search
menu

معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

[ پنهان کردن ]
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد
کافه لئون
کافی‌شاپ ویولند
کافه اپیزود
کافه اسپرلوس
کافه رستوران گرندزا
کافه رستوران هترا
کافه رستوران هالیدیز
کافه رستوران تاک
کافه خیابان سی‌ام؛ مکانی عالی برای صرف صبحانه
کافه دیت
کافه نون
کافه تراس
کافه کیوسک
کافه شبدیز
کاسابلان کافه

معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد


مشهد به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران، که تنوع عظیم ملیتی و فرهنگی را نیز در خود جای داده، مدت‌هاست که از تک‌بعدی بودن خارج شده و به یک قطب گردشگری-تفریحی نیز مبدل شده است. در حقیقت بازدیدکنندگان از این شهر به دنبال راه‌های بیشتری برای گذراندن اوقات خود در این شهر هستند. بدون تردید یکی از بهترین راه‌های گذراندن لحظاتی آرام در این شهر کافه‌گردی است. کافه‌های بسیار جذاب با منوهای متنوعی که در مشهد وجود دارد، باعث شده تا هم شهروندان مشهدی و هم خریداران بلیط هواپیما مشهد برای صرف صبحانه، عصرانه، نوشیدن چای و قهوه و سپری کردن زمان با نزدیکانشان به آن‌ها مراجعه کنند. در این مقاله با هم سری به بهترین و معروف‌ترین کافه‌های مشهد زیبا خواهیم زد.
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه لئون


لذت بردن از هوای تازه، به‌ویژه اگر با ویوی زیبایی همراه باشد، یکی از اولویت‌های افراد برای رفتن به یک کافه است. به همین خاطر کافه‌هایی که از آپشن فضای باز بهره می‌برند معمولاً در صد لیست کافه‌های انتخابی افراد هستند. کافه لئون مشهد بیش از هر چیز به خاطر منظره و دید خوبی که به شهر دارد محبوب است. فضای باز این کافه زیبا باعث شده است تا انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری تولدها باشد. منوی جذاب این کافه، تمام وعده‌های غذا از جمله صبحانه، میان وعده، ناهار و شام را دربرمی‌گیرد و جدای از آن می‌توانید یکی از بهترین قهوه‌های عمرتان را در اتمسفر صمیمی و خودمانی این کافه بنوشید. به‌علاوه خوشمزه‌ترین اسموتی‌ها و نوشیدنی‌ها را به شما عرضه می‌کند. برخورد محترمانه و صمیمانه کارکنان کافه لئون، در کنار مدیریت خوب مجموعه، باعث شده است تا احساس راحتی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. از نکات جالب‌توجه کافه لئون قیمت مناسب منوی آن است که در برابر کیفیت عرضه‌شده بسیار منصفانه است. شما اگر طی بازه زمانی مختلف به این کافه سر بزنید، از تغییرات هرچند اندک فضا که باعث تنوع بیشتر فضا می‌شود شگفت‌زده خواهید شد. کافه لئون از پارکینگ خیابانی رایگان برخوردار است و شما برای پارک کردن ماشین خود مشکلی نخواهید داشت. امتیاز این کافه در نظرسنجی مردمی ۵ ستاره از ۵ است.
نشانی: مشهد، بزرگراه کلانتری، مجموعه توریستی آبادگران ایران، برج B1-1

کافی‌شاپ ویولند


حتی اگر اهل مشهد نباشید هم احتمالاً نام کوهسر به گوشتان خورده است. کوهسر، یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی ‌ورزشی در کوهپایه مشهد است. در این مجموعه کافی‌شاپ‌های زیبا با مناظر فوق‌العاده‌ای وجود دارد که سر زدن به آن‌ها خالی از لطف نیست. یکی از این کافه‌ها، کافه ویولند کوهسر است که در یک فضای زیبا با طراحی دل‌نشین ساخته شده است. در واقع امتیاز ویژه این کافه، ظرفیت بالای آن است که می‌تواند پذیرای ۲۲۰ نفر مهمان باشد. از همین رو اغلب برای برگزاری تولدها و مهمانی‌‌های خانوادگی رزرو می‌شود. این کافه زیبا از شلوغ‌ترین کافی‌شا‌پ‌های مشهد است که در ماه‌های گرم معمولاً صد در صد پر خواهد شد و به همین خاطر بهتر است از قبل رزرو کنید. در کافه ویولند شما می‌توانید از منوی فست‌فودی آن سفارش دهید، یا نوشیدنی‌های سرد و گرم بی‌نظیری را که در منو به شما چشمک می‌زنند، انتخاب کنید. دسرهای متنوع و کیک‌های خوشمزه آن را نیز از قلم نیندازید. ویولند کوهسر یکی از بهترین کافه‌ها برای ملاقات دوستانه و عاشقانه است.
نشانی: کوهسر، انتهای بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه اپیزود


در کافه اپیزود شما آرامش فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. این بهترین تعریف از کافه اپیزود برای شما است. کافه اپیزود در دل شلوغی کلان‌شهر مشهد، سعی در ایجاد یک فضای زیبا و آرام کرده است. این کافه از یک دکوراسیون مدرن در محیطی وسیع بهره می‌برد و به همین خاطر شلوغی بیش از حد آزارتان نخواهد داد. در جای جای کافه شما المان‌های مربوط به سینما را می‌بینید و به علت نام‌گذاری کافه پی خواهید برد. این مجموعه از دو محیط سرپوشیده و روباز بهره می‌برد که بسته به انتخابتان آماده خدمت به شما است. در فضای باز آن انواع گیاهان سبز و تازه دیده می‌شود که حس خوب زندگی را به شما یادآور می‌شوند. شما می‌توانید دورهمی‌های خود را نیز در کافه اپیزود برگزار کنید، یا از یک قرار عاشقانه دو نفره با طعم قهوه‌های مخصوص اپیزود لذت ببرید. در کافه رستوران اپیزود حتماً به منوی پیتزاها توجه کنید و خودتان را از طعم بی‌نظیر سس‌هایی که با سالادها سرو می‌شود بی‌نصیب نگذارید.
نشانی: بلوار وکیل‌آباد، بین وکیل‌آباد ۶۱ و ۶۳، کنار پل عابر پیاده

کافه اسپرلوس


اگر به دنبال صرف غذا در یک کافه رستوران جذاب با معماری سنگین و منوی متفاوت و متنوع هستید، ما به شما کافه اسپرلوس مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. کافه رستوران در یک فضای بسیار وسیع ساخته شده و با توجه به اینکه فاصله بین میزها نسبتاً زیاد است، از حریم شخصی بسیار راحتی بهره خواهید برد. همین مسئله در زمان کرونا نیز از مزیت‌های این کافه به‌حساب می‌آمده است. در این کافه رستوران شما می‌توانید با یک رزرو کردن ساده، انواع دورهمی‌های خود را در فضای آزاد یا داخلی آن برگزار کنید. اگر قصد دارید به یک قرار عاشقانه بروید، دیزاین میز را بر عهده کارکنان کافه اسپرلوس بگذارید تا یک میز رمانتیک زیبا به شما تحویل دهند. میزهای دو نفره این کافه در بخش‌های دنج قرا داده شده‌اند و حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند. این کافه علاوه بر منوی فست‌فود، از منوی ترکی و ایرانی نیز برخوردار است و انواع کباب‌های خوشمزه را در این کافه رستوران می‌توانید پیدا کنید. از سوپ‌های خوشمزه و سالادهای جذاب کافه اسپرلوس نیز غافل نشوید. نوشیدنی‌های سرد مثل شیک‌ها و اسموتی‌های جذاب تابستانی، نوشیدنی‌های گرم مثل انواع قهوه و دم‌نوش و چای نیز در این کافه رستوران سرو می‌شوند. این کافه برای برگزاری قرارهای کاری یا مهمانی‌های شرکتی نیز بسیار مناسب است.
نشانی: بلوار سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه رستوران گرندزا


بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال، از اینکه در کنار دوستان خود و در یک محیط جذاب مثل یک کافه به تماشای مسابقه تیم موردعلاقه‌شان بنشینند لذت بیشتری می‌برند. در کافه رستوران گرندزا، شرایط برای تماشای مسابقات بزرگ فوتبال به‌خوبی فراهم است. این کافه با طراحی شیک و روح‌نوازی که دارد، نظر بسیاری از مردم را به خود جذب کرده است. منوی خوشمزه این کافه نه‌تنها انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع کیک و شیرینی‌های تازه، بسیاری از فست‌فودها و سالادها را ارائه می‌دهد، بلکه بخش جذاب آن غذاهای دریایی است و شما می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین میگوها را در این کافه رستوران امتحان کنید. استیک‌هایی که سرو می‌شوند نیز طعم دل‌پذیری دارند و حتماً مایل به امتحان مجدد آن خواهید بود. فضای سبز محیط بیرونی کافه گرندزا از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. شما در این کافه یقیناً لحظات خوبی را سپری خواهید کرد.
نشانی: بلوار سجاد، نبش گلشن ۲

کافه رستوران هترا


از جالب‌ترین کافه‌های شهر مشهد با معماری عجیب و مدرنی که دارد، از جمله کافه‌های محبوب آن نیز محسوب می‌شود که با ایجاد یک فضای آرام و دوست‌داشتنی در حال ارائه سرویس است. کافه هترا با طراحی جالب به‌ویژه در قسمت سقف خود و محیطی با ترکیبی از رنگ سفید و آبی و از آن جالب‌تر اتاقک‌های شیشه‌ای که در فضای باز آن قرار دارد، نظر شما را جلب خواهد کرد. چیزی که در همان ابتدا به‌وضوح مشخص است، روح هنری است که در تک‌تک المان‌های کافه جریان دارد. در این رستوران صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و میان وعده سرو می‌شود. منوی صبحانه آن تنوع خوبی دارد و شما می‌توانید از صبحانه‌های گرم و سرد آن لذت ببرید. نوشیدنی‌هایی که ارائه می‌شوند نیز از تنوع و کیفیت خوبی بهره می‌برند. پیتزاها و پاستاهای جذاب کافه هترا را نیز از یاد نبرید. برخورد مناسب کارکنان این کافه رستوران نیز از دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌آید. کافه هترا تجربه دل‌نشینی برای شما خواهد بود.
نشانی: خیابان با هنر ۳، بین کوثر ۱ و 6۶ پلاک ۲۵
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه رستوران هالیدیز


اگر به دنبال صرف غذا در یک باغ زیبا و لاکچری هستید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران هالیدیز مشهد است. این کافه رستوران بهترین مکان برای قرارهای بزرگ کاری است. مساحت بالای باغ و معماری سنگین فضا این کافه رستوران را برای برگزاری مهمانی‌های خانوادگی یا تولد نیز بسیار مناسب کرده است. این مجموعه از چند بخش با عناوین مختلف تشکیل شده است. باغ، سالن، مراکشی، سرزمین رازها، ایسلند، اختصاصی، تراس، آلاچیق بخش‌های مختلف آن هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان انتخاب کنید تا کجا بنشینید. اما مطمئن باشید هر کدام از این قسمت‌ها را که انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد. چون تمام بخش‌های این باغ رستوران، زیبا و دیدنی هستند. محیط آرام و تمیز و برخورد محترمانه کارکنان باعث می‌شود تا تبدیل به انتخاب همیشگی‌تان شود. منوی کافه هالیدیز تمام وعده‌های غذایی را شامل می‌شود و شما می‌توانید در کنار نوشیدنی‌های جذاب، کیک‌های بی‌نظیر و سالادهای هیجان‌انگیز، غذاهای خوشمزه‌ای مثل انواع کباب و استیک‌ها را نیز امتحان کنید. کافه رستوران هالیدز تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.
نشانی: هاشمیه ۱۱، چهارراه اول سمت راست

کافه رستوران تاک


کافه رستوران‌ها معمولاً طرفداران بیشتری دارند، چراکه منوی متنوعی که دارند باعث می‌شود تا پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشند. یکی دیگر از بهترین کافه‌های شهر مشهد، کافه رستوران تاک است. در این کافه شما می‌توانید انواع کباب‌ها، جوجه‌کباب‌ها، پلوهای متنوع مثل آلبالوپلو یا باقالی‌پلو، غذاهای دریایی، خورشت‌های خوشمزه، استیک، برگر، پیتزا، پاستا و سالاد را به‌عنوان غذا و نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوشمزه را به‌عنوان میان وعده میل کنید. به‌مانند تمام کافه‌های معرفی شده در این مقاله، این کافه نیز از دکوراسیون دیدنی و فضای سبز روح‌انگیز برای جذب گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استفاده کرده است. بخش‌های مختلف کافه رستوران تاک، دیزاین متفاوتی دارد و باعث جذابیت بیشتر آن شده است. به گفته مخاطبان این رستوران، کیفیت غذاها بیشتر از قیمت است و شما با رضایت از این کافه خارج خواهید شد. بزرگی و ظرفیت فضا باعث شده تا اگر قصد برگزاری دورهمی را دارید، آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اول به شما پیشنهاد دهیم.
نشانی:
۱- شعبه اول: بلوار ابوذر، پل پنجم، بلوار ده حقی، پلاک ۳۹۶
۲- شعبه بیرون بر، پل ششم، خیابان بقایی، خیابان مسلم شمالی، پلاک ۲/۱۶۲
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه خیابان سی‌ام؛ مکانی عالی برای صرف صبحانه


از بهترین و خوشمزه‌ترین منوهای صبحانه‌ در مشهد، مربوط به کافه خیابان سی‌ام است که احتمالاً از نام آن می‌توانید حدس بزنید که در سی‌امین خیابان وکیل‌آباد مشهد قرار دارد. این کافه نه‌تنها با کادر حرفه‌ای خود در آشپزخانه جادو می‌کند، بلکه برخورد دل‌نشین و محترمانه کارکنان آن نیز باعث ایجاد حس خوب در شما خواهد شد. کافه خیابان سی‌ام، در کنار این‌ها از منوی نسبتاً ارزان‌قیمتی برخوردار است و با توجه به کیفیت ارائه شده غذاهای آن، شگفت‌زده خواهید شد. برای صبحانه دو نوع صبحانه گرم و سرد ارائه می‌شود که در بشقاب‌های زیبا ارائه می‌شوند. البته کافه خیابان سی‌ام تنها مخصوص صبحانه نیست. بلکه شما برای صرف ناهار، عصرانه و شام نیز می‌توانید سری به این کافه بزنید و با کیک‌ها، نوشیدنی‌های خنک و قهوه‌های گرم و سرد، سالادها، اسپاگتی‌ها و پاستاهای خوشمزه آن اوقات خوشی را پشت سر بگذارید. این کافه از یک حیاط خلوت دنج نیز بهره می‌برد که محبوب مشتری‌های ثابت آن است. کافه خیابان سی‌ام یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.
نشانی: بلوار وکیل‌آباد- وکیل‌آباد سی‌ام، بین خیابان حافظ ۱۵ و ۱۷

کافه دیت


از سری کافه رستوران‌های مشهد که در آن می‌توانید هم از میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های جذاب سرد و گرم آن لذت ببرید، هم از منوی فست فود آن که شامل انواع پاستاها، پیتزاها و سالادهای خوشمزه و متنوع است استفاده کنید، کافه رستوران دیت مشهد است. این کافه در طبقه پنجم یک ساختمان بلند قرار دارد و از همین رو منظره جذابی پیش روی شما خواهد بود. محیط دل‌نشین این کافه در کنار فضاسازی زیبا، باعث شده تا همان‌گونه که از نامش پیداست، یکی از بهترین کافه‌ها برای قرارهای کاری، عاشقانه یا دوستانه شما باشد. شما در کافه دیت احتمالاً کمی معطل خواهید شد؛ اما این ضعف با خوردن غذاهای خوشمزه‌ای که برایتان بر روی میز چیده می‌شود فراموش خواهد شد. کافه دیت که در برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن قرار دارد، به پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ نیز نزدیک است و می‌توانید پس از دیدن یک فیلم زیبا به این کافه بیایید و از خوردن یک فنجان قهوه خوش‌طعم لذت ببرید. کافه دیت به ایستگاه مترو هفت تیر نیز نزدیک است و این مسئله باعث دسترسی آسان به برخی از جاهای دیدنی مشهد شده است.
نشانی: بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸، مرکز خرید آرمیتاژ گلشن، طبقه ۵
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه نون


کافه نون از جمله کافه‌های محبوب مشهد، با داشتن چندین شعبه، به یکی از پر رفت‌و‌آمدترین کافه‌های این شهر تبدیل شده است. اگر به دنبال این هستید که صبح خود را با یک قهوه بسیار خوشمزه که با بهترین دستورها دم شده است آغاز کنید؛ یا قبل از رفتن به سر کار به یک نوشیدنی گرم و انواع شیرینی‌ها مثل کروسان احتیاج دارید، حتماً نام کافه نون مشهد را به خاطر بسپارید. در کافه نون، شما به فهرست فوق‌العاد‌ه‌ای از انواع قهوه‌ها که توسط باریستاهای حرفه‌ای سرو می‌شوند دسترسی خواهید داشت. به‌علاوه شیرینی‌پزی‌های این مجموعه، بهترین و تازه‌ترین نان‌ها، کیک‌ها و شیرینی‌ها را برای شما درست می‌کنند. از مزایای کافه نون منوی ارزان‌قیمت آن است. این کافه‌ها قابل رزرو شدن از قبل برای شما هستند و مطمئن باشید لحظات خوبی را در آن‌ها تجربه خواهید کرد که فراموش‌نشدنی هستند.
نشانی تمام شعبه‌های کافه نون:
۱- خیابان راهنمایی، نبش راهنمایی ۲۰
۲- خیابان کوثر، نبش کوثر ۲
۳- بلوار سجاد، سجاد ۱۳، شقایق شمالی
۴- خیابان احمدآباد، بین ابوذر ۱۰ و ۱۲
۵- چهار راه دکترا، جنب عینک نایس
۶- نبش چهار راه فرامرز عباسی

کافه تراس


یکی از زیباترین و خوشمزه‌ترین کافه‌هایی که می‌توانید در آن یک صبح خوب را آغاز کنید، مجموعه غذایی تراس مشهد است. این کافه از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل می‌شود و شما می‌توانید از هر دو بخش بهره ببرید. ویوی شهربازی رو به روی کافه به‌ویژه در شب باعث شده تا بتوانید عکس‌های زیبایی در این مکان از لحظات خوشتان ثبت کنید. تمرکز کافه بر روی منوی صبحانه باعث شده تا تنوع بسیار خوبی داشته باشد و گزینه‌های پیش رو برای شما بسیار زیاد باشد. بشقاب‌های خوشمزه صبحانه این مجموعه طرفداران بسیاری دارد. البته این به معنای نبود تنوع در منوی ناهار یا شام نیست و شما می‌توانید فیله‌ مرغ، استیک، سوپ و شنیسل‌های تراس را نیز امتحان کنید. کافه تراس آماده دیزاین میزهای شما برای سورپرایز کردن عزیزانتان نیز هست و یکی از گزینه‌های عالی برای برگزاری تولد و مهمانی‌هایتان به شمار می‌آید. برخورد صمیمانه و محترمانه کارکنان این مجموعه یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت این مجموعه غذایی شده است. همچنین اگر مایلید با بهترین رستوران های مشهد هم آشنا شوید، سری به مجله گردشگری سفرمارکت بزنید.
نشانی: بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کافه کیوسک


یکی از جذاب‌ترین کافه‌های شهر مشهد است که با دیزاین منحصربه‌فرد و خاصی که دارد، توجه بسیاری از افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان را به خود جلب می‌کند. کافه کیوسک با وجود طراحی فانتزی و شلوغی که دارد و از رنگ‌ها به‌خوبی در ساختار خود بهره گرفته، اما آزاردهنده نیست و بالعکس برای افرادی که به پوسترهای عجیب و آوانگارد علاقه دارند بسیار جذب‌کننده است. در کافه کیوسک، شما می‌توانید انواع نقاشی‌های جالب را که یا به‌صورت تابلو هستند یا مستقیماً بر روی دیوار آجری کشیده شده‌اند مشاهده کنید. در کنار این‌ها ترکیب چوب و گیاهان سبز باعث ایجاد حس دلپذیری در کافه شده است. کافه فضای آزاد ندارد، اما در لابی کوچکی که در ابتدای ورود می‌بینید، پله‌های چوبی و چندرنگ وجود دارد که به طبقه بالا می‌روند. لوسترهای رنگی و جالبی که از سقف آویزان است نیز به محیط تیره کافه روشنایی می‌بخشد. منوی خوشمزه این کافه شامل انواع پیتزاها و سالادها برای ناهار یا شام است. اما برای صبحانه نیز تدارک دیده‌اند و شما می‌توانید کرپ‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های گرم جذاب و بشقاب‌های دوست‌داشتنی را سفارش دهید. کافه کیوسک از مجموعه کافه‌های فودفکتری است و با وجود اینکه منوی نسبتاً گران‌قیمتی دارد، اما کیفیت و حجم غذاها باعث می‌شود تا ناراضی از آن خارج نشوید.
نشانی: بلوار سجاد، خیابان حامد جنوبی ۱۲، بین عمید و فرزان

کافه شبدیز


زیبایی و جذابیت فضای کافه رستوران شبدیز، اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این کافه رستوران در تمام شعبه‌های خود به عنصر جذابیت و فضاسازی توجه بسیاری کرده است. ترکیب چوب قهوه‌ای روشن با رنگ طوسی تیره‌ای که در طراحی دکور به کار رفته توجه افرادی که به معماری مدرن علاقه‌مندند را جلب می‌کند. محیط سرشار از انرژی که با گیاهان سبز دیزاین شده است، برخورد فوق‌العاده کارکنان و از همه مهم‌تر، کیفیت بی‌نظیر غذاهای مجموعه شبدیز، شما را ترغیب به مشتری دائمی شدن می‌کند. پنجره‌های چوبی با شیشه‌هایی بلند و زیبای کافه شبدیز، باعث می‌شود تا اولین انتخابتان نشستن کنار این پنجره‌های جذاب باشد. اتفاق جالب در این کافه رستوران، قیمت مناسب در برابر کیفیت عالی غذاهای آن است که به جذاب‌تر شدن آن کمک کرده است. شما بهترین پیتزاهای مشهد را می‌توانید در شبدیز پیدا کنید. این کافه رستوران به پیتزا امریکن‌‌هایی که سرو می‌کند مشهور است؛ اما حتماً لازانیاهای ویژه شبدیز و برگرهای خوشمزه آن را نیز امتحان کنید. به‌علاوه منوی نوشیدنی‌های سرد و گرم کافه نیز شما را دعوت به خود می‌کند. این کافه از فضای بزرگی بهره می‌برد. همچنین سیگار کشیدن در آن آزاد است.
نشانی شعبه‌ها:
۱- شعبه خیام: خیام ۱۱ نبش قدس ۱۵
۲- شعبه هفت تیر: بی هفت تیر ۱۳ و ۱۵
۳- شعبه دادگر: نبش وکیل‌آباد ۶۷
معرفی بهترین و معروف ‌ترین کافه ‌های مشهد

کاسابلان کافه


از زیباترین کافه‌های شهر مشهد با معماری جالب، فضاسازی عالی و نور کافی می‌توان به کاسابلان کافه اشاره کرد. شما هنگامی‌که پا در این کافه می‌گذارید، در همان ابتدا مجذوب فضای بسیار جالب آن می‌شوید. معماری کافه یادآور خانه‌های قدیمی کاسابلانکا مراکش است و سفیدی دکور بر این شباهت صحه می‌گذارد. کاسابلان کافه باوجوداینکه جزو کافه‌های بدون سقف محسوب نمی‌شود؛ اما با ایجاد سقف‌های شیشه‌ای در حیاط، نور زیبای خورشید را به کافه می‌رساند. کارکنان خوش‌برخورد این کافه با رعایت تمام موارد بهداشتی در حال خدمت‌رسانی هستند و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها، صبحانه‌های سرد و گرم، کیک‌ها و شیرینی‌های جذاب را سرو می‌کنند. فضای سبز کافه که با باغچه‌ها و گلدان‌های زیبا ایجاد شده است، به هر چه زیباتر شدن آن کمک کرده و محیطی صمیمی را رقم زده است. این کافه بهترین انتخاب برای قرارهای دوستانه دسته‌جمعی و کسانی است که در تور مشهد شرکت کرده و در جستجوی مکانی باصفا برای گذراندن عصری دلپذیر هستند. البته خوب است بدانید از پذیرش تولد یا میز آرایی برای شما معذور است.
نشانی: وکیل‌آباد ۱۵، نبش شهید قاسمی ۳

توصیه می‌کنیم که اگر مسافر شهر مشهد هستید و می‌خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود،‌ این کافه‌ها را امتحان کنید. شما می‌توانید از صفحه اصلی سفرمارکت انواع بلیط قطار به مقصد مشهد مانند بلیط قطار همدان مشهد را خریداری کنید. همچنین، می‌توانید برای سفر به مشهد از بلیط هواپیما تهران مشهد و برای برگشت از بلیط هواپیما مشهد تهران استفاده کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است