search
menu

هتل Tayhan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tayhan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تایهان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تایهان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Tayhan Hotel Istanbul


هتل تایهان استانبول، از هتل های ۳ ستاره خوب در منطقه فاتح، کومکاپی استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل تایهان استانبول خوب است و مهمانان می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان داشته باشند. در اطراف هتل نیز رستوران ها، کافه ها و مغازه های متعدد وجود دارند. کارکنان هتل Tayhan Hotel Istanbul با تلاش شبانه روزی اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم می زنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تایهان استانبول


در هتل تایهان استانبول امکانات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۸ یورو پرداخت کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، کتابخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات شاتل، دریافت سفارشات مارکت، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه فضای باز هتل امکاناتی چون تراس، تجهیزات باربکیو، اجاق های آماده و ... در نظر گرفته شده اند تا مهمانان اوقات فراغتشان را با استفاده از آن ها به خوشی و نشاط سپری کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، توجه داشته باشند که هتل تایهان استانبول حیوانات خانگی را پذیرش نمی کند.
ضمنا، کارکنان هتل تایهان استانبول به زبان های انگلیسی، آذری، فارسی، بلغاری، فرانسوی، لهستانی، روسی، صربستانی، عربی و ترکی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط بسیار دوستانه و گرم برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، در هتل تایهان استانبول رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل تایهان استانبول شامل اتاق های سینگل، دبل، تریپل و توئین هستند و از پنجره تمام اتاق ها چشم انداز زیبای آبی رنگ دریا نمایان است. تمیزی و نظافت اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها ساده و شیک است و در چیدمان اتاق ها اسباب و اثاثیه زیبا و بادوام استفاده شده اند. مهمانان اقامت آرامش بخش و راحتی در هتل تایهان استانبول تجربه می کنند. ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل تایهان استانبول ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل تایهان استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، تلفن، کمد لباس، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانانی که به زیبایی ظاهر و مرتب بودن خود اهمیت می دهند، می توانند از خدمات زیبایی ارائه شده در سالن زیبایی هتل تایهان استانبول استفاده کنند. مهمانان علاقه مند به مطالعه نیز، می توانند در کتابخانه هتل به مطالعه کتاب در فضای دنج و آرام مشغول شوند.

رستوران هتل


در تراس رستوران هتل تایهان استانبول انواع غذاهای ترک و بین الملل برای مهمانان آماده و سرو می گردد. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای حلال، قاره ای و آمریکایی است.

فاصله هتل تایهان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد بایزید استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است