search
menu

هتل Yakut Hotel Apart Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Yakut Hotel Apart
امکانات هتل یاکوت هتل آپارت
خدمات هتل یاکوت هتل آپارت
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل یاکوت هتل آپارت استانبول

درباره Yakut Hotel Apart


هتل یاکوت هتل آپارت استانبول یک هتل کوچک شگفت‌انگیز در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول است که موقعیتی بی‌نظیر و بسیار مناسب را برای اقامت مهمانان این شهر فراهم می‌کند. هزینه‌های اقامت در این هتل فوق العاده عالی و مقرون به صرفه هستند و علاوه بر آن فضای بسیار دلنشین و صمیمانه‌ای که در هتل حکم فرماست لذت اقامت در آن را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. هتل در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته که به بسیاری از اماکن مهم و گردشگری شهر استانبول دسترسی دارد و همین مسئله سبب شده است که این هتل در بین انتخاب‌های بسیار پرطرفدار گردشگران شهر استانبول باشد. این هتل تا مسجد آبی که یکی از بی‌نظیر‌ترین و شگفت‌انگیز ساختمان‌های تاریخی جهان است تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند با یک پیاده روی کوتاه به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن بناهای معروف دیگری نیز در نزدیکی هتل باکوت قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در هتل Yakut Hotel Apart اقامت داشته باشید و سفری جذاب و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل یاکوت هتل آپارت


اولین و مهم‌ترین ویژگی هتل یاکوت هتل آپارت استانبول ارائه فضایی دلنشین با امکانات مناسب و موقعیت مکانی عالی به مهمانان است به طوری که با قطعیت می‌توان گفت اگر قصد اقامتی راحت و در عین حال ارزان قیمت در شهر استانبول را دارید این هتل یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی خواهد بود. در اطراف این هتل رستوران‌های متفاوتی وجود دارند که انواع غذاهای ترکی، دریایی و بین المللی را به مسافران ارائه می‌دهند. مراکز تجاری و تفریحی بسیار جذابی در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. صبحانه به صورت روزانه در این هتل سرو می‌شود و تنوع و طعم لذیذ مواد غذایی موجود در وعده صبحانه برای مهمانان رضایت بخش خواهد بود. از دیگر امکانات موجود در هتل Yakut Hotel Apart نیز می‌توان به اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی، تراس، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

خدمات هتل یاکوت هتل آپارت


از آن جایی که این هتل یک هتل ساده و ارزان قیمت است خدمات موجود در آن نیز گستردگی زیادی ندارند اما با این حال می‌توانند برای مهمانان رضایت بخش و راضی کننده باشند. تمام افرادی که قبلا در هتل یاکوت هتل آپارت استانبول اقامت داشته‌اند از فضای صمیمی و دلنشین این هتل تعریف می‌کنند و پرسنل هتل را بسیار کارآمد و مهمانواز می‌دانند. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند که همین مسئله برقراری ارتباط را بین پرسنل و مهمانان آسان‌تر می‌کند. هتل مجهز به وای فای است و تمام مهمانان می‌توانند از اینترنت پرسرعت رایگان استفاده کنند. علاوه بر آن هتل Yakut Hotel Apart این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در صورت تغییر برنامه سفر بتوانند به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، رزرو واحد اقامتی خود را لغو کنند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی که در هتل یاکوت هتل آپارت استانبول وجود دارند متنوع و متفاوت هستند و از همین جهت مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود از بین این واحدها یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه می‌توان به اتاق استودیو استاندارد، اتاق استودیو خانواده، اتاق یک نفره کوچک، اتاق استاندارد دوتخته، اتاق استاندارد سه تخته و اتاق استودیو سه‌گانه استاندارد اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Yakut Hotel Apart همگی دارای آشپزخانه کاملا مجهز با امکاناتی مانند یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و وسایل آشپزخانه هستند که امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، امکانات اتوکشی، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل یاکوت هتل آپارت استانبول


فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۸ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است