search
menu

هتل Tugra Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tugra Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل توگرا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توگرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tugra Hotel Istanbul


هتل توگرا استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن است که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. استانبول یکی از شهر های توریستی آسیا است که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این هتل در سال ۱۹۶۰ ساخته شده و در سال ۲۰۱۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. Tugra Hotel Istanbul تنها ۲.۸ کیلومتر با منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله دارد که دارای مکان های تاریخی بسیاری از جمله مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی است. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دولما باغچه، مسجد لاله لی و برج دختر اشاره کرد. میهمانان همچنین می توانند از کلیسای Chora و مرکز خرید Historia که در نزدیکی هتل قرار دارند، بازدید کنند. رستوران ها و کافه های زیادی نیز در اطراف هتل وجود دارد. ایستگاه مترو فاتح در فاصله ۱ کیلومتری هتل واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که تنها ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی و اقامت در هتل توگرا می توانید اوقات بسیار خوشی را در این هتل سپری کرده و اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل توگرا استانبول


هتل توگرا، خدمات عالی و امکانات برتر فراموش نشدنی را برای میهمانان خود ایجاد می کند. هنگام اقامت در این ملک فوق العاده، میهمانان می توانند از خدمات شبانه روزی اتاق، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، آسانسور، امکانات برای میهمانان معلول، Wi-Fi در مکان های عمومی و پارکینگ برخوردار شوند. خدمات خانه داری هر روز در این هتل انجام می گیرد به همین دلیل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Tugra Hotel Istanbul ممنوع است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید ماشین کرایه کنید. خدماتی مانند نگهداری از نوزاد و کودک و کمک های اولیه نیز در دسترس هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می شود. پرسنل با تجربه هتل توگرا به زبان های عربی، آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل توگرا استانبول دارای اتاق های خانوادگی، اتاق دبل سوپریور، اتاق دبل لوکس و اتاق سه تخته لوکس است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید. هتل دارای ۶ طبقه و ۳۲ اتاق است. اتاق های مدرن Tugra Hotel Istanbul دارای اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار و تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای هستند. همه آنها بالکن و حمام اختصاصی با دوش، سشوار، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی دارند. تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز در اتاق ها موجود است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


غذاهای لذیذ و متنوع در رستوران هتل Tugra Hotel Istanbul سرو می شود. میهمانان برای ناهار و شام می توانند غذای خود را به صورت آلاکارت سفارش دهند. صبحانه نیز هر روز به صورت بوفه ای سرو می شود.

فاصله هتل توگرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد لاله لی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ‍۱۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است