search
menu

هتل Taksim Star Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Star Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل استار تکسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استار تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Star Hotel Istanbul


هتل استار تکسیم هتلی ۳ ستاره در ۵۰ متری خیابان مشهور استقلال استانبول واقع شده است. این هتل سالانه میزبان مسافران زیادی از جاهای مختلف جهان است، مسافرانی که هم به قصد گشت و گذار و هم به قصد کار و تجارت عازم شهر استانبول می شوند. به دلیل قرارگیری در موقعیت مکانی عالی در شهر استانبول دسترسی به کاخ دلمه باغچه در کمتر از ۲۰ دقیقه امکان پذیر است. همچنین ایستگاه متروی تکسیم در نزدیکی این هتل قرار دارد و به دسترسی بسیار سریع به تمامی نقاط شهر کمک می کند. فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۱ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد، به راحتی می توانید از طریق شاتل فرودگاهی به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات مشهور هتل Taksim Star Hotel Istanbul عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و بار.

امکانات عمومی هتل استار تکسیم استانبول


در این هتل اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود. از جمله خدمات ارائه شده در لابی هتل می توان به صرافی اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ هتل استار نیز در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارد و استفاده از آن شامل هزینه است. توجه داشته باشید که خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرند. در صورتی که به قصد سفرکاری عازم استانبول شده اید، با رزرو مرکز بیزینس می توانید جلسات و کنفرانس های مربوط به کارتان را برگزار کنید. پذیرش هتل استار به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و برای هر ساعتی از شبانه روز بلیط هواپیمای استانبول تهیه کرده باشید، اصلا جای نگرانی نیست، زیرا پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Taksim Star Hotel Istanbul به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و همگی به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در هنگام اقامتتان در این هتل برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر شنای سرپوشیده و انواع ماساژها اشاره کرد که خدمات ماساژ در حمام بخار انجام می گیرند و این ماساژها بعد از گشت و گذارهای روزانه خستگی تان را رفع می کنند و به آرامش می رسید. همچنین در صورت اقامت در این هتل می توانید از حمام ترکی و سونا استفاده کرده و لذت ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل استار تکسیم چندین نوع اتاق وجود دارد که انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل یا توئين سوپرییر، اتاق خانواده دولوکس، سوئیت با چشم انداز تنگه بسفر، اتاق دولوکس، سوئیت کورنر سه خوابه با چشم انداز بسفر، سوئیت پنت هاوس سه خوابه، آپارتمان شش خوابه با چشم انداز بسفر و میدان تکسیم ، سوئیت ماه عسل و اتاق دوبل بوجت. کف همه اتاق های هتل Taksim Star Hotel Istanbul پارکت شده اند و شامل سیستم تهویه مطبوع کننده هوا هستند، همچنین تمیزی اتاق ها در میان همگان زبانزد است. همچنین در داخل اتاق های این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قهوه ساز، کتری برقی، میزکار، فضای نشیمن و بالکن وجود دارند. برخی از اتاق های این هتل چشم انداز پانوراما رو به تنگه بسفر دارند و از پنجره های اتاق ها مرکز شهر استانبول دیده می شوند که این منطقه از شهر در تمامی ساعات شبانه روز مملو از جمعیت بوده و همواره پرجنب و جوش است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی استانبولی سرو می شوند و مطمئنا از طعم غذاهای بی نظیر این هتل سیر نخواهید شد. لازم به ذکر است که همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس در ساختمان چسبیده به این هتل ارائه می شود.

فاصله هتل استار تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است