search
menu

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از الماس شرق مشهد پیشنهاد می‌شود
تاریخچه الماس شرق مشهد
بخش‌های مختلف الماس شرق مشهد
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از الماس شرق مشهد
نحوه دسترسی به الماس شرق مشهد
سایر جاهای دیدنی نزدیک به الماس شرق مشهد
رستوران‌های نزدیک به الماس شرق مشهد
هتل‌های نزدیک به الماس شرق مشهد
الماس شرق مشهد یک مرکز تجاری است که با توجه به سبک خاص و معماری مدرن آن در بین زائران به خوبی شناخته شده‌ است. در این مجتمع تجاری مسافران هر آنچه را که لازم داشته باشند، از سوغات گرفته تا لوازم موردنیاز در رابطه با تلفن همراه، لپ تاب و کالاهای دیجیتال را خواهند یافت. جاهای دیدنی مشهد مانند: کوه سنگی، مقبره نادرشاه افشار، هارونیه، موزه مردم‌شناسی مشهد و ... بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) با بازدید از این مکان‌های دیدنی سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. بازار الماس شرق مشهد علاوه بر بخش‌های تجاری، دارای بخش‌های تفریحی نیز است که پارک‌های آبی آن از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. معماری آن نیز یک معماری متفاوت است و سقف گنبدی شکل آن متناسب با یک شهر مذهبی است که باید از این نظر معماران و طراحان آن را تحسین کرد. برای سفر به مشهد کافی است با خرید بلیط قطار مشهد سفر آرام و بی‌دغدغه‌ای را به این شهر مذهبی طرح‌ریزی کنید. در ادامه در رابطه با ویژگی‌های کلی و جزئی این مرکز تجاری (Almas Shargh) اطلاعات جامعی ارائه می‌شود، پس با ما همراه باشید.
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

چرا بازدید از الماس شرق مشهد پیشنهاد می‌شود


• اینجا یک مرکز خرید مدرن و جذاب است که هم سوغاتی‌های خود را می‌توانید از آن تهیه کنید و هم یادگاری‌های ارزنده‌‌ای را برای خود بخرید.
• در کنار بازدید از مکان‌های زیارتی مشهد می‌توانید از جاهای تجاری و مراکز خرید مانند الماس شرق نیز دیدن کنید تا سفر شما سیاحتی ماندگار شود.
• این بنا دارای معماری بسیار زیبایی است که به همین دلیل بازدید از آن به شدت پیشنهاد می‌شود.
• هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی می‌توانید از این مرکز خرید تمام عیار تهیه کنید. وجود بخش‌های مختلف آن مانند سینما، شهربازی، پارکینگ و ... آن را به یک مرکز تجاری کامل و بدون نقص تبدیل کرده است.

تاریخچه الماس شرق مشهد


الماس شرق مشهد همان‌طور که گفته شد یکی از جاهای دیدنی تمام عیار در شهر مشهد است که تقریباً یک بازار مدرن به حساب می‌آید و قدمت زیادی ندارد. این مرکز خرید در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است و از آن زمان تاکنون به شدت در میان مسافران و زائران معروف شده است. البته ساخت آن از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و با توجه به بزرگی طرح و امکانات موجود، ساخت آن ۴ سال به طول انجامید. در طی سال‌های اخیر خرید در این بازار رونق بیشتری گرفته است. در سال‌های اخیر تمام مغازه‌های آن پر شده است و در طی زمان کالاهای آن لوکس‌تر و درجه یک‌تر شده است.

بخش‌های مختلف الماس شرق مشهد


معماری این بنا توسط خلیل سهرابی و با تلفیق دو سبک مدرن و سنتی انجام شده است. الماس شرق در زمینی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع ساخته شده است. این مجتمع بنایی بزرگ و ۶ طبقه است. تعداد حدود ۱۰۰۰ واحد نیز در مجتمع وجود دارد. همان‌طور که در قسمت ابتدایی این متن گفته شد، الماس شرق صرفاً یک مجتمع تجاری نیست، بلکه بخش‌های مختلفی در آن وجود دارد که آن را از همه لحاظ در اولویت بازدید شما قرار می‌دهد. برای رفتن به طبقات دیگر نیازی به پیمودن پله‌های زیادی نیست و طراحی آن طوری است که راهروهای حلقوی به آسانی شما را به طبقات بالاتر می‌رسانند. آنچه که به چشم می‌آید در ابتدا فقط مغازه‌های متعدد و متنوع است که برخی اجناس لوکس و برخی اجناس خاص این منطقه و سوغاتی‌های ارزشمند را بفروش می‌رسانند. به‌جز مغازه‌ها بخش‌های دیگری نیز می‌توانند پذیرای حضور زائران و خریداران بلیط هواپیما مشهد باشند.
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

پارک آبی بسیار معروفی در اینجا وجود دارد که برای شما بسیار جذاب خواهد بود و انرژی فوق‌العاده‌ای را می‌تواند به شما ببخشد. برای پارک خودرو نیز یک پارکینگ بزرگ و اختصاصی در نظر گرفته شده است که با داشتن نگهبانی می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت خودرو راحت کند. شاید برایتان جالب توجه باشد که یک سینمای پنج بعدی نیز در آن وجود دارد که از اولین‌ها در سطح کشور است. این سینما در طبقه سوم این مجتمع واقع شده است. برای اینکه بتوانید خستگی از تن به در کنید، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متعددی نیز وجود دارد. برای سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان سرزمین عجایب و شهربازی نیز در بخشی از بازار تعبیه شده است. این بخش در سطح بسیار بالایی از کیفیت و استاندارد ساخته شده است و تمام اصول ضروری در ساخت و تجهیز آن بکار رفته است. پس با خیال راحت می‌توانید آن را در صدر لیست جاهای دیدنی مشهد که باید از آن بازدید کنید قرار دهید. مینی بولینگ، بیلیارد و دارت از مواردی هستند که بزرگسالان نیز در سرزمین عجایب الماس شرق می‌توانند از آن استفاده کنند.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از الماس شرق مشهد


برای ورود به مجتمع تجاری نیازی به پرداخت هزینه اضافی وجود ندارد ولی برای استفاده از شهربازی و سینما باید بلیط تهیه شود. حدود دو الی سه ساعت برای گشت و گزار در این مجتمع زمان نیاز دارید.

نحوه دسترسی به الماس شرق مشهد


اگر از طریق اتوبوس بخواهید به این مجتمع بروید بهتر است بدانید که ایستگاه اتوبوس الماس شرق در نزدیکی این مجتمع توقف می‌کند. همچنین می‌توانید در ابتدای ورود به مشهد از بزرگراه امام علی به سمت میدان سپاد حرکت کنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مشهد ارزان از طریق سفرمارکت می‌تواند خیال شما را بابت گرفتن بلیط راحت کند.
مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

سایر جاهای دیدنی نزدیک به الماس شرق مشهد


باغ ملی مشهد: ۸ کیلومتر
پارک کوه سنگی مشهد: ۸ کیلومتر
حرم مطهر امام رضا (ع): ۸.۴
موزه مردم‌شناسی: ۸.۷ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به الماس شرق مشهد


رستوران اطلسیه: ۹۹ متر
رستوران درباری: ۱۲۰ متر
رستوران ساعت شنی: ۱۸۰ متر
رستوران وصال: ۳۰۰ متر

هتل‌های نزدیک به الماس شرق مشهد


هتل توریست طوس: ۳ کیلومتر
هتل صبا مشهد: ۴ کیلومتر
هتل هما ۲: ۵ کیلومتر
هتل قصر: ۹.۹ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است