search
menu

هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل ویوا دلوکس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویوا دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul


هتل ویوا دلوکس استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره شیک و مدرن استانبول است که در منطقه سلطان احمد واقع شده و چشم انداز خیره کننده ای از استانبول دارد. این هتل که در ۶۵۰ متری مرکز شهر قرار گرفته محلی ایده آل برای مسافران در سفرهای تجاری و گردشگری است و ۵ دقیقه پیاده تا کاخ توپکاپی فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید، جاهای مذهبی و مناطق دیدنی شهر استانبول از جمله برج گالاتا، برج دختر، موزه پرا، موزه معصومیت و خیابان استقلال مکان مناسبی را برای شما فراهم می کند. ایستگاه قطار سیرکجی، ایستگاه تراموای گلحانه و ایستگاه تراموای سلطان احمد در فاصله چند متری هتل قرار گرفته اند و جا به جایی در شهر را با هزینه کمتر میسر می سازند. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول در فاصله ۴۶ کیلومتری هتل واقع شده است. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul گزینه مناسبی برای اقامت و لذت بردن از سفر است.

امکانات کلی هتل ویوا دلوکس استانبول


هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul با ارائه طیف گسترده ای از امکانات رفاهی از قبیل رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، خدمات تهیه بلیط و اتاق چمدان این اطمینان را حاصل می کند که اقامت شما تا حد امکان در این هتل راحت است. یک بار در هتل وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. برای تبدیل ارز نیز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. امکان کرایه خودرو و گشت و گذار با آن در شهر فراهم شده است. با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. افرادی که با اتومبیل شخصی خود سفر می کنند می توانند از امکانات پارکینگ با پرداخت هزینه بهره مند شوند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به همراه خود به داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. علاوه بر امکاناتی که به آن ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل ویوا دلوکس با تسلط به چهار زبان انگلیسی، عربی، روسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال کرده و آن ها را راهنمایی می کنند. برای کودکان زیر ۷ سال هزینه اقامت دریافت نمی شود. ورود به هتل ویوا دلوکس از ساعت ۱۳:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲:۳۰ انجام می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Viva Deluxe Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل یا توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق چهار تخته
هتل ویوا دلوکس دارای ۴۵ واحد اقامتی زیبا و راحت است. اتاق ها عایق صدا بوده و با رنگ های آرامش بخش و پارچه های طبیعی تزئین شده اند. همه آنها تهویه مطبوع دارند و شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن، آباژور، میز آرایش، آینه، کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز به دوش یا وان هستند. لوازم بهداشتی به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر اتاق موجود است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان می توانند از غذاهای سنتی ترکی در رستوران هتل لذت ببرند که با ظروف چینی و کاسه هایی به سبک عثمانی تزئین شده اند. برای نوشیدن انواع نوشیدنی های خوشمزه می توانید به بار هتل رفته و از خود پذیرایی کنید.

فاصله هتل ویوا دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است