search
menu

هتل Yusufpasa Konagi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yusufpasa Konagi Istanbul
امکانات کلی هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yusufpasa Konagi Istanbul


هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول یک هتل ۳ ستاره عالی در مرکز شهر و کنار دریا واقع در محله سلطان احمد شهر شگفت انگیز استانبول است. این هتل یک نمونه چشمگیر از معماری عثمانی است. میدان سلطان احمد و مسجد آبی از مکان های دیدنی قابل توجه هستند و تقریبا در فاصله ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته اند. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار مصر و بازار بزرگ دیدن کنند. Yusufpasa Konagi Istanbul مشرف به دریای مرمره است و با موزه موزاییک کاخ بزرگ فاصله کمی دارد. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج تاریخی گالاتا، مسجد سلیمانیه و برج دختر مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این محل اقامت جذاب فقط ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Sultanahmet Tram فاصله دارد. هتل تا فرودگاه استانبول ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. در ضمن شاتل فرودگاهی اختصاصی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، این شهر مهم ترکیه، را داشته باشید، با اقامت در هتل یوسف پاشا کوناگی می توانید لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول


اتاق ها و سوئیت ها در ۴ طبقه هتل پراکنده شده اند و برای دسترسی به آن ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل یوسف پاشا کوناگی دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است که تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق را آسان تر می کند. میز تور، انبار چمدان، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات تبدیل ارز، کمک های اولیه و سرویس اتاق از جمله امکاناتی است که در هتل Yusufpasa Konag Istanbul ارائه می شود. میهمانان می توانند با پرداخت هزینه ای خودروی شخصی خود را در پارکینگ پارک کنند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. قبل ار رزرو هتل دقت کنید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات نیز در این هتل ممنوع بوده و مکان های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Yusufpasa Konagi Istanbul دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. در اتاق های راحت، میهمانان تهویه مطبوع، دستگاه های تهیه قهوه و چای و اینترنت بی سیم رایگان پیدا می کنند. برخی واحدها دارای چشم اندازهای باشکوه هستند. دوش، حوله حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی نیز در این واحدها گنجانده شده است. همه اتاق های هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول دارای کف پوش پارکت هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به تلفن، تلویزیون صفحه تخت، میز، آینه و مینی بار اشاره کرد.

رستوران هتل


هتل Yusufpasa Konagi Istanbul دارای یک رستوران است که وعده های غذایی را به سبک بوفه باز سرو می کند. صبحانه، ناهار و شام را می توانید در اتاق ناهار خوری میل کنید. در رستوران مجلل و تزئین شده هتل یوسف پاشا کوناگی، میهمانان از غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت می برند. صندلی های بلند برای کودکان دلبند شما نیز وجود دارد. صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه ای سرو می شود.

فاصله هتل یوسف پاشا کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است