search
menu

هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل تابا لاکچری استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تابا لاکچری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul


هتل و سوئیت تابا لاکچری از هتل‌های معروف و چهارستاره در شهر استانبول است. این هتل در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی دسترسی آسانی به تمامی نقاط شهر دارد. همچنین در اطراف و نزدیکی‌های این هتل چندین جاذبه دیدنی و تاریخی وجود دارند که بازدید از آنها به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای ایجاد اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران هستند. با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می‌توانید در سفرهای بعدی‌تان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. به جرات می‌توان گفت هتل و سوئیت تابا لاکچری یکی از انتخاب‌های عاقلانه و بی‌نظیر برای مسافران در شهر استانبول است، با اقامت در این هتل در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به برج‌های ترامپ استانبول و مرکز خرید جواهر استانبول و چندین مراکز سرگرمی تفریحی دسترسی داشته باشید. همچنین جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم نیز در حدود فاصله ۴ کیلومتری از هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul قرار گرفته‌اند و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت استفاده کنید که این ترانسفر شامل هزینه است.

امکانات عمومی هتل تابا لاکچری استانبول


کارکنان در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی و با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در طی اقامت نیز در فراهم‌کردن اقامتی همراه با آرامش تلاش می‌کنند. توجه داشته باشید که در این هتل اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل ارائه می‌شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. همچنین محلی برای نگهداری کودکان کوچک نیز در این هتل تعبیه شده است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است.
برخی از مسافران به قصد سفر کاری و تجاری استانبول را انتخاب می‌کنند، بدین‌جهت اطمینان می‌دهیم که خیالشان از بابت محل برگزاری جلسات و کنفرانس آسوده باشد، زیرا در مرکز بیزینس هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul انواع امکانات لازم برای برگزاری این جلسات فراهم گردیده است. همچنین پارکینگ رایگان برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند تعبیه شده است. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز می‌توانید به لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. از خدمات ارائه شده در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، صرافی، میز تور بلیط و گردشگری و خدمات باربری اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات ارائه شده مربوط به تفریح و سرگرمی در این هتل می‌توان به جکوزی داغ، سونا، استخر سرپوشیده و اسپا با انواع ماساژ اشاره کرد. بی شک علاوه بر گشت‌وگذار در شهر استانبول با اقامت در این هتل لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. در قسمت ماساژ هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul نیز می‌توانید انواع خدمات مربوط به پوست و زیبایی را دریافت کنید و به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل زیبا ۵۳ اتاق وجود دارد که به دلیل عایق صدا بودن اقامتی همراه با سکوت را تجربه خواهید کرد. با اقامت در اتاق‌های این هتل احساس راحتی همانند خانه خودتان را تجربه خواهید کرد. هر یک از اتاق‌ها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام‌های اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و توالت فرنگی هستند. همه اتاق‌ها به سیستم تهویه هوا مجهز بوده و روم سرویس نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در هتل Taba Luxury Suites & Hotel Istanbul دایر گردیده است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، آپارتمان یک‌خوابه با آشپزخانه، سوئیت کینگ با حمام اسپا، آپارتمان دوخوابه با آشپزخانه و اتاق دوبل دلوکس با بالکن.

رستوران هتل


در لابی هتل محلی برای سرو قهوه و چای تعبیه شده است که بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی روزمره می‌توانید با نوشیدن این چای و قهوه به آرامش برسید. وعده صبحانه نیز به‌صورت رایگان و روم سرویس در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

فاصله هتل تابا لاکچری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است