search
menu

هتل Sofitel Istanbul Taksim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sofitel Istanbul Taksim
امکانات عمومی هتل سوفیتل تقسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوفیتل تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sofitel Istanbul Taksim


هتل سوفیتل تقسیم از هتل های ۵ ستاره در قلب شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه مارمارا و ۷۱ متری میدان تقسیم واقع شده است و حدودا ۲۰۰ متر تا خیابان مشهور استقلال فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی در شهر استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر فاصله اندکی دارد و همین امر سبب توجه گردشگران می شود، به طوری که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان در هنگام سفرشان به استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. در میان امکانات ارائه شده در این هتل می توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل Sofitel Istanbul Taksim فرودگاه استانبول است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل سوفیتل تقسیم استانبول


امکانات عمومی این هتل عبارتند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اسپا، پارکینگ، اتاق های خانواده و بار. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ با هزینه اضافی در اختیارشان قرار داده می شود. در بخش پذیرش هتل Sofitel Istanbul Taksim به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و این بخش شامل خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور است. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرند.
مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. در صورتی که با خرید بلیط هواپیما برای سفر کاری عازم استانبول می شوید، با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس هتل سوفیتل تقسیم با پرداخت هزینه مربوطه برگزار کنید. به یاد داشته باشید که پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی رایج در این هتل استخرهای روباز و سرپوشیده است که به صورت رایگان در طول قابل استفاده هستند، همچنین خدماتی مانند سالن بدنسازی، صندلی ماساژ، مرکز اسپا، اتاق بخار، حمام ترکی و سونا در هتل Sofitel Istanbul Taksim دایر هستند که همگی با هزینه مجزا قابل استفاده هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در هتل سوفیتل تقسیم نیز عبارتند از اتاق کینگ یا کوئین لاکچری، اتاق کینگ یا کوئين سوپرییر، سوئیت کینگ پرستیژ با چشم انداز تنگه بسفر، اتاق توئين لاکچری، اتاق توئین سوپرییر و اتاق کینگ لاکچری با چشم انداز تنگه بسفر. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت و مرتب می شوند، همچنین اتاق ها ضدصدا بوده و برای میهمانان اقامتی توام با آرامش فراهم می سازند. در داخل اتاق ها و سوئيت های هتل Sofitel Istanbul Taksim امکانات رفاهی مناسبی قرار داده شده است که برخی از این امکانات عبارتند از کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قهوه ساز، کتری برقی، تجهیزات آشپزخانه، میزکار، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و تلفن. همچنین حمام های اختصاصی در داخل اتاق های این هتل شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


در صورت اقامت در این هتل می توانید از صبحانه سلف سرویس بهره مند شوید. در این هتل بی نظیر ۳ رستوران دایر گردیده است که رستوران The Oven برای وعده های ناهار و شام، رستوران La Table برای صبحانه و رستوران Mr. & Mrs. Mezze نیز برای وعده شام در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل سوفیتل تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپقاپی: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است