search
menu

هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul
امکانات کلی هتل استوریز کومباراسی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استوریز کومباراسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul


هتل استوریز کومباراسی یک هتل ۴ ستاره مجلل و شیک در مرکز استانبول است که در نزدیکی کاخ عظیم توپکاپی واقع شده است. این محل اقامت در فاصله ۱۱ دقیقه ای از خیابان سنگفرش استقلال قرار دارد. هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul در یک ساختمان تاریخی واقع شده است و قدمت آن به اوایل قرن ۲۰ برمی گردد. نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، بازار ادویه و میدان تکسیم توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. از دیگر مزایای این هتل قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه مترو است. فاصله هتل استوریز کومباراسی استانبول تا فرودگاه استانبول تقریبا ۴۲ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، این هتل با داشتن امکانات رفاهی عالی اقامتی به یادماندنی را تضمین می کند.

امکانات کلی هتل استوریز کومباراسی استانبول


این هتل دارای رستوران، بار و خدمات دربان است. WiFi در مکان های عمومی رایگان است. علاوه بر این خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، انبار چمدان، میز تور و میز پذیرش ۲۴ ساعته در دسترس هستند. مدیریت هتل امکاناتی را برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته تا اقامت راحتی داشته باشند. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. هتل استوریز کومباراسی دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می کنند پارکینگ سرپوشیده و پارکینگ خیابانی در نظر گرفته شده که با پرداخت هزینه می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. نگران اشیای گرانبهای خود نباشید زیرا هتل دارای صندوق امانات است و می توانید با خیالی آسوده پول و اشیای قیمتی خود را به آن بسپارید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می توانید اتومبیلی کرایه کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند و با رفتاری خوب آماده پذیرایی از میهمانان هستند. در هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul تختخواب نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. قیمت مناسب، موقعیت مکانی مناسب و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی از مزایای انتخاب این هتل برای اقامت محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Stories Hotel Kumbaraci Istanbul دارای اتاق های خانوادگی، اتاق تویین سوپریور، اتاق دبل لوکس، سوئیت دارای تراس، اتاق دبل لوکس دارای تراس و سوئیت یک خوابه است. اتاق های مطبوع هتل استوریز کومباراسی استانبول دارای مبلمان ظریف چوبی تیره و سقف های بلند هستند. همه اتاق ها شامل مینی بار، آباژور، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم گرمایشی مناسب، تجهیزات تهیه چای و قهوه و میز کار هستند. برخی از اتاق ها دارای یک آشپزخانه نیز هستند. حمام ها شامل دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و سشوار هستند. میهمانان می توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان به وب گردی بپردازند. علاوه بر این، اتاق ها شامل بطری آب، چای و قهوه رایگان نیز هستند. همچنین در این هتل صبحانه را می توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان می توانند یک نوشیدنی خوشمزه را در بار هتل استوریز کومباراسی استانبول نوش جان کنند. این رستوران غذاهای محلی و بین المللی تهیه شده با محصولات تازه و محلی را سرو می کند.

فاصله هتل استوریز کومباراسی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است