search
menu

هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل ایکس فلتس گوموسویو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایکس فلتس گوموسویو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul


هتل ایکس فلتس گوموسویو یکی از هتل‌های ۵ ستاره لوکس در استانبول است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و در فاصله ۱ کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل آپارتمان ۴ کیلومتر با مرکز شهر استانبول فاصله دارد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل، رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها و مغازه‌ها را در خیابان پر جنب و جوش استقلال بیابید. این هتل در فاصله چند قدمی کلیسای ارتدکس یونانی قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul می‌توان به کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، برج گالاتا، برج دختر، بازار ادویه جات و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد. ایستگاه مترو تکسیم در میدان تکسیم دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های شهر را فراهم می‌کند. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول ۶۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول ترکیه پیشنهاد می‌شود که با رزرو هتل آپارتمان ایکس فلتس گوموسویو اقامت بی نظیری را در استانبول تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ایکس فلتس گوموسویو استانبول


هتل ایکس فلتس گوموسویو دارای ۸ طبقه و ۶ اتاق است. این هتل اقامتگاهی مدرن با پارکینگ خصوصی رایگان و مرکز آبگرم ارائه می‌دهد. برخی از آپارتمان‌ها دارای بالکن مشرف به بسفر هستند. خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان و اینترنت بی‌‌سیم رایگان در این هتل ارائه می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید اتومبیلی کرایه کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. بعد از یک روز طولانی و خسته کننده می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید و از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. برای افرادی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند ویلچر در نظر گرفته شده است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن جا بروید.
برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز ارائه می‌شود. هتل دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کودکان بالای ۸ سال در این ملک بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تحویل اتاق ساعت تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ایکس فلتس گوموسویو استانبول دارای اتاق‌های خانوادگی و اتاق لوکس با چشم انداز بسفر است. هر آپارتمان در هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul دارای آشپزخانه‌ مجهز به اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و وسایل آشپزی است. دستگاه پخش DVD و ایستگاه اتصال iPod نیز موجود است. برخی از آپارتمان‌ها دارای بالکن مشرف به بسفر هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان امکان پذیر است. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع، تخت‌‌های راحت، تلویزیون ال سی دی، مبلمان، چای ساز، تلفن، کمد لباس، میز ناهار خوری، پرده‌های مات، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


این هتل دارای یک رستوران تراس با منظره بسفر و یک بار تراس است که صبحانه بوفه‌ای، غذای سبک و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را سرو می‌کند. هتل X Flats Gumussuyu Hotel Istanbul خدمات آشپزی خصوصی را نیز در صورت درخواست به اتاق‌ها ارائه می‌دهد.

فاصله هتل ایکس فلتس گوموسویو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است