search
menu

هتل Witt Istanbul Suites

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Witt Istanbul Suites
امکانات هتل ویت استانبول سوئیتس
خدمات هتل ویت استانبول سوئیتس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ویت استانبول سوئیتس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Witt Istanbul Suites


هتل ویت استانبول سوئیتس یکی از هتل‌های فوق العاده جذاب و ایده آل در شهر استانبول است و طبق نظرسنجی‌ها تمام مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند از سکونت در آن کاملا راضی و خشنود بوده اند. این هتل چهار ستاره در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و علاوه بر خدمات و امکانات رفاهی خوبی که دارد به بسیاری از اماکن معروف شهر نیز نزدیک است. برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی و… از جمله اماکن تاریخی نزدیک به این هتل هستند که هر کدام از آن‌ها شکوه و جذابیت مخصوص به خود را دارند و از همین جهت هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند. علاوه بر آن در اطراف این هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ و مراکز تجاری متنوع است که مهمانان می‌توانند ساعت‌ها در آن‌ها قدم بزنند و از گشت و گذار و خرید در شهر استانبول لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Witt Istanbul Suites اقامت داشته باشید و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل ویت استانبول سوئیتس


هتل ویت استانبول سوئیت امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود را جلب کند. ساختمان هتل و طراحی داخلی آن بسیار شیک و جذاب است و بدون شک مهمانان از اقامت در آن احساس خوبی خواهند داشت. مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه‌های متنوع سنتی ترکی که با مواد غذایی تازه و ارگانیک آماده شده‌اند آغاز کنند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز در اطراف این هتل پر از رستوران‌های ترکی و بین المللی متنوع است که می‌توانید طعم لذیذ غذاهای آن‌ها را در هر وعده غذایی تجربه کنید. هتل دارای یک تراس زیبا است که منظره‌ای فوق العاده جذاب از شهر استانبول را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت از آن بهره‌مند شوند. کتابخانه موجود در هتل نیز محیطی آرام و دنج را برای مطالعه مهمانان فراهم می‌کند. سالن کنفرانس، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های عایق صدا، مرکز تجاری و… از دیگر امکانات هتل Witt Istanbul Suites هستند.

خدمات هتل ویت استانبول سوئیتس


هتل ویت استانبول سوئیتس علاوه بر امکانات بسیار خوبی که دارد خدمات گسترده‌ای را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. کادر مجرب هتل به قدری حرفه‌ای و مهمانواز هستند که مسافران در هنگام اقامت، احساس سکونت در یک خانواده بزرگ را دارند. پرسنل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و از همین جهت می‌توانند بسیار آسان‌تر با مهمانان ارتباط برقرار کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. در این هتل انواع خدمات ماساژ تخصصی از جمله ماساژ سر، دست، پا و… به مسافران ارائه می‌شود که در آرامش مهمانان در زمان اقامت تاثیر فراوانی دارد. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. خدمات تور هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند از این خدمات برای تجربه سفری زیباتر و جذاب‌تر در شهر استانبول بهره‌مند شود. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خدمات خانه داری، سرویس دربان و… از دیگر خدمات موجود در هتل Witt Istanbul Suites هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واخدهای اقامتی هتل ویست استانبول سوئیتس فضایی بزرگ و کاملا لوکس دارند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دو تخته با منظره شهر، اتاق سوپریور دبل با تراس، اتاق کوئین با بالکن، آپارتمان پنت هاوس و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل Witt Istanbul Suites دارای آشپزخانه مجهز به یخچال و فیریز، کتری برقی، اجاق گاز و لوازم آشپزخانه هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مبلمان چوبی، تهویه مطبوع، امکانات اتو کشی و… اشاره کرد.

فاصله هتل ویت استانبول سوئیتس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است