search
menu

هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul
امکانات کلی هتل چارم اولد سیتی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چارم اولد سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul


هتل چارم اولد سیتی یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیک و مجلل استانبول است که ۱.۳ کیلومتر از مسجد سلیمانیه فاصله دارد و در منطقه فاتح واقع شده است. فاتح از شمال با شاخ طلایی و از جنوب با دریای مرمره همسایه است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل شامل بازار بزرگ، ستون کنستانتین، مسجد لاللی، برج گالاتا، خیابان استقلال و بازار ادویه است. ایستگاه تراموای آکسارای و لاللی و ایستگاه قطار ینی کاپی و مرمری در نزدیکی هتل واقع شده‌اند بنابراین موجب صوفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد خواهند شد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۴۴.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی، با اقامت در هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul یک سفر به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل چارم اولد سیتی استانبول


این هتل با داشتن یک سالن مشترک، اتاق‌های با کیفیت، باغ و چشم اندازهای باغ فضای راحتی را برای اقامت میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌‌توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل همچنین دارای اتاق‌های خانوادگی است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. علاقمندان به مطالعه می‌توانند به کتابخانه هتل رفته و از امکانات آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران نداشته باشند.
هتل چارم اولد سیتی استانبول دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر امکانات و خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل انجام می‌گیرد. کارکنان با اخلاق و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، رومانیایی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. افراد بالای ۱۳ سال در هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی مناسب، پاکیزگی هتل، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آسان و آنلاین اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۲۷ اتاق مدرن و زیبا است. انواع اتاق‌های هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul عبارتند از:
• اتاق یک نفره استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• آپارتمان با چشم انداز باغ
• اتاق‌های خانوادگی
همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صدا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری و کمد لباس هستند. اتاق‌های هتل چارم اولد سیتی استانبول مجهز به ملحفه، حوله، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین اقامتگاه دارای اتاق‌های زیادی با نمای شهر و منظره باغ است.

رستوران هتل


میهمانان هتل The Charm Hotel – Old City Istanbul می‌توانند از صبحانه آلاکارت لذت ببرند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای ترکی لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل چارم اولد سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است