search
menu

هتل Taximtown Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taximtown Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تکسیم تاون استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم تاون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taximtown Hotel Istanbul


هتل تکسیم تاون استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره این شهر است که با داشتن موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد دیدنی شهر را امکان پذیر می کند. این هتل در فاصله ۱۰۰ متری ایستگاه متروی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است. مرکز خرید Demiroren تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، بازار ادویه جات، مسجد سلیمانیه و آب انبار باسیلیکا موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. فاصله فرودگاه استانبول تا هتل ۴۰ کیلومتر و فاصله فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول تا هتل ۴۴ کیلومتر است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Taximtown Hotel Istanbul با ارائه خدمات برتر و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی اقامت بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل تکسیم تاون استانبول


میهمانانی که در هتل Taximtown Hotel Istanbul اقامت دارند می توانند از اینترنت و دستگاه کپی استفاده کنند. اتوکشی، لباسشویی و خشکشویی نیز ارائه می شود. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاهی، میز تور، انبار چمدان و آسانسور نیز در دسترس است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین میهمانان مجاز به استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی نیستند، به همین منظور اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می توانید خودرویی کرایه کنید. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ هتل تکسیم تاون استانبول بهره مند شده و نگرانی در مورد اتومبیل خود نداشته باشند. یک صرافی در هتل وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به تبدیل ارز به آن مراجعه کنید. به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. هتل دارای یک مرکز تجاری و اتاق جلسات نیز است. این هتل فرصت های تفریحی بی نظیری مانند مرکز تناسب اندام، سونا و اتاق بخار را ارائه می دهد. همچنین در این هتل خانه داری روزانه و خدمات پستی ارائه می شود تا بیشترین آسایش را برای میهمانان ایجاد کند. پرسنل با تجربه و کارآزموده هتل به زبان های عربی، آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل تکسیم تاون دارای انواع اتاق های خانوادگی لوکس، اتاق دبل لوکس و اتاق سه تخته لوکس است. تمام ۳۶ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی، گاوصندوق، تلفن و مینی بار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی است. برای تهیه چای و قهوه نیز می توانید از تجهیزاتی که در اتاق ها تعبیه شده استفاده کنید.

رستوران هتل


TT CAFE هتلTaximtown Hotel Istanbul غذاهای محلی و بین المللی را برای ناهار و شام ارائه می دهد. می توانید هنگام برنامه ریزی روز خود، در TT CAFE قهوه خود را میل کنید. صبحانه بوفه ای رایگان نیز هر روز صبح سرو می شود. بوفه کودک در هتل وجود دارد.

فاصله هتل تکسیم تاون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است