search
menu

هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تکسیم ۹ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان تکسیم ۹ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul


هتل‌آپارتمان تکسیم ۹ در منطقه مشهور بی اوغلو شهر استانبول قرار دارد. این منطقه تا مرکز شهر حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی این هتل‌آپارتمان دسترسی به جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید و بسیاری از جاهای دیگر آسان است. همچنین این هتل در فاصله دودقیقه‌ای از میدان تکسیم و خیابان استقلال قرارگرفته است که با پای پیاده می‌توانید به این مناطق رفته و از صبح تا عصر سرگرم شوید، مطمئناً دست پر به این هتل برمی‌گردید. ایستگاه متروی تکسیم با ۳۵۰ متر فاصله تا این هتل دسترسی آسانی به منطقه تاریخی سلطان احمد را به مسافران هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul امکان‌پذیر می‌کند و به‌راحتی می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی مانند برج گالاتا، برج دختر، مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ استانبول و چندین جای دیگر بازدید کنید. فرودگاه استانبول با کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تکسیم ۹ استانبول


اینترنت در تمامی قسمت‌های این هتل‌آپارتمان قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. در بدو ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که در این قسمت به‌صورت شبانه‌روزی برای فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر برای مسافران در حال تلاش هستند و در هر ساعت از شبانه‌روز که بلیط هواپیمای استانبول تهیه کنید، به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به این هتل اتاقتان را تحویل بگیرید. ممکن است برخی از مسافران در هنگام اقامت در این هتل به پارکینگ نیاز داشته باشند که در این صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul واقع‌شده است و روزانه با پرداخت هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اگر در حین اقامت مایل به گشت‌وگذار با رانندگی خودتان هستید، به‌راحتی می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کرده و به‌راحتی به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. پرسنل مجرب به این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی هتل می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارهایتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این محل بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل‌آپارتمان شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای است. آشپزخانه‌های موجود در آپارتمان‌های این هتل نیز شامل گاز، مینی یخچال، لوازم شست‌وشو و میز و صندلی است. همچنین در واحدهای اقامتی این هتل فضایی برای نشستن همراه با کاناپه‌های استاندارد قرار داده‌شده است. ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی نیز در همه واحدهای هتل Taksim 9 Suites Apartments Istanbul تعبیه گردیده است. همه واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان به‌طور روزانه نظافت می‌شوند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از استودیو مخصوص دو نفر، آپارتمان تک خوابه مخصوص چهار نفر، آپارتمان تک خوابه با بالکن و اتاق نشیمن، اتاق دوبل اکونومی در طبقه زیرزمین، آپارتمان تک خوابه مخصوص ۵ نفر، استودیو مخصوص سه نفر و آپارتمان تک خوابه مخصوص ۷ نفر. از امکانات ارائه‌شده در داخل این واحدهای اقامتی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مایکروفر، کتری برقی، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، میز کار، کاناپه، فضای نشیمن و بالکن اشاره کرد.

رستوران هتل


این هتل رستوران ندارد اما به‌راحتی می‌توانید در آشپزخانه‌های موجود در واحدهای اقامتی‌تان غذا تهیه کنید یا اینکه از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خیابان استقلال و تکسیم غذا سفارش دهید یا اینکه خودتان در عرض چند دقیقه به این رستوران‌ها رفته و در آنجا غذا نوش جان کنید.

فاصله هتل‌آپارتمان تکسیم ۹ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است