search
menu

هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul
امکانات عمومی هتل تیمکس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیمکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul


هتل تیمکس در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده است که تا مسجد سلطان احمد حدودا ۱۵۰ متر فاصله دارد. این هتل سه ستاره به عنوان بهترین انتخاب برای مسافران و توریست های شهر استانبول است، تا هم به جاهای مختلف دسترسی آسانی داشته باشند و هم شهر را کشف کنند، موقعیت قرارگیری هتل تیمکس به گونه ایست که تا میدان مشهور تکسیم حدودا ۴ کیلومتر فاصله دارد و همان طور که می دانید این میدان جزو جاهایی است که مسافران و توریست ها بی شک به آن سر می زنند. فرودگاه آتاتورک نیز در ۱۷ کیلومتری هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul واقع شده است و به وسیله شاتل فرودگاهی برای مسافران قابل دسترس است، البته این شاتل هزینه جداگانه دارد. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل تیمکس استانبول


اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل تیمکس استانبول ارائه می شود. در بخش پذیرش هتل فعالیت کارکنان به صورت شبانه روزی بوده و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در لابی نیز میز تور و گردشگری دایر گردیده و مسافران را با جاذبه های دیدنی مانند موزه پرا، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و غیره آشنا می کنند. اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز در لابی هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul دایر هستند. اتاق چمدان این هتل مخصوص مسافرانی است که وسایل و بار خود را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان به این بخش بسپارند. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل وجود دارد و مسافران می توانند ماشین هایشان را در این پارکینگ پارک کنند، لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ شامل هزینه بوده اما نیازی به رزرو قبلی ندارد. امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می گیرند. پرسنل این هتل مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی تلاش می کنند، همه پرسنل به زبان های عربی، انگلیسی، روسی، سوئدی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اگر در بین مسافران افرادی باشند که به وسیله ویلچر حرکت می کنند یا مشکلات جسمانی دارند، برای رفاه حالشان امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به اجراهای زنده موسیقی، تورهای گردشگری بازدید از جاذبه های دیدنی و تورهای دوچرخه سواری اشاره کرد. از تفریحات دیگر در هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul می توان به حمام عمومی اشاره کرد که استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اقامتی همراه با آسایش برای مسافران به ارمغان می آورند. همه اتاق های هتل Timeks Hotel Sultanahmet Istanbul به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتا توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل با بالکن و چشم انداز دریا، اتاق تریپل استاندارد، اتاق تریپل با بالکن، اتاق دوبل بوجت و اتاق خانواده با بالکن. برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن بوده و از این بالکن چشم انداز زیبایی از دریا را می توانید تماشا کنید. امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل عبارتند از کمدلباس،مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، میز غذاخوری، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و میز کار. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها می توانید اقامتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

رستوران هتل


همه روزه وعده صبحانه مقوی و متنوع از غذاهای بین المللی و حلال به صورت سلف سرویس ارائه می شود. برای وعده های دیگر نیز می توانید از رستوران این هتل از منو غذا سفارش دهید.

فاصله هتل تیمکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است