search
menu

هتل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul
امکانات عمومی هاستل و مهمان‌پذیر سلطان استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل و مهمان‌پذیر سلطان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul


هاستل و مهمان‌پذیر سلطان در منطقه فاتح سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هاستل یکی از مشهورترین و زیباترین محل‌های اقامت یک ستاره در این منطقه به شمار می‌رود که تنها ۲۵۰ متر تا مسجد آبی و مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله دارد. همچنین به دلیل قرارگیری در مرکز منطقه تاریخی سلطان احمد به اکثر نقاط استانبول نیز دسترسی آسانی داشته و همین امر در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی در شهر استانبول قرار می‌گیرد. از مزیت‌های بسیار جذاب هاستل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul وجود تراس در اتاق‌های آن است که چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریا دارد و منظره خارق‌العاده‌ای مقابل چشمانتان خلق می‌شود. کاخ و موزه توپکاپی و آب‌انبار باسیلیکا هر دو فاصله ۵۰۰ متری تا این هاستل را دارند و برای دسترسی به ایستگاه تراموای سلطان احمد نیز تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کافی است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هاستل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هاستل و مهمان‌پذیر سلطان استانبول


این هاستل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال و پذیرایی از مسافران سراسر جهان است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. طبق قوانین هاستل سلطان حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید بلیط ورودی‌شان را از لابی تهیه کنید، همچنین در لابی می‌توانید از امکانات دیگری مانند اتاق چمدان، خدمات مربوط به تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز بهره‌مند شوید و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول نیز می‌توانید از هتل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul اتومبیل کرایه کنید. پارکینگ رایگان به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و برای برقراری ارتباط هیچ مشکلی با مسافران پیش نمی‌آید. همچنین برای سرگرمی کودکان نیز تلویزیون با شبکه‌های کارتونی و برنامه‌های سرگرم‌کننده وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، ممکن است سفر شما به شهر استانبول به‌خاطر سفر کاری و تجاری باشد که می‌توانید از خدماتی مانند فکس و کپی در لابی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها در هاستل سلطان دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و برخی دیگر حمام به‌صورت اشتراکی دارند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با حمام اختصاصی، اتاق دوبل با حمام اشتراکی، اتاق دورم میکس با شش و هشت تختخواب، اتاق تریپل با حمام اختصاصی، اتاق کوادروپل با حمام اختصاصی، اتاق دورم میکس با ۱۰ تختخواب و حمام اشتراکی، اتاق سینگل با حمام اختصاصی، اتاق سینگل با حمام اشتراکی اتاق توئین استاندارد با حمام اشتراکی، اتاق تویین استاندارد و اتاق خوابگاهی زنانه با شش تختخواب. در داخل همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا قرار داده شده است. لازم به ذکر است همه اتاق‌ها در هتل Sultan Hostel & Guesthouse Istanbul به طور مرتب و رایگان روزانه نظافت می‌شوند که همین امر موردتوجه بسیاری از توریست‌ها قرار می‌گیرد تاحدی‌که برای سفرهای بعدی‌شان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما مشتاق به رزرو این هاستل هستند.

رستوران هتل


در این هاستل می‌توانید صبحتان را با وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس آغاز کنید. این صبحانه شامل تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و پنیر است. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران این هتل بروید و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی به‌صورت منویی سرو می‌کنند. ممکن است برخی از مسافران علاقه داشته باشند که غذایشان را در تراس نوش جان کنند و از تماشای دریا لذت ببرند. در قسمت کافی‌شاپ نیز انواع گوناگونی از نوشیدنی‌های سردوگرم ارائه می‌شود.

فاصله هاستل و مهمان‌پذیر سلطان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است