search
menu

هتل Sun Comfort Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sun Comfort Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سان کامفورت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان کامفورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sun Comfort Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره سان کامفورت استانبول اقامتگاه باشکوهی با ۲۷ اتاق و فضای داخلی ساده را ارائه می دهد. استانبول دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری است که سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند. این هتل در محله کومکاپی منطقه فاتح در کشور ترکیه واقع شده است. آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی، موزه پرا، کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا از جاهای دیدنی نزدیک هتل به شما می آیند که توجه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده اند. بازار ماهی کومکاپی نیز در نزدیکی هتل Sun Comfort Hotel Istanbul قرار دارد. هتل با مرکز شهر ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول ۴۴ کیلومتر با هتل سان کامفورت فاصله دارد. با شاتل فرودگاهی می توانید خود را به موقع به فرودگاه رسانده و نگران پرواز خود نباشید. در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی زیبا را داشته باشید، با اقامت در این هتل مجهز سفر دلنشین و بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل سان کامفورت استانبول


در این هتل یک میز پذیرش ۲۴ ساعته خواهید یافت. خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی ارائه می شود. از دیگر امکانات ارائه شده می توان به باغ، خدمات دربان، سالن مشترک و انبار چمدان اشاره کرد. وای فای رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است. از آسانسور برای جا به جایی بین طبقات می توانید استفاده کنید. برای صرفه جویی در وقت با ارزش خود می توانید بلیط جاذبه های گردشگری را از میز تور هتل تهیه کنید. صرافی هتل نیز آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندوق امانات نیز برای ایمنی بیشتر در هتل تعبیه شده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود.
افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند نگران ماشین خود نبوده و می توانند از پارکینگ هتل Sun Comfort Hotel Istanbul با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند. از دلایل انتخاب هتل می توان به داشتن موقعیت مکانی مناسب، قیمت مناسب، تمیزی و پاکیزگی و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد. هتل سان کامفورت یک انتخاب هوشمند برای مسافران استانبول است و اقامتی آرام و بدون دردسر را ارائه می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Sun Comfort Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. اتاق های هتل با دکوراسیون ساده تزئین شده و دارای تلویزیون با کانال های ماهواره ای، پنجره های عایق صدا، تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان و چای ساز هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. همچنین در هتل سان کامفورت می توانید اتاقی با بالکن مبله تهیه کنید.

رستوران هتل


هتل سان کامفورت فاقد رستوران است. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی، مدیترانه ای و ترکی در رستوران Hos Seda که در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد، لذت ببرند. رستوران های سنتی متعددی در اطراف هتل نیز وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. این اقامتگاه صبحانه بوفه ای متنوعی را هر روز ارائه می دهد.

فاصله هتل سان کامفورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است