search
menu

هتل Sura Hagia Sophia Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sura Hagia Sophia Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل سورا ایاصوفیه استانبول
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سورا ایاصوفیه استانبول

درباره هتل Sura Hagia Sophia Hotel Istanbul


هتل سورا ایاصوفیه را باید مکانی لوکس و همه فن حریف برای اقامت در شهر دیدنی استانبول دانست. این هتل مجلل و ۵ ستاره از بیش از ۲۳۰ واحد اقامتی مبله و مجهز که هرکدام به زیبایی با دکوری مدرن و تجهیزاتی شیک تزئین گردیده اند، تشکیل گردیده و از امکانات رفاهی فراوانی نظیر استخر، دو رستوران مجزا، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا و باشگاه بدنسازی برای میزبانی از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر تماشایی سفر می کنند، بهره جسته است. طراحی و معماری بسیار زیبا و باشکوه، نمای شگفت انگیز و موقعیت مکانی عالی این اقامتگاه همگی دست به دست هم داده اند تا هتل سورا ایاصوفیه استانبول به یکی از برترین هتل های لوکس ترکیه برای اقامت در یگانه شهر اوراسیایی جهان مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل سورا ایاصوفیه استانبول


در شهر پرگردشگر استانبول، رقابت تنگاتنگی میان هتل های ۵ ستاره این شهر برقرار است و هتل Sura Hagia Sophia Hotel Istanbul با تکیه بر امکانات رفاهی فراوان خود به شایستگی توانسته است جایگاه ثابتی و قابل تقدیری را در فهرست برترین هتل های مجلل استانبول به خود اختصاص دهد. این هتل به لطف داشتن گستره وسیعی از امکانات رفاهی، امکاناتی که گردشگران را مطلقا از امکانات محیط بیرون از هتل بی نیاز کرده، به مکانی مطلوب برای اقامت طولانی مدت خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت مبدل گردیده است. از استخری وسیع و روباز گرفته تا باغی سرسبز و روح‌نواز، پکیج جامعی از امکانات رفاهی در این هتل در دسترس میهمانان قرار گرفته است. وجود امکانات بی شماری نظیر باشگاه تناسب اندام، پارکینگ رایگان، محوطه کباب پزی، کافی شاپ، رختکن، انبار نگهداری از بار و بنه، سالن برگزاری اجلاس و همایش، صندوق امانات، فروشگاه، کادوسرا، اتاق خانواده، سالن آرایش و زیبایی، حمام و اتاق بخار موجب گردیده است که این اقامتگاه به یکی از برترین و پرامکانات ترین گزینه های اقامتی لوکس و ۵ ستاره استانبول مبدل گردد.

رستوران هتل


از اقامتگاهی در این سطح انتظار می رود که رستورانی باکیفیت را نیز در خود جای داده باشد. در حقیقت نیز چنین است و هتل سورا ایاصوفیه استانبول با دو گزینه غذاخوری مختلف و مجزا به نام های رستوران درالیه عثمان کوزین و گالیان توانسته به خوبی سلیقه غذایی تمامی میهمانان خود را پوشش دهند و رضایت سخت گیرترین گردشگران را نیز جلب کند. منوی رستوران گالیان صرفا به غذاهای ترکی تعلق دارد، حال آنکه در منوی رستوران درالیه عثمان کوزین، علاوه بر غذاهای لذیذ ترکی، محدوده وسیعی از غذاهای اروپایی نیز یافت می شود. محیط دلنواز و فضای دلنشین و دوست داشتنی هر یک رستوران های هتل سورا ایاصوفیه استانبول، لذت صرف غذا در این مکان را به تجربه ای بیادماندنی و خاطره ای فراموش نشدنی مبدل ساخته است.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل سورا ایاصوفیه استانبول قادر است خدمات فراوانی از قبیل: خانه داری و نظافت، اینترنت پرسرعت و رایگان، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، تهیه بلیط هواپیما، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پرستاری از کودکان و ماساژ را به کلیه میهمانان خود عرضه دارد. ناگفته نماند که خدمات ویژه معلولین نیز به افراد کم توان و ناتوانی که این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


همانگونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل سورا ایاصوفیه استانبول از ۲۳۲ واحد اقامتی در قالب طرح های گوناگونی نظیر اتاق هایی استاندارد، سوپریر، پنت هاوس و کلاسیک و همچنین سوئیت هایی مجلل و سلطنتی با نمایی شگفت انگیز از موزه ایاصوفیه تشکیل گردیده است. کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم تهویه مطبوع و دیوارهایی عایق صوت مجهز گردیده و با انواع و اقسام تجهیزات اقامتی نظیر مبلمان، تخت خواب، چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون ماهواره ای و قهوه ساز تزئین شده اند.

موقعیت مکانی هتل


هتل سورا ایاصوفیه استانبول فقط ۲۰۰ متر با آب انبار باسیلیکا و موزه ایاصوفیه -که دو مورد از برترین جاهای دیدنی استانبول محسوب می شوند- فاصله دارد و در چند قدمی ایستگاه تراموآی سلطان احمد واقع شده است. بنابراین از نظر موقعیت مکانی نیز باید گفت که این هتل در بهترین جای ممکن و در محاصره برخی از اماکن دیدنی ترکیه قرار گرفته تا گردشگرانی که اتاقی را در آن رزرو می کنند، قادر باشند با صرف اندک زمانی به طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری استانبول دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سورا ایاصوفیه استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا:‌۱۳۰ متر
فاصله هتل تا موزه ایاصوفیه: ۲۹۰ متر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶۷۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است