search
menu

هتل The Bank Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bank Hotel Istanbul
امکانات هتل بانک استانبول
خدمات هتل بانک استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل بانک استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل The Bank Hotel Istanbul


هتل بانک استانبول یکی از باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر استانبول است که می‌توانید اقامت بی نظیری را در آن تجربه کنید. استانبول شهری رنگارنگ در کشور ترکیه است که هر گوشه از آن زیبایی‌ها و مناطق تماشایی مخصوص به خود را دارد. محله کاراکوی یکی از معروف‌ترین و زیباترین محله‌های این شهر است که هرساله مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان از آن دیدن می‌کنند. این محله پر از اماکن تاریخی جذاب است که به رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌های جذاب تبدیل شده اند. علاوه بر آن چندین کوچه از محله کاراکوی با چتر‌های رنگی و گیاهان سرسبز مسقف شده اند و نقاشی‌هایی که روی دیوار‌های این کوچه‌ها به چشم می‌خورند حقیقتا منظره‌ای جذاب و چشم نواز را ایجاد می‌کنند که از تماشای آن‌ها پشیمان نخواهید شد. هتل بانک استانبول در این محله قرار گرفته و علاوه بر نزدیک بودن به اماکن جذابی مانند پل گالاتا، این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا ساعت‌ها در محله زیبای کالاکوی استانبول قدم بزنند و سفری بی‌نقص و شگفت انگیز را تجربه کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در The Bank Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و جذاب را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل بانک استانبول


طراحی خاص و منحصر به فرد The Bank Hotel Istanbul سبب شده است که مسافران از اقامت در آن احساس خوبی داشته باشند و از سفر خود به بهترین شکل ممکن لذت ببرند. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل داشتن رستوران فوق العاده زیبا در پشت بام است که منظره‌ای بسیار عالی رو به شهر دارد و طعم لذیذ انواع غذا‌های ترکی و بین المللی آن، تا مدت‌ها از یاد مسافران این هتل فراموش نخواهد شد. ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز است و حتی ظرف غذای مخصوص نیز برای حضور حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. افرادی که به ورزش علاقه‌مند هستند می‌توانند به راحتی از امکانات باشگاه تناسب اندام هتل بهره‌مند شوند و طعم شیرین ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. سونا، آب گرم و مرکز اسپا از جمله امکاناتی هستند که به شدت مورد استقبال مهمانان قرار می‌گیرند و مسافران می‌توانند به وسیله این امکانات اقامتی آرامش بخش و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند. آسانسور، کپسول‌های آتشنشانی، اتاق‌های عایق صدا، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، باغ، مبلمان در فضای باز، اینترنت پر سرعت رایگان و. . . از دیگر امکاناتی است که می‌توانید در هتل بانک استانبول به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

خدمات هتل بانک استانبول


مهمانوازی و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل این هتل یکی از نقاط قوت آن است که سبب شده است هتل بانک استانبول در بین گردشگران این شهر محبوبیت فراوانی داشته باشد و به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران شهر استانبول تبدیل گردد. تمامی پرسنل مسلط به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای استقبال و خدمت‌رسانی از مسافران آماده اند. در مرکز اسپای این هتل انواع خدمات ماساژ‌های اختصاصی و ماساژ زوجین به مهمانان ارائه می‌شود که بدون شک از تجربه آن‌ها پشیمان نخواهید شد. هتل دارای خدمات خانه داری است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی وجود نخواهد داشت. صرافی موجود در هتل امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. صندوق‌امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند‌اشیاء‌گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به‌امانت بسپارند. خدمات دربان، میز تور، ‌ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، وعده‌های غذایی رژیمی، میان وعده‌های متنوع، خدمات تهیه بلیط و. . . از دیگر خدماتی هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در The Bank Hotel Istanbul به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


The Bank Hotel Istanbul دارای واحد‌های اقامتی زیبا با فضایی بزرگ و پنجره‌هایی بلند است که طراحی داخلی شیک و زیبای آن در هنگام اقامت احساس خوشی را به مهمانان منتقل می‌کند. از انواع واحد‌های اقامتی هتل بانک استانبول می‌توان به اتاق کینگ، اتاق کینگ لوکس، سوئیت اجرایی، اتاق برتر کینگ و اتاق دوقلو با نمای شهر اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکاناتی که می‌توانید در واحد‌های اقامتی The Bank Hotel Istanbul به آن دسترسی داشته باشید می‌توان به حمام خصوصی به همراه تن پوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، میز مطالعه، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری برقی، قهوه ساز و. . . اشاره کرد.

فاصله هتل بانک استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳۰۰ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴. ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶. ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۴. ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴. ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است