search
menu

کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

[ پنهان کردن ]
کافه دامون
کافه دنج
کافه طهرون
کافی شاپ ماکارون
کافه مارینا
کافی شاپ میتا
کافه ترنج
کافه میلاژ
کافه استخر
کافه یونیک
کافه کاکتوس
کافه دیاکو
کافه لاوازا
کافه فرآتی
کافه ایرن
کافه ویونا
کافه رین کیش
کافه میکافه
کافه باس مارین
کافه رستوران تایم‌ لپس
کافه آناناس
کافه تراس کیش
کافه های عربی کیش
کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران در استان هرمزگان است. این جزیره جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی دارد. جزیره کیش آب و هوایی گرم و شرجی دارد؛ با این حال در تمامی فصل‌های سال پذیرای گردشگران بسیار زیادی است. طبیعت جزیره، ساحل پاک و دیدنی، تفریحات هیجان‌انگیز، رستوران و کافه‌های جذاب همگی دلایلی است که باعث شده تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی باشد. در میان تمامی تفریحات این جزیره، کافه نشینی و کافه گردی تجربه‌ای دلپذیر و متفاوت است. کیش کافه‌ها و رستوران‌های گوناگونی دارد. در تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی این شهر می‌توانید کافه‌های مختلفی پیدا کنید. کافه نشینی یکی از بهترین تفریحات در میان جوانان است. نشستن در یک محیط آرام، گوش دادن به موسیقی، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه و گفتگو با دوستان در ساحل و دیگر خیابان‌های شهر تجربه جذابی است و می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.
اگر بلیط هواپیما کیش را تهیه کرده‌اید و یا قصد دارید به کمک تور مسافرتی کیش به این جزیره زیبا سفر کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی بهترین کافه های کیش می‌پردازیم.
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه دامون


یکی از بهترین کافه های کیش، کافه دامون است که در پاساژ دامون قرار گرفته است. اگر به خرید علاقه‌مند هستید، می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید و مدتی را در رستوران و کافه دامون استراحت کنید.
این کافه فضایی بزرگ دارد و انواع غذا و نوشیدنی در آن سرو می‌شود. می‌توانید انواع غذاهای سنتی، بین‌المللی و دریایی در این رستوران نوش جان کنید. دامون یک فضای مناسب برای گرفتن تولد و مراسم‌های خاص دارد. در این کافه برای مشتریان قلیان نیز سرو می‌شود.
قهوه‌های کافه دامون کیفیت خوبی دارند و سرویس‌دهی کارکنان آن بسیار خوب است. اینترنت رایگان، امکان رزرو تلفنی، پارکینگ و دیگر امکانات، این مجموعه را بسیار محبوب کرده است. خوب است بدانید که کافه دامون از کافه‌های رده‌بالای این جزیره است.
• آدرس: جزیره کیش – مرکز خرید دامون – طبقه دوم – کافه دامون
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه دنج


شاید بعد از رزرو بلیط هواپیما تهران کیش و اقدام به سفر به فکر یک کافه جذاب و با کیفیت باشید. یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های این جزیره کافه دنج است. کافه‌رستوران دنج برخلاف اسمی که دارد، شلوغ و پر رفت و آمد است. کیفیت غذاها و خوراکی‌های این کافه‌رستوران خوب است و سرویس‌دهی کارکنان آن حرفه‌ای و منظم است.
در بخش کافه این مجموعه انواع اسموتی، آبمیوه طبیعی، شیک و دیگر موارد سرو می‌شود. کافه دنج دو فضای مختلف سرپوشیده و روباز دارد. در بخش روباز استعمال دخانیات مجاز است. در این کافه می‌توانید مراسم‌های کوچک و بزرگ خود را برگزار کنید و تمام امورات مراسم را به کارکنان بسپارید.
• آدرس: جزیره کیش – میدان پارس – کافه دنج

کافه طهرون


کافه طهرون یکی از کافه‌های مشهور در جزیره کیش است که علاوه بر این جزیره در کرج و تهران نیز چندین شعبه دارد. جدیداً یکی از شعبه‌های آن در جزیره کیش افتتاح شده است. این کافه نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه‌ای در منوی خود دارد. در کافه طهرون جزیره کیش می‌توانید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. همچنین این کافه یک سالن سرپوشیده نیز دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در داخل سالن بنشینند.
• آدرس: کیش – کیبل اسکی – کافه طهرون
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافی شاپ ماکارون


این کافه در مرکز تجاری دامون قرار گرفته است. ممکن است کافه دامون کافه‌ای نوساز باشد اما کافی‌شاپ‌های بسیار خوبی دارد. کافه ماکارون در طبقه همکف این مجتمع واقع شده است. ساعت پذیرایی این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است. ماکارون منوی کاملی دارد و انواع شیرینی، کیک، نوشیدنی، سالاد، غذا و دیگر موارد در آن سرو می‌شود. این کافه منوی صبحانه جداگانه‌ای دارد که از انواع املت‌ها، چای‌ها و خوراکی‌های مخصوص صبحانه تشکیل شده است.
• آدرس: جزیره کیش - شهرک دامون - میدان وصال - مرکز خرید دامون

کافه مارینا


کافه مارینا یکی از شیک‌ترین کافه های کیش است که در مجاورت دریا قرار گرفته است. در کنار این کافه انواع تفریحات دریایی مانند قایق‌سواری، جت اسکی، بنانا، شاتل، اسکی روی آب و دیگر موارد انجام می‌شود. این کافه منوی بسیار کامل و باکیفیتی دارد.
اگر به فضاهای شیک و تمیز علاقه‌مند هستید، کافه مارینا به شما پیشنهاد می‌شود. این کافه دکوراسیون لوکس و زیبایی دارد. اگر مراسمی همچون تولد در پیش دارید، کافه مارینا فضای بسیار خوبی جهت برگزاری مراسم در اختیار شما می‌گذارد. این کافه نیز از نوع کافه‌های رده‌بالای کیش است و قیمت منوی آن کمی گران است. البته این قیمت در برابر سرویسی که ارائه می‌دهد عادلانه به نظر می‌رسد.
• آدرس: کیش – بلوار مرجان – مرجان ۷ – کافه مارینا کیش
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافی شاپ میتا


شاید نام میتا را چندین بار شنیده باشید. یک شرکت بزرگ با همین نام در کیش وجود دارد. کافه میتا در مرکز خرید کیش واقع شده است. این کافی‌شاپ یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کافه‌های شهر است که از سال ۱۳۸۵ تأسیس شده است. این کافه همچون دیگر کافه ‎های کیش دارای منوی کاملی است و انواع خوراکی‌ها در آن سرو می‌شود. سطح قیمت منوی این کافه متوسط است.
• آدرس: جزیره کیش – خیابان فردوسی – مرکز خرید کیش

کافه ترنج


کافه ترنج کیش در لیست بهترین کافه های کیش جای می‌گیرد. اگر به رزرو تور لحظه آخری کیش اقدام کرده‌اید، در سفر خود حتماً به این کافه بروید و از فضای دل‌نشین آن لذت ببرید. این کافه از کافه‌های دریایی کیش است که چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. هتل ترنج گران‌ترین هتل کیش محسوب می‌شود. بنابراین کافه آن نیز جز کافه‌های رده‌بالا این جزیره است. شما می‌توانید نوشیدنی و غذای محبوب خود را از این کافه سفارش دهید و از فضای دل‌نشین آن لذت ببرید. همچنین تا لحظه آماده شدن سفارش خود می‌توانید از بخش‌های مختلف هتل بازدید کنید.
• آدرس: کیش – جاده جهان – بعد از میدان جاسک – هتل ترنج – کافه ترنج
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه میلاژ


اگر ساکن تهران باشید، امکان دارد نام بل برگر را شنیده باشید. کافه میلاژ شعبه دوم این رستوران است که در طبقه همکف مرکز خرید سارینا قرار گرفته است. این کافه نماینده رسمی قهوه برند illy است. در نتیجه منوی قهوه آن بسیار باکیفیت است. در منوی این کافه علاوه بر قهوه، بستنی، شیک، آب‌میوه، کیک و دیگر موارد نیز وجود دارد. این کافه ظرفیتی معادل ۵۰ نفر دارد و می‌توانید به‌صورت رایگان از اینترنت آن استفاده کنید.
• آدرس: جزیره کیش - بلوار خیام - بازار سارینای ۱ کیش

کافه استخر


کافه استخر یکی از بهترین کافه های کیش و متعلق به هتل داریوش است. هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره است و امکانات بی‌نظیری دارد. این هتل یک کافه روباز در کنار استخر خود دارد و استفاده از آن برای عموم آزاد است. می‌توانید در فاصله آماده شدن سفارش خود گشتی در هتل بزنید و از بخش‌های مختلف آن بازدید کنید. این کافی‌شاپ منوی جامعی دارد و قیمت آن کمی گران است.
• آدرس: کیش – بلوار پارس – هتل داریوش – کافی‌شاپ استخر داریوش
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه یونیک


این کافه در مرکز خرید پردیس دو واقع شده است. این کافه همچون نامش یک کافه ویژه و تک است. می‌توانید جهت خرید سوغات به مرکز خرید پردیس ۲ مراجعه کنید و اگر خسته شدید، چندساعتی در کافه یونیک استراحت کنید. این کافه منوی کاملی دارد و اینترنت رایگان از بهترین ویژگی‌های آن است. انواع بستنی، اسموتی، شیک، دم‌نوش، قهوه، کیک و دیگر موارد در این کافه سرو می‌شود.
• آدرس: جزیره کیش - بین خیابان فردوسی و رازی - روبه‌روی پارک هنگام - پاساژ پردیس

کافه کاکتوس


این کافه یکی از بهترین منوها را به خود اختصاص داده است. کافه کاکتوس در نزدیکی یک هتل بزرگ قرار گرفته است. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، خوراکی‌های متنوع و غذاهای مختلف را می‌توانید در این منو مشاهده کنید. فضای این کافه رستوران، بزرگ و دل‌باز است و می‌توانید جشن‌های خود را در آن برگزار کنید. فضای بیرونی کافه با گلدان‌های کاکتوس پوشانده شده است و جلوه زیبایی به محیط بخشیده است. منوی این کافه قیمت مناسبی دارد.
• آدرس: جزیره کیش - بلوار داریوش - جنب هتل ارم - کافه کاکتوس
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه دیاکو


یکی از بهترین کافه‌های جزیره، کافه دیاکو است که منویی کامل از غذاهای فرنگی و ایرانی دارد. همچنین کافه این مجموعه ۲۴ ساعته آماده سرویس‌دهی است. قیمت منوی این کافه کمی گران اما کیفیت آن بسیار خوب است. این کافه فضایی جذاب و دکوراسیونی لوکس دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه موسیقی زنده آن و چشم‌انداز بسیار زیبا است. این کافی‌شاپ به دلیل اینکه موسیقی زنده دارد، از مشتریان ورودی دریافت می‌کند.
اگر در تور کیش قصد دارید به این کافه مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل به‌صورت تلفنی رزرو کنید.
• آدرس: جزیره کیش – روبه روی برج میکا – طبقه بالای پلاژ آقایان – کافه دیاکو

کافه لاوازا


کافه لاوازا طراحی منحصربه‌فردی دارد و سبک آن با دیگر کافه‌ها متفاوت است. این کافه در مجتمع کوروش برند سنتر قرار گرفته است. مجتمع کوروش یکی از مراکز خرید پر رفت و آمد در کیش است. به همین دلیل امکان دارد کافه لاوازا نیز در بیشتر روزهای سال شلوغ باشد.
در منوی این کافه انواع ساندویچ، نوشیدنی، پاستا، کیک، دسر، سالاد و دیگر موارد دیده می‌شود. قهوه معروف این کافه، لاوازا نام دارد که به‌صورت سفارشی به مشتریان عرضه می‌شود. اگر از خرید سوغات در تور کیش خسته شده‌اید، می‌توانید سری به این کافه بزنید.
• آدرس: کیش – میدان مرجان – بلوار پارس – کوروش برند سنتر- طبقه همکف – کافه لاوازا
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه فرآتی


کافه فرآتی یکی از کافه‌هایی است که در آن قلیان سرو می‌شود. موقعیت مکانی این کافه نزدیک ساحل مرجان است. به همین دلیل اغلب مشتریان آن را گردشگران و مسافرانی تشکیل می‌دهد که اطراف جزیره مرجانی کیش پیاده‌روی می‌کنند. این کافه روبه‌دریا قرار گرفته است و منظره بسیار خوبی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در زمان غروب آفتاب به این کافه بروید تا از منظره زیبای ساحل و غروب لذت ببرید.
به علت این‌که تماشای دریا در هر ساعت از روز لذت خاص خودش را دارد، این کافه به‌صورت دائمی در تمام طول شبانه‌روز باز و آماده پذیرایی است. در منوی این کافه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. در دکوراسیون این کافه از گل و گیاهان طبیعی استفاده شده است.
• آدرس: جزیره کیش – بازار مرجان – کافه فراتی
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه ایرن


کافه ایرن بر فراز بام مجتمع بیست واقع شده است. از این ارتفاع می‌توانید منظره زیبایی از جزیره کیش را تماشا کنید. این کافه محیطی آرام و دنج دارد و اغلب برای قرارهای مهم و کاری مناسب است. اگر از گردش در آب‌وهوای گرم و شرجی کیش خسته شدید، می‌توانید ساعاتی را در این کافه بگذرانید و از آرامش آن لذت ببرید. در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود.
معماری این کافه تلفیقی از معماری سنتی و کلاسیک است و از دو بخش روباز و سرپوشیده تشکیل شده است. کیفیت این کافه و سرویس‌دهی کارکنان آن بسیار خوب است، به همین دلیل در لیست بهترین کافه های کیش جای گرفته است.
• آدرس: جزیره کیش – میدان سنایی- بام مجتمع بیست – کافه ایرن

کافه ویونا


کمتر کسی است که نام کافه ویونا را نشنیده باشد. کافه ویونا یکی از بهترین کافه‌های ایران است که در سراسر کشور شعبه دارد. یکی از این شعبه‌ها در جزیره‌ کیش واقع شده است. مانند دیگر شعبه‌های ویونا، این کافه نیز بستنی، کیکی، شیک، اسموتی، آبمیوه، دم‌نوش، قهوه و دیگر خوراکی‌ها را سرو می‌کند. منو کافه ویونا از نظر قیمتی مناسب است.
• آدرس: جزیره کیش – خیابان فردوسی- مرکز خرید کیش – کافه ویونا
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه رین کیش


همانند برخی دیگر از کافه های کیش که در مراکز خرید کیش واقع شده‌اند، این کافه نیز در مجاورت یک مرکز خرید واقع شده است. درصورتی‌که از خرید خسته شده‌اید، می‌توانید سری به این کافه بزنید. این کافه در طبقه دوم پاساژ پردیس ۱ قرار گرفته است و انواع غذای محلی، ایرانی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود.
ازآنجایی‌که این کافه در اغلب روزهای سال شلوغ است، بهتر است به‌صورت تلفنی میز رزرو کنید. این کافه یک نوع کافه میان رده است و امکانات زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال تا لحظه آماده شدن سفارش خود می‌توانید از اینترنت رایگان کافه استفاده کنید.
• آدرس: جزیره کیش – بین خیابان فردوسی و رازی – روبروی پارک هنگام – پاساژ پردیس ۱- کافه رین

کافه میکافه


می‌توان گفت یکی از بهترین کافه قلیان‌های کیش، کافه میکافه است که در مقابل برج میکا قرار گرفته است. این کافه همچون کلبه‌ای در دل یک باغ است و حال و هوای دلپذیری دارد. کافه میکافه به ساحل مرجانی نزدیک است که یک حسن برای آن محسوب می‌شود. این کافه یکی از شلوغ‌ترین کافه های جزیره کیش است. انواع نوشیدنی گرم و سرد و خوراکی‌های ایرانی و سنتی را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید.
حیاط پشتی این کافه یک فضای روباز دارد که در آن استعمال دخانیات مجاز است و مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند. منوی این کافه قیمت نسبتاً بالایی دارد.
• آدرس: جزیره کیش – انتهای بلوار هنر- میدان میکا – مقابل برج میکا – کافه میکافه
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش

کافه باس مارین


همان‌طور که می‌دانید کیش کافه‌های متعددی دارد که انتخاب آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد. کافه باس مارین یکی از متفاوت‌ترین کافه های کیش است. این کافه چشم‌انداز ساحلی دارد و بسیار دنج است. این کافه ساده و خودمانی است و از تجملات و تشریفات به دور است.
• آدرس: جزیره کیش - انتهای خیابان مرجان ۹

کافه رستوران تایم‌ لپس


یکی از لوکس‌ترین کافه رستوران‌های جزیره کیش، کافه رستوران تایم‌لپس است که در طبقه چهارم پاساژ کوروش برند سنتر واقع شده است. این کافه حدود ۷۰ پرسنل جوان و مجرب دارد. این کافه رستوران از ابتدا تأسیس تا به امروز نظر تمامی گردشگران را به خود جذب کرده است و بیشتر افراد از آن رضایت داشته‌اند.
انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی در این کافه سرو می‌شود. این کافه یک محیط مناسب جهت برگزاری جلسات مهم یا مراسم‌هایی همچون جشن تولد است. هیجان‌انگیزترین بخش این کافه، صبحانه‌های آن است که بسیار مفصل و کامل است. از منوی صبحانه این کافه رستوران می‌توانید صبحانه انگلیسی، ایرانی، انواع املت، فروتی وافل و دیگر موارد را سفارش دهید. منوی این کافه گران است و دلیل آن‌هم کیفیت بالای خوراکی‌ها و برخورد کارکنان است.
• آدرس: جزیره کیش - کوروش برند سنتر - طبقه چهارم – کافه تایم لپس

کافه آناناس


کافه آناناس یک کافه زیبا در نزدیکی ساحل است که علاوه بر روباز بودن، مزایای دیگری دارد. این کافه به هتل ترنج و دیگر جاذبه‌های گردشگری همچون کشتی یونانی کیش نزدیک است. اگر از گشت‌وگذار در ساحل خسته شدید، می‌توانید چند ساعتی را در کافه آناناس بگذرانید و از فضای آن لذت ببرید.
در طراحی و ساخت این کافه از چوب‌هایی استفاده شده است که باعث شده این کافه همچون یک کلبه چوبی به نظر برسد. این کافه یک محل دنج و ساکت در گوشه‌ای از شهر است و برای کسانی که می‌خواهند از هیاهو جزیره دور باشند بسیار مناسب است.
• آدرس: جزیره کیش – کلبه هور – کافه آناناس
کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش


کافه تراس کیش


یکی از هتل‌های مشهور کیش، هتل شایگان است. در طبقه چهارم این هتل یک کافه دنج و خلوت به نام کافه تراس واقع شده است. از نکات مثبت این کافه می‌توان به امکان برگزاری جشن و مراسم در آن اشاره کرد. این کافه منوی بسیار خوبی دارد و رنج قیمتی آن مناسب است. این کافه یک ویدئو پروژکتور دارد و در زمان اجرای مسابقاتی همچون فوتبال می‌توانید به این کافه مراجعه کنید و از تماشای مسابقات لذت ببرید.
• آدرس: جزیره کیش - میدان پردیس - خیابان رودکی - هتل شایگان - طبقه چهارم هتل


کافه های عربی کیش


کافه لیالی یکی از بهترین کافه‌های قلیانی در کیش است. این کافه در بلوار مرجان و پس از مرکز خرید مرجان واقع شده است. انواع چای عربی، قهوه مراکشی، قلیان سنتی و خوراکی و غذای عربی در این کافه سرو می‌شود.
از دیگر کافه‌های عربی کیش کافه شیخ است که در جنب برج مینا و بازار بهکیش واقع شده است. منوی این کافه علاوه بر خوراکی‌های عربی، فست فود هم دارد.
کافه ضیافه کیش نیز یک کافه در طبقه بالای کافه طهرون است که سبک عربی دارد و غذا و خوراکی‌های لذیذ و خدماتی بسیار حرفه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد.

سخن پایانی
اگر به رزرو تور ارزان کیش اقدام کرده‌اید و یا قصد دارید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم کافه گردی را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. اغلب کافه های کیش فضایی دنج و دل‌نشین دارند. غذا و نوشیدنی‌های این کافه‌ها کیفیت مطلوبی دارند و می‌توانید هرچه دوست دارید در آن‌ها سفارش دهید.

کافه های کیش | معرفی بیش از ۲۰ کافه معروف کیش
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است