search
menu

هتل SuB Karakoy Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SuB Karakoy Istanbul
امکانات عمومی هتل ساب کاراکوی استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساب کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SuB Karakoy Istanbul


هتل ساب کاراکوی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که دکوراسیون و مبلمان آن بسیار زیبا و مدرن است. این هتل در منطقه تاریخی Karakoy قرار دارد و فقط ۵ دقیقه تا بندر فاصله دارد. هتل دارای تراس است و اتاق‌های آن مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. اتاق‌های هتل با طراحی مدرن و با مبلمان دقیق انتخاب شده‌اند تا اقامتی راحت را فراهم کنند. همه اتاق‌های هتل شامل تشک‌های ضد استرس، تهویه مطبوع و حوله‌های پنبه‌ای ترکی هستند. امکان اتصال iPod و یک تلویزیون LED نیز در هر اتاق موجود است. روز شما در هتل با یک صبحانه غنی ترکی شامل شیرینی، تخم مرغ تازه، زیتون، پنیر و انواع مربا میوه در میان بسیاری از طعم‌های دیگر همراه با یک فنجان چای ترکی آغاز می‌شود.
بعد از صبحانه می‌توانید یک فنجان قهوه ترک سنتی نیز میل کنید. این رستوران یک تراس بسیار جذاب دارد که میان وعده و شام خوشمزه در این تراس ارائه می‌شود. ایستگاه مترو Tophane تنها ۱۵۰ متر با هتل فاصله دارد و دسترسی راحتی به منطقه تاریخی سلطان احمد نیز دارد. میدان تکسیم با هتل ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۵۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند. گردشگران می‌توانند با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنند و اقامت در این هتل شیک و چهار ستاره را تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل ساب کاراکوی استانبول


همانطور که گفته شد هتل SuB Karakoy Istanbul امکانات خوبی دارد و به خوبی توانسته است در سطح یک هتل چهار ستاره ظاهر شود. این هتل از امکاناتی همچون پارکینگ برخوردار است و این مورد برای افرادیکه نگران خودرو شخصی‌شان هستند می‌تواند بسیار مهم باشد. هتل چند طبقه است و به همین دلیل آسانسور در ساختمان هتل وجود دارد تا به آسانی بتوانید بین طبقات هتل رفت و آمد کنید. اگر لباس‌هایتان را برای مراسم خاصی یا رفتن به جای خاصی تمیز و اتو کشیده می‌خواهید داشته باشید، اصلا نگران نباشید زیرا در هتل این امکان برای شما البته با پرداخت هزینه اضافی فراهم است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز از دیگر امکاناتی است که در این هتل وجود دارد.
شما می‌توانید در همه جای هتل از اتصال به اینترنت وای فای رایگان بهره ببرید. از دیگر امکاناتی که در هتل قرار داده شده‌است امکان رفتن به تراس بسیار زیبای هتل است که می‌توانید عصرانه‌ای‌ دلچسب را نیز در آن سرو کنید. تبدیل ارز نیز یک نیاز ضروری برای گردشگران خارجی است و در این هتل به راحتی می‌توانید به این مورد دسترسی داشته‌باشید. این هتل بسیار تمیز و مدرن است و جالب است بدانید که نظافت روزانه در این هتل بطور تمام و کمال انجام می‌شود.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل SuB Karakoy Istanbul فضایی بسیار مناسب را برای آسایش و آرامش خاطر مسافران تعبیه کرده‌اند. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع هستند و کولر نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. در اتاقتان به راحتی می‌توانید از خدمات اتصال به اینترنت بهره ببرید. اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند، در حمام‌های این هتل حوله و سشوار نیز وجود دارند. نظافت اتاق‌ها به طور تمام و کمال بصورت روزانه انجام می‌شود. در اتاق‌های هتل تلویزیون نیز وجود دارد که به کانال‌های ماهواره‌ای متصل هستند. صبحانه اتاق‌ها بصورت رایگان ارایه می‌شود و در هر اتاق یخچال نیز وجود دارد. مینی بار نیز در اتاق‌های این هتل وجود دارد. اتاق‌های این هتل شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره هستند.

رستوران هتل


هتل ساب کاراکوی رستوران نیز دارد و شما می‌توانید وعده‌های غذایی را در این رستوران که غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای نیز در منوی خود دارد سرو کنید.

فاصله هتل ساب کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج و پل گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است