search
menu

هتل The Print House Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Print House Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل پرینت هاوس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرینت هاوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Print House Hotel Istanbul


هتل پرینت هاوس استانبول از هتل‌هایی است که اقامت در آن می‌تواند برای شما تجربه‌ای بسیار جذاب باشد. هتل در گذشته یک چاپخانه بوده‌است و بعدها کاربری آن تغییر کرده‌است و به هتل تبدیل شده است. این هتل یک ستاره از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است و اگر طرفدار اقامت در یک مکانی هستید که برای شما حس نوستالژی را به همراه داشته‌باشد، هتل The Print House Hotel انتخاب بسیار مناسبی است. همانطور که می‌دانید جاهای دیدنی استانبول بسیار متنوع و متعدد هستند و شما می‌توانید با اقامت در یک هتل خوب از جاهای دیدنی استانبول همچون: برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و ... دیدن کنید تا سفرتان به این شهر توریستی جذاب‌تر شود. یکی از آسان‌ترین راههایی که می‌توانید توسط آن به استانبول سفر کنید رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری است. در ادامه این متن اطلاعات تقریبا کاملی در رابطه با امکانات عمومی و اتاق‌های هتل در اختیار شما قرار خواهدگرفت.

امکانات عمومی هتل پرینت هاوس استانبول


هتل The Print House Hotel پنج ستاره است و امکانات آن در خور هتلی با این سطح است. در تمام قسمت‌های هتل شما به راحتی می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کنید و از این نظر جای هیچ نگرانی نخواهید داشت. اجازه ورود حیوانات به هتل داده‌نمی‌شود، و اگر حیوان خانگی دارید حتما باید به این موضوع توجه داشته‌باشید و قبل از آمدن به استانبول آن را به یک جای امن بسپارید. نظافت روزانه به بهترین نحو در هتل انجام می‌شود. اگر نگران تمیزی و اوتو لباس‌هایتان هستید بهتر است بدانید جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا هتل دارای بخش‌های خشکشویی، لاندری و اتو است. برای استفاده از خدمات ذکر شده هتل از شما هزینه اضافی دریافت خواهد کرد. صندوق امانات موجود در هتل آماده است تا وسایل و مدارک با ارزش شما را در خود نگه دارد و شما با خاطری جمع و خیالی راحت سفر خود را سپری کنید. همانطور که در بخش اول ذکر شد ساختمان هتل یک چاپخانه قدیمی بوده‌است و آسانسور ندارد پس احتمالا برای اقامت افراد معلول مناسب نیست. تهویه مطبوع نیز در هتل به بهترین شکل ممکن انجام شده‌است تا اقامت راحتی را در این هتل بتوانید تجربه کنید. پارکینگ برای مسافران هتل وجود ندارد و اگر ماشین شخصی دارید باید به اینکه توجه داشته‌باشید. انگلیسی، ترکی و روسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها مسلط هستند. هتل مجهز به کتابخانه کوچکی نیز می‌باشد و برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه می‌تواند انتخاب خوبی باشد. شاتل فرودگاهی برای مسافرانی که با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند نیز در نظر گرفته شده‌است. انبار چمدان برای مسافران هتل وجود دارد تا با خیال راحت چمدان‌هایشان را به این قسمت از هتل بسپارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل The Print House Hotel دارای امکانات خوبی هستند که می‌تواند اقامت را برای شما راحت‌تر و آسان‌تر سازد. اتاق‌ها مبلمان و تخت‌های راحتی دارند که سبب می‌شود مسافران آسایش را در این اتاق‌ها تجربه کنند. با وجود تلویزیون در تمام اتاق‌ها و امکان اتصال به اینترنت در واحدهای اقامتی این هتل سرگرم خواهید شد. تهویه مطبوع در اتاق‌ها نیز اجرا شده‌است و شما با وجود این هوای تمیز و مطبوع می‌توانید استراحت خوبی در هتل داشته‌باشد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام نیز در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دلوکس با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس کینگ با یک تخت دو نفره
• اتاق سه نفره استاندارد با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق دو نفره اقتصادی با دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل The Print House Hotel رستوران ندارد، ولی غذا به داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود و می‌توانید از خدمات روم سرویس بهره ببرید.

فاصله هتل پرینت هاوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است