search
menu

هتل The Marmara Suadiye Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marmara Suadiye Residence Istanbul
امکانات عمومی هتل مارمارا سوادیه رزیدنس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارمارا سوادیه رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Marmara Suadiye Residence Istanbul


هتل مارمارا سوادیه رزیدنس از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه کادیکوی استانبول ترکیه است. درواقع این هتل یکی از انتخاب‌های مناسب و ایده آل در هنگام سفر به این شهر محسوب می‌شود، اگر به دنبال محلی سرشار از آرامش با وسایل مدرن و شیک و دارای دسترسی آسان به سایر نقاط شهر می‌گردید، پیشنهاد ما رزرو این هتل است. بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کرده و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. این هتل زیبا چشم‌انداز دلربایی رو به دریای مرمره دارد در هر ساعت از شبانه‌روز از پنجره اتاقتان این چشم‌انداز را تماشا خواهید کرد. هتل‌آپارتمان The Marmara Suadiye Residence Istanbul با توجه به اسباب و وسایل باکیفیت عالی و موقعیت قرارگیری بی‌نظیر یکی از بهترین اقامت‌ها را برایتان فراهم می‌کنند، به‌طوری‌که می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه و مسجد آبی به آسانی دسترسی داشته و بازدید کنید، حتی برای اقامت‌های طولانی‌مدت در شهر استانبول نیز این هتل یکی از گزینه‌های عالی به شمار می‌رود.
با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل در نزدیکی منطقه آسیایی به مراکز خرید دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات مشهور در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، بار و منطقه ساحل اختصاصی.

امکانات عمومی هتل مارمارا سوادیه رزیدنس استانبول


در صورت نیاز به پول ترکیه می‌توانید به صرافی این هتل رفته و تبدیل ارز کنید. همچنین اگر به خاطر سفر کاری و تجاری عازم شهر استانبول می‌شوید، در مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و از خدمات مانند فکس و کپی بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل The Marmara Suadiye Residence Istanbul قابل‌دسترس است که با اقامت در این هتل می‌توانید با سراسر جهان در ارتباط باشید. با توجه به قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را دارند که در برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
علاوه بر آن خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. حتی نظافت اتاق‌ها نیز به‌طور روزانه انجام می‌گیرند و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در فضای بیرونی و محوطه این هتل محلی برای پیک‌نیک در باغ تعبیه‌شده است و همچنین فضایی برای استفاده از ساحل اختصاصی نیز در این هتل امکان‌پذیر است که برای استفاده از این ساحل خصوصی باید هزینه مجزا را پرداخت کنید. در لاین هتل می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی یا سالن آرایشی و زیبایی بهره‌مند شوید. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت آماده استقبال از مهمانان و مسافران گرامی هستند و این‌که با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل اقامتی بسیار بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد، پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل‌آپارتمان ۳۲ واحد تکمیل و مجهز دارد، در آشپزخانه‌های موجود در داخل واحدهای این هتل‌آپارتمان می‌توانید انواع غذاها را تهیه کنید. همچنین در داخل اتاق‌ها از اسباب مدرن با رنگ‌های روشن استفاده‌شده است که فضا و اتمسفر راحت برای آسایش میهمانان تدارک دیده است. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل The Marmara Suadiye Residence Istanbul عبارت‌اند از آپارتمان دوخوابه با یک پذیرایی، آپارتمان تک خوابه با یک پذیرایی و آپارتمان سه‌خوابه با یک پذیرایی که بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید آپارتمان موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی به‌یادماندنی برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. در داخل آشپزخانه‌های موجود در هر یک از واحدهای اقامتی امکاناتی نظیر یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان، وسایل شستشو، ماکروویو، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی تعبیه‌شده‌اند. هر یک از واحدهای اقامتی شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز دارای وان، دوش، توالت فرنگی، دمپایی و لوازم شستشو و بهداشتی هستند. لازم به ذکر است که یکی از واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی رو به دریا، شهر و محوطه اطراف دارند.
از امکانات ارائه‌شده در داخل هر یک از واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن، تلفن، تلویزیون، فضای نشیمن، میز کار اشاره کرد. توجه داشته باشید که به دلیل عایق صدا بودن اتاق‌ها و پنجره‌ها اقامتی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین دسترسی به‌تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای افراد ویلچری نیز در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


این هتل‌آپارتمان شامل رستوران و بار بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را برای مهمانان سرو می‌کنند. علاوه بر آن تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ در اطراف هتل وجود دارند که می‌توانید با خیال راحت به این رستوران‌ها سرزده و انواع غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل مارمارا سوادیه رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است