search
menu

هتل Taksim Prelude Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Prelude Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تکسیم پرلود استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تکسیم پرلود استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Prelude Hotel Istanbul


هتل تکسیم پرلود یکی از هتل های ۳ ستاره شیک استانبول است که در میدان تکسیم و در خیابان استقلال واقع شده است که یکی از مراکز تفریحی و فرهنگی مهم استانبول به شمار می آیند. ساختمان Taksim Prelude Hotel Istanbul در سال ۱۸۳۶ ساخته شده و یک میراث فرهنگی است که سال ها در تکسیم، مرکز استانبول، یکی از برجسته ترین شهرهای جهان پابرجا مانده است. در خیابان هتل تکسیم پرلود بسیاری از رستوران ها، گالری های هنری و مراکز خرید قرار دارند. همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل واقع شده اند و این خود موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری مهم از قبیل برج گالاتا، کاخ دولما باغچه، برج دختر، مسجد سلیمانیه و بازار ادویه این هتل را به یک مکان ایده آل برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۲ کیلومتر است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول با اقامت در این هتل می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

امکانات کلی هتل تکسیم پرلود استانبول


تمامی فضاهای Taksim Prelude Hotel Istanbul با توجه به راحتی شما و با زیبایی خاصی طراحی شده اند. خدماتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و شاتل فرودگاهی در هتل تکسیم پرلود ارائه می شوند. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است و بهتر است قبل از رزرو هتل به این نکته توجه کنید. برای آسودگی خاطر خود می توانید به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل مکان هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، می توانند از پارکینگ عمومی که در محلی در نزدیکی هتل قرار دارد استفاده کنند. این هتل دارای کتابخانه است و افراد علاقمند به مطالعه می توانند برای گذراندن اوقات فرغت خود از امکانات آن استفاده کنند. علاوه بر امکانات گفته شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل تکسیم پرلود استانبول دارای ۱۶ اتاق است. انواع اتاق ها عبارتند از: اتاق های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، سوئیت کینگ با شومینه، سوئیت پانوراما با تراس، اتاق دو نفره سوپریور با شومینه و اتاق دبل اقتصادی. همچنین یک اتاق بزرگ با تراس در طبقه آخر وجود دارد که با منظره پانوراما از دریا بر کل شبه جزیره تاریخی تسلط دارد. مجموعه های روتختی که در اتاق ها استفاده می شوند به طور خاص از پارچه های با کیفیت بالا ساخته می شوند و خواب راحتی را برای میهمانان خود فراهم می کنند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، آباژور و دستگاه اسپرسو هستند که می توانید در اتاق خود قهوه بنوشید. هر اتاق Taksim Prelude Hotel Istanbul دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز است.

فاصله هتل تکسیم پرلود استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است