search
menu

هتل White House Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل White House Hotel Istanbul
امکانات هتل وایت هاوس استانبول
خدمات هتل وایت هاوس استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل وایت هاوس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل White House Hotel Istanbul


هتل وایت هاوس استانبول یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره در شهر استانبول است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری این کشور است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری با شکوهی که دارد هرساله مسافران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند و به دلیل نزدیک بودن به ایران، در میان مسافران کشور ما نیز محبوبیت فراوانی دارد. هتل وایت در منطقه تاریخی استانبول قرار گرفته و تقریبا می‌توان گفت با اقامت در آن می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول دسترسی داشته باشید.
از جمله این اماکن می‌توان به مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ استانبول و… اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها شکوه وعظمت خاص خود را دارند و بدون شک دوست دارید در سفر خود بارها از این اماکن دیدن کنید. در اطراف White House Hotel Istanbul تعداد زیادی رستوران و مغازه‌های مختلف رنگارنگ و جذاب قرار دارند که بهترین موقعیت را برای گشت و گذار و خرید در این شهر برای مسافران فراهم می‌کنند. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل وایت هاوس استانبول


علاوه بر موقعیت مکانی خوب این هتل که به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی دارد، در هتل وایت هاوس استانبول امکانات رفاهی متعددی نیز وجود دارند که لذت سفر را برای مهمانان هتل دوچندان می‌کنند. هتل دارای یک رستوران زیبا است که منظره فوق العاده‌ای رو به اماکن تاریخی شهر دارد و طعم غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیز آن بدون شک از خاطر شما فراموش نخواهد شد. استفاده از اینترنت رایگان است و مهمانان ساکن هتل می‌توانند در سراسر ملک هتل به اینترنت رایگان پرسرعت دسترسی داشته باشند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد و در بقیه فضاهای هتل استفاده از سیگار ممنوع است که همین مسئله اقامت را برای مسافران دلچسب‌تر می‌کند. پارکینگ، آسانسور، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های ضد آلرژِی، آرایشگاه، فروشگاه زیبایی، مغازه کادو فروشی، تراس پشت بام و… از دیگر امکانات موجود در White House Hotel Istanbul هستند.

خدمات هتل وایت هاوس استانبول


بدون شک رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل هتل یکی از قوی‌ترین نکات مثبتی است که در جلب رضایت مسافران اهمیت فراوانی دارد. خوشبختانه هتل وایت هاوس استانبول در این مسئله نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و مهمانان ساکن هتل همواره از خوش رفتاری و مهمانوازی پرسنل این هتل احساس رضایت داشته اند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است و مسافران می‌توانند درصورت درخواست بدون پرداخت هزینه اضافه، حیوانات خانگی خود را نیز به همراه داشته باشند. از خدمات محبوب White House Hotel Istanbul می‌توان به برگزاری تورهای پیاده روی اشاره کرد که بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارد. سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، تهیه بلیط، امنیت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، میز تور، خانه داری، خشکشویی و… از دیگر خدمات موجود در هتل هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل، به آن‌ها دسترسی داشته باشید و سفری متفاوت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


طراحی داخلی واحدهای اقامتی White House Hotel Istanbul به گونه‌ای انجام شده که مهمانان در این هتل احساس اقامتی پادشاهانه یا ملکه‌وار را دارند. برخی از واحدها دارای تراس رو به سمت اماکن تاریخی شهر هستند و لذت اقامت را برای مسافران دوچندان می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره، اتاق سه نفره، اتاق دونفره برتر و اتاق خانوادگی اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. امکاناتی که در واحدهای اقامتی White House Hotel Istanbul وجود دارند تمام شرایط لازم برای یک اقامت ایده آل را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تلفن، صندوق امانات، کتری برقی، میز مطالعه و… اشاره کرد.

فاصله هتل وایت هاوس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲۹۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است