search
menu

هتل Xenia Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Xenia Hotel Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل زنیا تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زنیا تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Xenia Hotel Taksim


هتل سه ستاره زنیا در قلب شهر استانبول در ترکیه، با الهام از مفهوم از مهمان نوازی در زمان یونان باستان، راحتی و آسایش را در طول اقامت شما فراهم می‌کند. در هتل زنیا تکسیم شما هنری را مشاهده می‌کنید که کلاسیک را با مدرن ترکیب کرده ‌است. چه برای کار و چه برای تفریح به شهر استانبول بیایید، هتل Xenia Hotel Taksim اقامتگاهی بسیار مناسب برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی در شهر زیبای استانبول است. میدان تکسیم، در فاصله‌ی کمتر از یک کیلومتری از هتل زنیا تکسیم استانبول قرار گرفته است که با پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از میدان تقسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مشهور شهر استانبول به هتل به‌صرفه زنیا تکسیم نزدیک است و شما می‌توانید به آسانی در شهر بگردید و روح شهر زیبای استانبول را کشف کنید.
از مزیت‌های هتل زنیا تکسیم استانبول این است که در نزدیکی سه ایستگاه مترو قرار دارد که رفت‌وآمد مسافران را بسیار راحت می‌کند. هتل زنیا به دو فرودگاه یعنی فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول و فرودگاه استانبول نزدیک است و در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، به راحتی به هتل زنیا تکسیم می‌رسید. یکی از جاهای دیدنی استانبول که حتما در طول سفر و اقامت خود در هتل زنیا تکسیم استانبول باید از آن بازدید کنید، آکواریوم استانبول است که به هتل زنیا هم دور نیست و اگر گشت و گذار در دنیای زیر آب را دوست داشته باشید و به آن علاقه مند باشید، قطعا این آکواریوم می تواند لحظه های خیلی خوبی را برایتان رقم بزند.

امکانات و خدمات عمومی هتل زنیا تکسیم


هتل زنیا تکسیم استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت و خوبی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی راحت داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: لابی، رستوران برای صبحانه، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، گشت شهری، خدمات بلیط، تبدیل ارز، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشت‌و‌گذار در شهر با برنامه مشخص و یا همره با تورلیدر، فکس، فتوکپی و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتلXenia Hotel Taksim استفاده کنید تا با خیالی آسوده رفت‌و‌‌آمد کنید. اگر علاقه داشته باشید، در شهر رانندگی کنید، در هتل زنیا امکان اجاره خودرو وجود دارد. کارکنان هتل زنیا تکسیم علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند. کارکنان مهمان‌نواز هتل زنیا تکسیم استانبول در فضایی که برای اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز طراحی شده است، از مهمانان با استقبالی گرم پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و شیک هتل زنیا که دکوراسیونی چشم‌گیر و زیبا دارند بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های سه نفره با یک تخت یک نفره و یک تخت دابل یا دو تخت تویین.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و جادار هتل زنیا تکسیم، امکانات بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتلXenia Hotel Taksim شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل زنیا تکسیم استانبول، امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید در طول سفر، فرزندانتان سرگرم شوند، خبر خوب این است که در هتل زنیا تکسیم شبکه تلویزیونی کودکان وجود دارد.

رستوران هتل


یک رستوران کوچک اما باصفا و دنج در هتل زنیا وجود دارد که می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود صبحانه‌ای مفصل را میل کنید و صبحی دل‌انگیز را شروع کنید.

فاصله هتل زنیا تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است