search
menu

هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سیرکجی گار استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیرکجی گار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul


هتل سیرکجی گار استانبول یک هتل ۳ ستاره لوکس و مدرن واقع در منطقه دوست داشتنی Sirkeci، از موقعیت مهمی از نظر مذهبی، خرید و مراکز فرهنگی در استانبول برخوردار است. این هتل در مرکز شهر و در کنار دریا واقع شده است و میهمانان می توانند از همه آنچه که این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرند. هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را ارائه می دهد. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این محل اقامت می توان به مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر، کاخ دولمه باغچه، بازار بزرگ و بازار ادویه اشاره کرد که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۴۴.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی و با خیالی راحت می توانید خود را به فرودگاه برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر گردشگر پذیر و توریستی، هتل سیرکجی گار استانبول با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل سیرکجی گار استانبول


هتل سیرکجی گار استانبول دارای باغ، پارکینگ اختصاصی و تراس است. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، انبار چمدان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. میز تور هتل نیز برای رزرو بلیط جاهای دیدنی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. همچنین این هتل دارای اتاق های خانوادگی است. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از امکانات آن بهره مند شوید. برای بازدید از جاهای دیدنی می توانید خودرویی کرایه کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در فضاهای عمومی ممنوع بوده و مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگر مسافران ایجاد نکنند. برای حفظ امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها شد، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد. پرسنل کارآزموده هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش های سرگرمی زیادی از قبیل رویدادهای ورزشی زنده، موسیقی زنده، کلاس هایی درباره فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی در هتل سیرکجی گار استانبول وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل سیرکجی گار استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی، سوئیت جونیور خانوادگی، اتاق استاندارد سه تخته با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره، اتاق خانوادگی لوکس و اتاق دبل یا تویین. واحدها با ارائه خدمات برتر و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی و میز تحریر در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرند. هر اتاق هتل Sirkeci Gar Hotel Istanbul شامل یک کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای و حلال هر روز صبح در هتل سیرکجی گار استانبول در دسترس است. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل سیرکجی گار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است