search
menu

هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul


هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن است که در فاصله ۱.۶ کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. میدان تکسیم یک منطقه مهم گردشگری و تفریحی است که به دلیل رستوران ها، مغازه ها و هتل هایش مشهور است. خیابان سنگفرش استقلال تنها ۱۷۰ متر با هتل فاصله دارد و دارای رستوران ها، کافه ها و مغازه های متعدد است. همچنین بازارهای کوچک و فروشگاه های مواد غذایی در اطراف هتل وجود دارد که به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. ایستگاه مترو تکسیم ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارد و دسترسی آسان به بسیاری از نقاط دیگر شهر را فراهم می کند. این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد دیدنی شهر از جمله کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر، مسجد سلیمانیه و آب انبار باسیلیکا را فراهم می کند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول است که ۴۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ۴۰ دقیقه با مترو و ۵۰ دقیقه با اتوبوس طول می کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. شاتل فرودگاهی نیز در دسترس است. اگر قصد سفر به استانبول را داشته باشید، می توانید با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو اتاق دلخواه خود در هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul سفر دلنشینی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول


هتل خدمات و امکانات رفاهی بی شماری از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، آسانسور و انبار چمدان را ارائه می دهد. لابی هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul دارای کافه، تلویزیون صفحه تخت و تلفن است. وای فای رایگان از جمله امکاناتی است که هم در اتاق ها و هم در مکان های عمومی در دسترس است. هتل تکسیم سانتا لوسیا دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدماتی نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای امنیت بیشتر می توانید از صندوق امانات هتل استفاده کرده و با سپردن اشیای قیمتی خود به آن با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. برای گشت و گذار در شهر می توانید اتومبیلی کرایه کنید. سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. کارکنان به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی و عربی صحبت می کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی، قیمت مناسب، رزرواسیون آنلاین و پاکیزگی هتل از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می آیند. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه ای دریافت نمی شود. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و با پرداخت هزینه می توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Taksim Santa Lucia Hotel Istanbul دارای ۶ طبقه و ۲۰ اتاق با امکانات رفاهی مدرن است. انواع اتاق ها عبارتند از:
• اتاق های خانوادگی
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل سوپریور دارای بالکن
• اتاق سه تخته کلاسیک
• اتاق چهار تخته
اتاق های هتل سانتا لوسیا شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های جهانی، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، مبل، تلفن و مینی بار است. برای تهیه چای و قهوه می توانید از کتری برقی استفاده کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت تمایل می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول فاقد رستوران است اما در نزدیکی هتل و با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های معروفی را برای سرو غذا پیدا کنید. میهمانان می توانند از غذاهای ترکی در Lale Iskembecisi لذت ببرند. صبحانه روزانه به صورت بوفه ای سرو می شود. در بار هتل می توانید با طیف وسیعی از نوشیدنی های گازدار از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل تکسیم سانتا لوسیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است