search
menu

هتل Sude Konak Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sude Konak Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سوده کوناک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوده کوناک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sude Konak Hotel


هتل سوده کوناک استانبول، از هتل های خوب با موقعیت مکانی عالی در شهر زیبا و جذاب استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب، سعی در تأمین اقامت راحت و به یادماندنی برای مهمانان دارد. هتل سوده کوناک استانبول در منطقه فاتح واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، موزه های استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. به مهمانانی که در سفر به استانبول می خواهند بدون استفاده از تاکسی و با پیاده روی شهر را کشف کنند، رزرو هتل سوده کوناک استانبول پیشنهاد می گردد. کارکنان هتل Sude Konak Hotel نیز بسیار خوش برخورد و مجرب بوده و با جان و دل جهت فراهم کردن اقامت خوش و خاطره شیرین برای مهمانان تلاش می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوده کوناک استانبول


در هتل سوده کوناک استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل سوده کوناک استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل سوده کوناک استانبول فضای سبز و تراس وجود دارند که برای تنفس و استراحت مناسب هستند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراه خود بیاورند، لازم است بدانند که در هتل سوده کوناک استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات متنوع، مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل سوده کوناک استانبول در نظر گرفته شده اند. واحدهای اقامتی هتل سوده کوناک استانبول شامل اتاق های دبل، توئین و تریپل هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند و استعمال دخانیات در داخل اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها بسیار ساده، زیبا و شیک است و حس بسیار دلنشینی دارد. تمام آن چه برای اقامت آسان و مناسب قیمت لازم است، در هتل سوده کوناک استانبول فراهم گشته است. زمان تحویل اتاق ها در هتل سوده کوناک استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل سوده کوناک استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، یخچال، بطری آب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... در نظر گرفته شده اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی که در هتل هستند، می توانند در لابی هتل یک نوشیدنی خنک نوشیده و به موسیقی جاز گوش سپارند؛ کتاب بخوانند و یا به بازی شطرنج بپردازند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سوده کوناک استانبول انواع غذاهای خوشمزه ترکی و ایتالیایی به صورت منوی آلاکارته در وعده های ناهار و شام سرو می شوند. وعده صبحانه نیز به صورت بوفه ای بوده و شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های رنگارنگ و خوشمزه است.

فاصله هتل سوده کوناک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۵٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است