search
menu

هتل The Merwano Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل The Merwano Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مروانو استانبول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مروانو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

هتل The Merwano Hotel Istanbul


استانبول یکی از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و یکی از مقصدهای محبوب است. یکی از هتل‌های باصرفه و مناسب برای اقامتی راحت در آن، هتل مروانو استانبول است. این هتل با نمایی آرامش‌بخش از دریا، روبروی ساحل است و با اسکله کاراکوی ۲.۹ کیلومتر فاصله دارد. قابل‌توجه است که این هتل (THE MERWANO HOTEL Istanbul) در نزدیکی میدان مهم و معروف تکسیم واقع شده است و تا خیابان استقلال استانبول که اهمیت خاصی در تاریخ این شهر دارد، ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله است. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، این اقامتگاه با فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن حدود ۵۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو (Sishane) تنها ۲ دقیقه با پای پیاده با هتل مروانو فاصله دارد. این هتل در سال ۲۰۰۷ میلادی افتتاح شده است و پذیرای مسافران از سراسر جهان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل مروانو استانبول


هتل مروانو هر آنچه که از امکانات یک هتل خوب انتظار می‌رود را دارد که این امکانات و خدمات را ارائه می‌دهد: لابی با مبلمان، تلویزیون و یک کتابخانه کوچک، آسانسور، رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی نقاط و اتاق‌های هتل، صبحانه، کپسول آتش‌نشانی، نظافت روزانه، سرویس اتاق، خشک‌شویی، لاندری، امکان فکس و کپی گرفتن، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، با آسودگی می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید و به موقع برای پرواز خود آماده شوید. ارزهای خود را می‌توانید در این هتل تبدیل کنید؛ و اگر علاقه‌مند به گردش در شهر با تور شهری هستید؛ می‌توانید از هتل تور بخرید. امکان اجاره دوچرخه هم وجود دارد؛ چون آن منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده است، دوچرخه سواری رایج است و در مسیری مناسب، امکان تجربه‌ای جالب و عالی در خیابان‌های شهر استانبول برای شما وجود دارد. برای کسانی که به خودرو و رانندگی در شهر تمایل دارند، هتل ماشین اجاره می‌دهد. کارکنان مجرب این اقامتگاه علاوه بر زبان ترکی، مسلط به چند زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی هستند.

اتاق‌های هتل


در هتل مروانو اتاق‌های مختلفی با دکور و طراحی زیبا تعبیه شده‌اند. اتاق‌های استاندارد، اکونومی، دلوکس، کلاسیک، لوکس. تخت‌های این اقامتگاه سینگل، توئین و دبل هستند. بیشتر اتاق‌های این هتل گنجایش ظرفیت حداکثر ۳ نفر را دارند.

امکانات اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌های این هتل خوب، مجهز به امکاناتی هستند تا مسافران کمبودی را در طول مدت اقامت خود حس نکنند. این تجهیزات شامل این موارد هستند: تلویزیون، چای و قهوه ساز، لیوان، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با دوش، سشوار، آیینه، کمد لباس، یک کابینت، کمد لباس و دراور. امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها نیست، اتاق‌ها عایق صدا دارند و مسافران می‌توانند صبحانه در اتاق هم درخواست کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در اطراف این هتل می‌توانید با دوچرخه‌های کرایه‌ای از هتل، ساعات خوشی را سپری کنید، به ماهی گیری در کنار دریا بروید و یک خاطره‌ای شیرین و نو داشته باشید؛ و علاوه بر آن در کافی شاپ بیرون هتل به گفت‌وگو با همراهان خود بپردازید و عصرانه میل کنید.

رستوران هتل


داخل هتل مروانا استانبول یک رستوران و همچنین یک فضایی برای نشستن در بیرون هتل با چیدمانی صمیمی و دنج با سقفی تزئین شده با برگ‌های درخت که جلوه‌ای خاص به آنجا داده است، قرار دارد. مسافران می‌توانند اوقاتی به یادماندنی را در رستوران این هتل با منویی متنوع و خوراک‌های لذیذ که توسط آشپزهای ماهر و کارکنان خوش‌برخورد که آن‌ها را سرو می‌کنند، داشته باشند. قابل ذکر است که غذا و تنقلات متناسب برای کودکان هم فراهم است.

فاصله هتل مروانو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه معصومیت: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت دولما باغچه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا سیسترن: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ایا صوفیه: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۲۷٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است