search
menu

هتل Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel
امکانات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا
خدمات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel


هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا هتلی ۵ ستاره در نزدیکی پارک کالامیش در استانبول واقع شده است. منطقه کالامیش ماریانا یکی از زیباترین سواحل قسمت آسیایی استانبول را دارد که زیبایی‌های طبیعی آن حقیقا خیره کننده و چشم نواز هستند. در اطراف این سواحل تفریحات مهیج قایق سواری، موزه قایق ها، رستوران‌های رنگارنگ و مراکز تفریحی متنوعی وجود دارند که لذت اقامت در Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند. علاوه برآن باشگاه ورزشی فنر باغچه که یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال کشور ترکیه است نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و مهمانان با اقامت در هتل به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. واحدهای اقامتی این هتل دارای منظره روبه دریا هستند و می‌توانید احساس بسیار خوبی را در آن‌ها تجربه کنید. کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، برج دختر استانبول و..نیز از اماکن تاریخی نزدیک به این هتل هستند که می توانید در زمان اقامت خود بازدید از آن ها را تجربه کنید. برای اقامت هتل ویندهام و تجربه خاطراتی فراموش نشدنی، تنها کافی است که با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل لحظات فوق العاده‌ای را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا


امکانات رفاهی جذاب و گسترده‌ای که در هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا وجود دارند بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. این هتل دارای ساختمان و طراحی داخلی فوق العاده لوکس و بی‌نظیری است که احساس خاص بودن و منحصر به فرد بودن را در مهمانان به وجود می‌آورد. هشت رستوران و کافه در این هتل وجود دارند که می‌توانید طعم لذیذ انواع دسر‌ها و غذاهای ترکی و بین المللی را در آن‌ها تجربه کنید. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ در محوطه و یک استخر سرپوشیده در داخل ساختمان است. یک استخر بزرگ نیز در پشت بام هتل قرار گرفته و دارای نمای رو به دریا است که تجربه شنا در آن احساس فوق العاده‌ای دارد. تمامی این استخرها به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارند و ساکنان هتل می‌توانند در هر زمان که مایل باشند از آن‌ها استفاده کنند. سونا، مرکز آب گرم، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، تراس آفتاب، باغ، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… از جمله دیگر امکانات رفاهی Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel هستند که این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول تبدیل می‌کنند.

خدمات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا


در هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا علاوه بر امکانات فوق العاده، خدمات گسترده‌ای نیز به مهمانان ارائه می‌شود که اقامت را برای مسافران جذاب و لذت بخش می‌کند. اجرای موسیقی زنده یکی از فعالیت‌های سرگرم کننده هتل است که به میزان زیادی از سمت مهمانان مورد توجه قرار می‌گیرد. مسافرانی که به همراه فرزندان خردسال خود به شهر استانبول سفر کرده‌اند می‌توانند فرزندان خود را به محل نگهداری از کودکان در هتل بسپارند و با خیال راحت به گشت و گذار و خرید بپردازند. مرکز ارائه خدمات ماساژ در این هتل شامل درمانگران فوق العاده ماهری است و می‌توانید انواع مختلف ماساژ‌ها را در آن تجربه کنید. علاوه بر این ها، Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel دارای خدمات متنوع دیگری از جمله تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تهیه بلیط، سرویس دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سرویس اتو، محل نگهداری از چمدان، کرایه خودرو و… نیز است که اقامت بی‌نظیری را برای مهمانانی که با تهیه بلیط هواپیمای استانبول سفر می‌کنند رغم خواهد زد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel فوق العاده لوکس و زیبا هستند و هرگونه امکاناتی را که برای یک سفر ایده آل مد نظر دارید در اختیار شما قرار می‌دهند. از انواع واحدهای اقامتی هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا می‌توان به اتاق کینگ لوکس، اتاق دوقلو لوکس، اتاق دوتخته لوکس، اتاق کینگ اجرایی، اتاق دوتخته اجرایی، مجموعه کینگ ریاست جمهوری، مجموعه کینگ خانوادگی و… اشاره کرد که برخی از این واحدها نمای دریا و برخی دیگر نیز نمای شهر را دارند. هرآنچه را که برای یک سفر به یادماندنی تصور کنید می‌توانید در واحدهای اقامتی Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel پیدا کنید. از جمله امکانات رفاهی این واحدهای اقامتی می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، تلفن، جالباسی، صندوق امانات، فرش، مبلمان و… اشاره کرد.

فاصله هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا ساحل کالامیس: ۲۰۰ متر
فاصله تا خیابان بغداد: ۱ کیلومتر
فاصله مرکز خرید آکاسیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است