search
menu

هتل Sultanahmet Park Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultanahmet Park Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سلطان احمد پارک استانبول
انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان احمد پارک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultanahmet Park Hotel Istanbul


هتل سلطان احمد پارک از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است. Sultanahmet Park Hotel Istanbul محبوبیت عمده خود را مدیون موقعیت مکانی خاص خود است. با اقامت در این هتل فقط ۵ دقیقه با جاهای دیدنی استانبول نظیر کاخ و موزه توپکاپی و مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله خواهید داشت. خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول راهی آسان برای سفر به استانبول و بازدید از جاذبه‌های استانبول است. نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی، گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های استانبول را برای مهمانان تسهیل کرده است.
هتل سلطان احمد پارک در منطقه‌ای تاریخی از استانبول قرار گرفته و با قدم زدن در خیابان‌های اطراف به خوبی با فرهنگ استانبول آشنا خواهید شد. سلطان احمد پارک از هتل‌های مقرون به صرفه استانبول و گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال سفر اقتصادی و در عین حال باکیفیت هستند. ساختمان این هتل ۶ طبقه است و امکانات به‌روزی در آن قرار دارد. با اقامت در این هتل سفر جذابی خواهید داشت. خرید سوغات، خوردن غذاهای خیابانی استانبول و سر زدن به گالری‌ها و بوتیک‌های منحصر به فرد از جذابیت‌های اقامت در منطقه سلطان احمد هستند.

امکانات کلی هتل سلطان احمد پارک استانبول


امکانات متنوعی در هتل سلطان احمد پارک استانبول برای مهمانان تدارک دیده شده است. ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی هتل Sultanahmet Park Hotel Istanbul هستند. اینترنت رایگان و پرسرعت در این هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشید. باغ زیبای هتل محیط آرامش‌بخشی برای قدم‌زدن و بازی کودکان است. هتل سلطان احمد پارک خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و آسانسور از دیگر امکانات هتل سلطان احمد پارک به شمار می‌روند. کارکنان هتل علاوه بر ترکی به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با مهمان‌نوازی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی دل‌چسب برای مهمانان تلاش می‌کنند. در این هتل خدمات کرایه خودرو، کرایه دوچرخه، تور، خشک‌شویی و لاندری به مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آنها


هتل سلطان احمد پارک دارای ۱۴ اتاق مدرن و زیبا است که با لوازم باکیفیتی چیدمان شده‌اند. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل قرار دارند که پس از خرید بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل (با منظره دریا)، اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندار دوبل، اتاق استاندارد تریپل و اتاق خانواده است. روم سرویس، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، میز، صندلی، حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی ازجمله امکانات داخل واحدهای اقامتی هستند. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌های هتل Sultanahmet Park Hotel Istanbul ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف برده و از غذاهای ترکی هتل نوش جان کنید. این هتل دارای یک کافی‌شاپ دنج هم است که گزینه مناسبی برای استراحت، پس از گذراندن یک روز شلوغ است؛ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای ترکی در این کافه سرو می‌شوند. ناگفته نماند رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. رستوران روف‌تاپ گریس فقط ۶۸ متر با هتل فاصله دارد و رستوران‌های مای‌تراس و بلا میرا در ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل سلطان احمد پارک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ستون کنستانتین: ۳۰۰ متر
فاصله از آب انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است