است که حتی از دورترین نقاط این مسیر همانند بالای بزرگراه کلانتری نیز در دوردست‌ها دیده می‌شود. قصر طلایی، یکی از بهترین هتل‌ های مشهد در نزدیکی حرم است. از ویژگی‌های مهم و عالی این هتل ۵ ستاره، جدا از امکانات منحصربه‌فردش، نزدیکی به حرم امام رضا است. اگر قصد بازدید از بلوار امام رضا را دارید و می‌خواهید تا حرم قدم بزنید، می‌توانید پس از یک ربع پیاده‌روی خود را در ورودی حرم ببینید.
این هتل حدود ۳۵۷ اتاق به همراه تمام امکانات مورد نیاز هر مهمان دارد. تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، ملافه‌های تمیز، اینترنت وای فای و حمام جزئی از امکانات درون هر اتاق هستند. اگر ماشین شخصی دارید، می‌توانید ماشین خود را درون پارکینگ رایگان هتل بگذارید. از جمله فضاهای تفریحی درون بهترین هتل مشهد می‌توان به چایخانه سنتی، رستوران هتل با آشپزی بهترین سرآشپزهای ایران و طبخ غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، استخر، آرایشگاه، سونا خشک و فروشگاه اشاره کرد. از مزیت‌های خوب این هتل، قرارگیری در موقعیت مناسب در میان هتل‌های مجلل مشهد است؛ چراکه به فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه اتوبوس‌رانی مشهد نیز بسیار نزدیک است.
نشانی هتل قصر طلایی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل مدینه الرضا مشهد


این هتل نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره شهر به حرم امام رضا است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. هتل مدینه‌الرضا که یکی از بهترین هتل‌های مشهد است، دارای ۱۸ طبقه و ۲۸۸ سوئیت و اتاق‌های مدرن است.
این هتل امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و سالن بدن‌سازی دارد. در هتل مدینه الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت، مجهزترین امکانات برای اجرای کنفرانس‌های ملی و یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی‌تئاتر هتل نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید که ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد.
از امکانات دیگر در این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی و ترانسفور رفت ‌و برگشت با هزینه اضافی اشاره داشت. اگر با تور مسافرتی مشهد به این شهر سفر کنید، احتمالاً در این هتل اقامت خواهید کرد.
نشانی هتل مدینه الرضا مشهد: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس مشهد


از بهترین هتل ‌های مشهد به ترتیب این لیست بوده که جزو هتل های ۴ ستاره است. این هتل ۴ ستاره با طراحی لوگوی طلایی و نمای خود مهمانان را به داخل هتل دعوت می‌کند. اگر ترانسفور فرودگاهی می‌خواهید باید حدود ۲ ساعت قبل از ورود به هتل آن را به پذیرش هتل اطلاع دهید. این ترانسفور رایگان است. امکاناتی از قبیل خدمات سرویس‌دهی در اتاق‌ها، سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان و کتابخانه به همراه چایخانه سنتی در فضای باز از جمله امکانات خوب این هتل هستند. درون اتاق‌ها تلویزیون، یخچال و اینترنت خواهید داشت. فروشگاه و غرفه این هتل به همراه رستوران و کافی‌شاپ هتل الماس مشهد از جمله فضاهای خاص هتل هستند.
این هتل تا جاذبه‌های دیدنی مشهد همانند پارک کوهسنگی حدود ۱۱ دقیقه رانندگی فاصله دارد. تا پارک شهربازی ۱۵ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۳۵ دقیقه، تا مجتمع‌های خرید مشهد کم‌تر از ۲۰ دقیقه و تا پدیده شاندیز ۳۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد. با ۴ دقیقه پیاده‌روی نیز به بازار رضا خواهید رسید. متأسفانه این هتل استخر و سالن ورزش ندارد.
نشانی هتل الماس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان ۴ و ۶
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل الماس ۲ مشهد


این هتل نه‌تنها یکی از بهترین هتل ‌های مشهد است بلکه از جدیدترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد نیز هست. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و نزدیک به حرم مطهر ساخته شد. تعداد اتاق‌های آن حدود ۲۲۰ اتاق بوده که در ۲۶ طبقه پراکنده شده‌اند. معماری داخلی آن ترکیبی از طراحی‌ها و تزئینات داخلی کشورهایی همانند روسیه، ترکیه، روم، آفریقا، عرب، ایران باستان، ایران معاصر همانند اتاق آیینه و بسیاری دیگر است که آن را تبدیل به موزه‌ی طراحی داخلی کرده است. همین موضوع اینجا را به زیباترین هتل مشهد تبدیل کرده است. اگر به دنبال بلیط هواپیمای مشهد برای اقامت در این هتل هستید، به اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات ورزشی و رفاهی هتل الماس ۲ از نظر مسافران همانند مجموعه آبی برای بزرگ‌سالان و کودکان نه‌تنها مسافران و زائران مشهد را بلکه ساکنین این شهر را هم به سمت خود جلب می‌کند. کافی‌شاپ هتل، باغ و تراسی بر روی پشت بام، رستوران و امکانات رفاهی دیگر هر مهمانی را راضی نگه می‌دارد. با اقامت در این هتل، از تخت‌ها و طراحی‌های لوکس اتاق‌ها به همراه کف‌پوش‌های زیبا، تخت‌هایی سلطنتی، سقف‌های آینه‌کاری شده و استخری تمیز لذت خواهید برد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده است هتل الماس ۲ را یکی از بهترین هتل‌ های مشهد بدانیم.
نشانی هتل الماس ۲ مشهد: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۲۰

هتل بین‌المللی هما ۱ مشهد


هتل بین‌المللی هما ۱ مشهد یا همان «هایت سابق»، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۵۲ در مرکز شهر و در بلوار احمدآباد ساخته شد. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده است و ۱۳۵ اتاق دارد. ساعت تحویل هتل هما ۱، ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ۱۲ است. این هتل مجلل دارای چندین بخش شامل ساختمان اصلی، بخش ویلایی و آپارتمانی است که با آخرین تجهیزات مدرن و به‌روز تجهیز شده‌اند.
در سال ۱۳۹۶ این هتل بازسازی شد و در حال حاضر نیز بهترین امکانات را در اختیار زائران قرار می‌دهد. هتل هما ۱ به ‌عنوان یکی از بهترین هتل ‌های مشهد نزدیک به متروی مشهد و مراکز خرید منطقه احمدآباد بوده و خارج از محدوده ترافیک است. این هتل دارای نیروی مجرب و تحصیل‌کرده است و در نتیجه اگر مهمان خارجی داشته باشید، خدماتی عالی دریافت می‌کنید. هتل هما ۱ مشهد همچنین دارای چندین رستوران و سالن غذاخوری، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت و برگشت به حرم امام رضا، سرویس حمل و نقل فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی، زمین تنیس و بسیاری امکانات دیگر است. این هتل تنها ۲۰ دقیقه با حرم مطهر و ۲۵ دقیقه تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن مشهد فاصله دارد. اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بلیط هواپیما تهران مشهد هستید، از وبسایت یا اپلیکیشن سفرمارکت غافل نشوید.
نشانی هتل بین‌المللی هما ۱ مشهد: مشهد، بلوار احمد آباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدروز
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل هما ۲ مشهد


هتل هما ۲ مشهد از اولین هتل‌ های پنج ستاره مشهد است که در منطقه‌ای آرام و زیبا قرار گرفته و دسترسی سریع و آسانی به جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و مذهبی شهر دارد. این هتل با ۹ طبقه دارای ۲۰۷ باب واحد اقامتی لوکس مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته است. هتل هما ۲ با بیش از ۴۰ سال سابقه در میهمان‌نوازی و هتل‌داری، آماده ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به‌روز دنیا به میهمانان عزیز خود است. دیگر امکانات هتل شامل رستوران راه ابریشم با ظرفیت ۵۰۰ نفر، رستوران تابستانی با فضایی دل‌نشین، سالن‌های مجلل چندمنظوره، سرویس رایگان حرم در طول روز، سرو چای و آب معدنی رایگان در اتاق‌ها، روم سرویس شبانه‌روزی، مجموعه آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، پارکینگ، خشک‌شویی، کافی نت و چندین فروشگاه می‌شود.
نشانی هتل هما ۲ مشهد: مشهد، میدان جانباز، خیابان خیام

هتل پردیسان مشهد


هتل پردیسان، یکی دیگر از بهترین هتل ‌های مشهد و البته ۵ ستاره است که به مکان‌های تفریحی مشهد بسیار نزدیک است. پارک کوه سنگی، پارک ملت و البته دانشگاه فردوسی در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. این هتل جدای از ۱۶۲ اتاق و سوئیتی که دارد، سالن کنفرانس بسیار مطرحی دارد که در آن سمینارها و همایش‌های متعددی برگزار می‌شود. بسیاری از امکانات هتل‌های ۵ ستاره در این هتل وجود دارند.
به عنوان نمونه می‌توان به کافی‌شاپ، رستورانی با بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی به نام‌های میخک و ارکیده، سفره‌خانه سنتی، سالن‌های همایش، سمینار، آمفی‌تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، تاکسی سرویس، لاندری، پارکینگ، ترانسفور فرودگاهی و ترانسفور به بارگاه رضوی اشاره کرد. جدا از تمام این امکانات فروشگاه و مرکز خرید درون هتل بهترین سوغاتی‌ها و اجناس لوکس مشهد را برای فروش عرضه می‌کند که با قیمت‌های عالی و مناسب در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای تهیه پرواز تهران به مشهد می‌توانید از سایت سفرمارکت دیدن کنید و یا اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی خود نصب کنید.
نشانی هتل پردیسان مشهد: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل پدیده شاندیز


پدیده شاندیز یکی از هتل‌های نوساز مشهد است که فرآیند ساخت آن از تابستان سال ۱۳۹۷ شروع شده. پدیده شاندیز در ۳۹ طبقه با ارتفاع ۲۲۵ متر ساخته شده است.
نمای اصلی هتل به شکل عدد ۸ بوده که نشان‌دهنده نماد امام رضا در ایران است. مسئولین برای ساخت این هتل از بهترین استانداردهای بین‌المللی استفاده کرده‌اند تا بتوانند خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهند. این مجتمع شامل آپارتمان‌های چندمنظوره، آپارتمان‌های مسکونی، پارک آبی، شهربازی سرپوشیده، سه تالار مخصوص برگزاری مراسم و مجالس مختلف، بخش اداری، مرکز خرید، باغ گل و نمایشگاه دائمی گل است.
از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل پدیده شاندیز می‌توان به رستوران‌های مختلف، بیزینس سنتر، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزش و بدن‌سازی، تالارهای پذیرایی، پارکینگ و بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی دیگر اشاره کرد.
آدرس هتل پدیده شاندیز مشهد: مشهد، شاندیز

هتل بین‌المللی قصر


هتل بین‌المللی قصر به‌ عنوان یکی از بهترین هتل ‌‌های مشهد در سال ۱۳۵۶ در خیابان امام رضا افتتاح و در سال ۱۳۹۶ نیز بازسازی شد. هتل قصر در ۱۲ طبقه ساخته شده و ۲۲۰ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن دارد. امکانات رفاهی این مجموعه طبق استانداردهای روز دنیا است و از طرفی توانسته به عنوان واحد نمونه در سال ۱۳۹۴ افتخاراتی را کسب کند. هتل قصر به‌ عنوان یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد فاصله بسیار کمی با بارگاه مطهر امام رضا دارد. فاصله هتل قصر تا حرم حدود ۸۰۰ متر است و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید.
ساعت تحویل اتاق در هتل قصر ۱۵ است و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ است. از جمله امکانات ویژه مهمانان این هتل می‌توان به ترانسفور فرودگاهی رایگان، اینترنت روزانه یک گیگابایت، پذیرایی در بدو ورود و خدمات IPTV رایگان اشاره کرد. اتاق‌های هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق ۲ تخته پرنسس روم، سوئیت پرزیدنت دو نفره و دو نفره ویژه، اتاق دو تخته رویال لاکچری، اتاق دو تخته هخامنشی، اتاق دو تخته قاجار، سوئیت ماه عسل، اتاق کانکت ۴ نفره، آپارتمان ۲ خوابه ۴ نفره و اتاق چهار نفره شامل اتاق کودک هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل بین‌المللی قصر وضعیت دید هتل نسبت به حرم مطهر است. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و رستورانی با ۴۵۰ نفر ظرفیت و امکانات دیگری شامل استخر، صرافی، قنادی، شهر بازی، اتاق ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، آژانس ‌مسافرتی، سونا و جکوزی، خشک‌شویی و باشگاه بدن‌سازی دارد.
نشانی هتل بین‌المللی قصر: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل سی نور مشهد


هتل سی نور مشهد یک هتل بین‌المللی نیست؛ اما با شما با همان احترام مسافران بین‌المللی رفتار خواهد کرد و قطعاً جایی ویژه در فهرست بهترین هتل‌‌ های مشهد برای ماه عسل دارد. تنها ۷ سال از ساخت و افتتاح این هتل می‌گذرد و در این مدت کوتاه توانسته است اعتباری خوب برای خود ایجاد کند. هتل سی نور مشهد علی‌رغم سن و سال کم، در لیست هتل‌ های مشهد برای ماه عسل قرار گرفته است. علاوه بر نزدیکی به حرم،‌ هتل سی نور به بازارهای اصلی مشهد نیز نزدیک است و همین ویژگی خیال بسیاری از مسافران را از بابت خرید سوغاتی راحت می‌کند. اتاق‌های هتل، اتاق‌های تمیز و مرتبی هستند که در بهترین و زیباترین شکل ممکن خود برای سفر شما طراحی شده‌اند. یک نکته خوب دیگر درباره این هتل این است که این هتل ترانسفور رایگان به فرودگاه و حرم مطهر دارد.
در این محیط امکانات دیگری نیز برای آرامش شما در نظر گرفته شده است. مجموعه آبی هتل نمونه‌ای از این امکانات است. در این مجموعه استخرهایی مخصوص آقایان و بانوان، اتاق‌های سونا و جکوزی وجود دارد که ساعاتی را می‌توانید به فراغت بال در آن سپری کنید. رستوران‌های هتل نیز از نظر کیفیت غذا، پاکیزگی و خدمات‌دهی هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند. طیف وسیعی از غذاهای سنتی ایرانی را در رستوران سنتی هتل می‌توانید میل کنید.
نشانی هتل سی نور مشهد: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)

هتل جواد مشهد


هتل ۴ ستاره جواد یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که خدماتی عالی دارد. هتل جواد از هتل‌های نزدیک حرم است که ساختمانی ۸ طبقه با ۱۰۵ اتاق و سوئیت دارد. موقعیت عالی هتل، ترانسفور فرودگاهی رایگان را امکان‌پذیر کرده است. همین‌طور در این هتل با بازارها و مراکز خرید مشهد مانند بازار رضا فاصله بسیار کمی دارید. فاصله این هتل تا ترمینال و پایانه اتوبوس و راه آهن هم بسیار کم است.
حتی اگر با تور لحظه آخری مشهد سفر می‌کنید و پیش از آن اطلاعاتی درباره این شهر کسب نکرده‌اید، بازدید از جاذبه‌های شهر مانند آرامگاه نادر شاه افشار، مسجد گوهرشاد و خانه‌های قدیمی را فراموش نکنید.
این هتل چهار ستاره تازه تأسیس، فروشگاه، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی در فضاهای عمومی ارائه می‌دهد. از فضاهای ورزشی هتل (استخر و باشگاه ورزشی) نیز غافل نشوید. بیشتر مسافرانی که رزرو هتل جواد مشهد انجام داده‌اند، نظرات مثبتی راجع به امکانات هتل و اتاق‌ها نوشته‌اند. اگر شما هم در این هتل اقامت داشته‌اید، در کامنت‌ها برای ما از تجربه خود بنویسید. قیمت اتاق‌های هتل جواد مشهد مناسب بیشتر خانواده‎‌های ایرانی است.
نشانی هتل جواد مشهد: مشهد، نبش کوچه امام رضا ۳ در خیابان امام رضا منتهی به حرم
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل پارسیس مشهد


هتل پارسیس از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۵ در جوار حرم مطهر افتتاح شده است. این هتل که در ۱۷ طبقه ساخته شده و دارای ۱۱۲ اتاق و سوئیت شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره دو تخته، آپارتمان یک خوابه چهار نفره و اتاق کانکت شش نفره است.
این هتل نیز مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره مشهد دارای ترانسفور رایگان فرودگاهی است و موقعیت و دسترسی عالی آن به حرم مطهر باعث شده تا توسط بسیاری از زائران به عنوان محلی مناسب برای اقامت انتخاب شود. هتل دید گسترده‌ای به حرم، خیابان و کوچه دارد و ظرفیت لابی آن نیز ۱۰۰ نفر است. این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک است و بنابراین نگرانی از این بابت نخواهید داشت. از جمله امکانات هتل پارسیس مشهد می‌توان به اتاق ماساژ، فضای سبز، آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد، کافی شاپ، اتاق چمدان، ترانسفور رفت با هزینه، اتاق تلفن یا اپراتور، سونا و جکوزی، استخر، چای‌خانه سنتی، تاکسی سرویس و اتاق سیگار اشاره کرد.
نشانی هتل پارسیس مشهد: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد


کوثر ناب به ‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد در سال ۱۳۹۲ در بلوار وحدت تأسیس شد. این هتل فاصله کمی با حرم مطهر دارد و در نتیجه به ‌راحتی می‌توانید برای زیارت اقدام کنید. از مهم‌ترین مزایای هتل بین‌المللی کوثر ناب می‌توان به چشم‌انداز وسیع به حرم مطهر در تمامی اتاق‌های هتل اشاره کرد. هتل کوثر در ۱۲ طبقه ساخته شده و ۱۷۴ اتاق دارد. زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه آن نیز ساعت ۱۲ خواهد بود. از جمله انواع اتاق‌های هتل کوثر ناب می‌توان به استودیو سوئیت با ظرفیت یک نفر، سوپریور سوئیت یک‌خوابه، سوپریور سوئیت سه نفره، پریمیر سوئیت دو خوابه چهار نفره، آپارتمان امپریال سه خوابه و آپارتمان امپریال فامیلی چهار خوابه رو به حرم اشاره کرد.
این هتل یکی از بزرگ‌ترین لابی‌ها با ۲۰۰ نفر ظرفیت و رستورانی با ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و پارکینگی رایگان با ظرفیت ۱۲۰ خودرو به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین استخر هتل کوثر ناب در حال ساخت است و خدمات استقبال فرودگاهی نیز برای مهمان‌هایی که قصد اقامت بیشتر از دو شب دارند انجام خواهد شد. از جمله امکانات هتل بین‌المللی کوثر ناب می‌توان به اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفور رفت با هزینه، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد اشاره کرد.
نشانی هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمومنین
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل الماس نوین مشهد


هتل الماس نوین مشهد یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل هم به نسبت سایر هتل‌های لوکس و قدیمی مشهد سن و سال کمی دارد ولی به راحتی توانسته است خود را در فهرست بهترین هتل‌‌های مشهد برای ماه عسل جای دهد. با وجود قدمت پایین این هتل، الماس نوین به دلیل امکانات حرفه‌ای و اتاق‌های زیبایش به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد با قیمتی نسبتاً مناسب تبدیل شده است.
در الماس نوین، خیالتان از بابت فاصله هتل تا حرم مطهر راحت باشد. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم می‌رسید. اتاق‌های این هتل تنوع بالایی دارند و هرکدام با وجود سادگی، طراحی شیک و زیبایی دارند و اقامتی آرام و دل‌نشین را به شما تضمین می‌کنند. از اتاق‌های این هتل که بگذریم،‌ امکانات دیگر این هتل نیز لیست کاملی است که هرکسی را وسوسه می‌کند. رستوران سنتی در داخل هتل و کافی شاپی مدرن و دنج برای گذراندن یک بعدازظهر دل‌چسب از امکانات این هتل است. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید از اینترنت پرسرعت هتل، مجموعه آبی آن و خدمات خشک‌شویی هتل نیز استفاده کنید.
نشانی هتل الماس نوین مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

هتل اسپینو مشهد


هتل اسپینو از هتل‎های ساخته شده در سال ۱۳۹۳ با ۳۵ اتاق است. هتلی که هر چند تعداد اتاق‌های کمی دارد اما از بهترین هتل‌های مشهد است. هتل اسپینو در خیابان‌های نزدیک به حرم به نام هفده شهریور قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید و جاذبه‌های این شهر نزدیک است که امکان خرید را فراهم می‌کند. به طور مثال بازار رضا، مجتمع تجاری رضا، مرکز خرید آسمان و بازار ضامن در نزدیکی میدان هفده شهریور به هتل بسیار نزدیک هستند. فاصله هتل اسپینو مشهد تا حرم روی نقشه نزدیک بوده و با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهید رسید. در این ساختمان ۵ طبقه، رستوران، استخر و باشگاه فضای تفریحی عالی هستند. اگر همین حالا هوس سفر به مشهد و اقامت در این هتل را کرده‌اید، برای تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری و چارتر از وبسایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت دیدن کنید.
پیشنهاد می‌کنیم که در پشت بام هتل به رستوران بروید که نمای شبانه دل‎انگیزی از گلدسته‌های حرم به شما نشان می‌دهد. قیمت اتاق‌های هتل آپارتمان اسپینو مشهد هم مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.
نشانی هتل اسپینو مشهد: مشهد، خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل بزرگ پارک حیات مشهد


هتل بزرگ پارک حیات یا هتل طرقبه در دامنه رشته‌کوه بینالود قرار گرفته و یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای ییلاق طرقبه برای زائران و گردشگران بهترین انتخاب خواهد بود.
مساحت هتل بزرگ پارک حیات همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، حدود ۳۱ هزار مترمربع است که ۲۵ هزار مترمربع آن شامل زیربنا بوده و در چهار طبقه ساخته شده است. تعداد اتاق‌های هتل ۳۲۰ عدد، شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره و اتاق سه تخته است که برای رزرو هر کدام از آن‌ها می‌توانید اقدام کنید.
هتل بزرگ پارک حیات در فاصله ۶ کیلومتری از شهر واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید طرقبه و ییلاق گلستان‌ها دارد. این هتل به حرم مطهر دید ندارد و وسعت دید آن شامل خیابان، دشت کوه و محوطه هتل است. پارکینگ هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و ظرفیت آن ۱۵۰ خودرو به صورت رایگان است. رستوران ظرفیت ۷۰۰ نفری داشته و اینترنت در لابی نیز برای مهمانان رایگان است. از جمله امکانات تفریحی هتل می‌توان به سالن ورزشی، سونا، نمازخانه، اینترنت در لابی، خدمات برای معلولین، سرویس حرم، ترانسفور رفت با هزینه، استخر رایگان و سالن ماساژ اشاره کرد.
نشانی هتل بزرگ پارک حیات مشهد: مشهد، انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جتب پمپ بنزین گلستان

هتل پارس مشهد


هتل پارس مشهد که در بلوار وکیل‌آباد واقع شده است به ‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ های مشهد در سال ۱۳۸۲ به بهره‌برداری رسیده است. آخرین بازسازی این مجموعه مربوط به سال ۱۳۹۰ است. هتل پارس در ۵ طبقه ساخته شده و شامل ۲۲۸ اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، آپارتمان یک خوابه دو نفره توئین و دبل، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته لوکس، سوئیت یک خوابه دو نفره به اضافه یک سرویس اضافه، سوئیت یک خوابه دو نفره به اضافه دو سرویس اضافه و آپارتمان دو خوابه چهار نفره است.
این هتل در منطقه خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز واقع شده و با حرم مطهر تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از شلوغی و ازدحام اطراف حرم فاصله بگیرید، هتل پارس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از جمله امکانات هتل پارس می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ‌های مدرن و سنتی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش و سالن‌های چند منظوره، زمین تنیس، سالن بیلیارد، ماهیگیری، فضای سبز، قایق‌سواری، خشک‌شویی، اتاق بازی، سرویس حرم، آتلیه، اینترنت رایگان در لابی، استخر و سونا و پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو اشاره کرد.
نشانی هتل پارس مشهد: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

هتل هشت باغ مشهد


هتل هشت باغ مشهد یکی از هتل‌های مدرن و مجلل در حال ساخت است. پروژه این مجموعه به‌ عنوان یکی از بهترین هتل‌های مشهد در بلوار منتهی به حرم مطهر اجرا شده است و افتتاح آن منجر به ایجاد محلی مناسب برای اقامت زائران در نزدیکی حرم مطهر شده است. طراحی هتل از آن جهت منحصربه‌فرد و مدرن است که در آن تلاش شده تا المان‌هایی چون درخت و فضای سبز در بخش‌های مختلف هتل بکار برده شود.
نمای سفید رنگ بخش بیرونی هتل و معماری مدرن آن در کنار فضای سبز و وجود درخت‌ها در بخش‌های مختلف، جلوه‌ای بی‌نظیر به این هتل بخشیده و آن را به محلی بسیار زیبا و مناسب برای اقامت تبدیل کرده است. یکی از نکات قابل توجه در مورد هشت باغ به عنوان بهترین هتل‌های مشهد، استفاده از عناصر هنر اسلامی و معماری مذهبی به صورت انتزاعی در ساخت بنا است. نمای بیرونی ساختمان با الهام از طرح مشبک ضریح حرم امام رضا ساخته خواهد شد و ۸ حیاط مختلف در داخل هتل طراحی شده که فضایی دل‌انگیز را ایجاد خواهند کرد.
از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل هشت باغ می‌توان به رستوران، مرکز خرید، باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی و سالن‌های برگزاری مراسم و همایش‌ها اشاره کرد. هتل هشت باغ تنها ۱۰ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و از طرفی به ایستگاه متروی مشهد نیز نزدیک است. بنابراین می‌توانید برای گردش و خرید از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده کنید.
نشانی هتل هشت باغ مشهد: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت

هتل فردوس مشهد


هتل بزرگ فردوس نیز یکی از بهترین هتل ‌های مشهد است. این هتل در سال ۱۳۸۸ در ۸ طبقه و ۹۶ اتاق و سوئیت‌ ساخته شده است. از مزایای این هتل کادر مجرب و سطح بالای کیفیت خدمات آن‌هاست. معماری هتل به گونه‌ای است که در بسیاری از قسمت‌های آن پرتو نور طبیعی به داخل می‌تابد. رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود هتل فردوس، با غذاها و نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.
آثار باستانی نزدیک به هتل که در دو کیلومتری آن قرار دارند، موزه نادری و آرامگاه نادرشاه افشار است. اگر قصد زیارت از حرم را دارید، فاصله هتل تا حرم مطهر حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خواهد بود. اینترنت پرسرعت وای فای در اتاق‌ها و لابی، خشک‌شویی، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.
نشانی هتل فردوس مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸
آشنایی با بهترین هتل های مشهد | از درویشی تا قصر طلایی

در پایان، اگر قصد سفر به مشهد را دارید حتماً از سایت سفرمارکت دیدن کنید و اپلیکیشن سفرمارکت را روی گوشی خود نصب کنید. سفرمارکت بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور است که همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو و به شما نمایش می‌دهد و به مسافرین این امکان را می‌دهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند. در خیلی از مواقع تخفیف‌های بسیاری در قیمت اتاق‌های هتل‌ها داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در سفرمارکت مشاهده کنید. همچنین امیدواریم پاسخ سؤال بهترین هتل مشهد کدام است را با خواندن این مقاله پیدا کرده باشید.
اگر قصد رزرو هتل مشهد دارید، به این لیست از بهترین هتل‌های مشهد نگاهی بیندازید. می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت سفرمارکت، پرواز مشهد خود را خریداری کنید. همچنین اگر قصد سفر با قطار را دارید، امکان خرید بلیط قطار مشهد تهران نیز در این سایت فراهم است.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است