search
menu

هتل Taksim Premium Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Premium Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل تکسیم پرمیوم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل تکسیم پرمیوم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Premium Hotel Istanbul


هتل تکسیم پرمیوم یکی از هتل‌های مشهور سه ستاره و پر رفت‌وآمد در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در قلب شهر استانبول واقع شده است و تنها ۵۰ متر تا خیابان مشهور استقلال فاصله دارد، طوری که سالانه مسافران زیادی از جای‌جای دنیا این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند و بی شک در سفرهای بعدی‌شان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. ساختمان هتل Taksim Premium Hotel Istanbul به شکل تاریخی بوده و حالت سنتی خود را حفظ کرده است. ایستگاه متروی تکسیم و میدان تکسیم تنها ۸۰۰ متر تا این هتل فاصله دارند که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در نقاط مختلف شهر استانبول سر بزنید، برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و کاخ دلمه باغچه. همچنین بهتر است بدانید خیابان استقلال دارای تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و مراکز خرید مشهور است که شما نیز با اقامت در این هتل می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی از این خیابان بازدید کنید، مطمئناً دست پر به هتل برمی‌گردید.
علاوه بر جاذبه‌های دیدنی برای دوستداران خرید نیز مرکز خرید دمیرورن و استانبول پیشنهاد می‌شود که در عرض ۵ دقیقه دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است فرودگاه استانبول با ۵۲ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که شامل هزینه جداگانه بوده و به‌راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به هتل دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تکسیم پرمیوم استانبول


با توجه به قوانین هتل تکسیم پرمیوم اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به هتل Taksim Premium Hotel Istanbul واقع شده است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. ممکن است در حین اقامت در این هتل به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که در این صورت می‌توانید با مراجعه به لابی و بخش شستشو از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین در صورت لزوم به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید.
اگر مایل به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر با رانندگی خودتان هستید، در این هتل امکاناتی نظیر کرایه اتومبیل فراهم گردیده است که تنها کافی است به لابی هتل مراجعه کرده و اتومبیل کرایه کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز آسانسور تعبیه شده است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، از طریق آسانسور به طبقات مختلف این هتل دسترسی خواهند داشت و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد. پرسنل مجرب این حال به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در صورت نیاز برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول می‌توانید به میز تور بلیط و گردشگری در لابی مراجعه کنید. اتاق چمدان نیز مخصوص آن دسته از مسافرانی است که از زمان تحویل اتاق تا ساعت پروازشان فرصت باقی‌مانده باشد، بدین‌جهت چمدان‌هایشان را می‌توانند به این قسمت بسپارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل تکسیم پرمیوم لاکچری بوده و طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها بسیار تماشایی است. همچنین هریک از این اتاق‌ها شامل اینترنت وای‌فای رایگان هستند. علاوه بر اینها بهتر است بدانید همه اتاق‌ها روشن بوده و دکوراسیونی با وسایل مدرن دارند، سیستم تهویه مطبوع هوا در همه اتاق‌ها دایر گردیده و نظافت و تمیزی اتاق‌ها نیز همه‌روزه انجام می‌گیرند. برخی از اتاق‌های هتل Taksim Premium Hotel Istanbul شامل فضای نشیمن بوده و می‌توانید بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی‌های روزمره در این قسمت استراحت کنید. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های این هتل می‌توانید اقامتی همراه با آسایش داشته باشید. از پنجره‌های اتاق‌های هتل تقسیم چشم‌انداز پانورامای بی‌نظیری از شهر را تماشا خواهید کرد.
انواع گوناگونی اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارند که بر اساس سلیقه و تعداد نفراتتان می‌توانید واحد اقامتی خود را انتخاب کنید، این واحدهای اقامتی عبارت‌اند از سوئیت کلاسیک، سوئیت جونیور با چشم‌انداز دریا، سوئیت خانواده، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل یا توئین با چشم‌انداز دریا. برخی دیگر از امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه‌ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میزناهارخوری، وسایل شستشو، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون تلفن و حمام‌های اختصاصی که خود شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

فاصله هتل تکسیم پرمیوم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است