search
menu

هتل Seyri Istanbul Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seyri Istanbul Hotel
امکانات عمومی هتل سیری استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Seyri Istanbul Hotel


هتل سیری یکی از هتل‌های معروف و موردتوجه در منطقه فاتح استانبول است که این هتل در ۵۰۰ متری مسجد سلیمانیه و ۳ کیلومتری مرکز کنوانسیون شهر استانبول واقع‌شده است. این هتل سه ستاره در محوطه خود دارای باغ زیبایی است که در هنگام عصر و شب اوقات خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند. هتل Seyri Istanbul Hotel تا بازار ادویه، برج گالاتا، آب ‌انبار باسیلیکا فاصله اندکی دارد و برای دسترسی به این جاذبه‌های دیدنی می‌توانید به‌صورت پیاده‌روی یا به‌وسیله تاکسی‌های شهری اقدام کنید. فرودگاه استانبول نیز با ۳۳ کیلومتر فاصله تا هتل سیری از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سیری استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش در هنگام ورود به این هتل در لابی قرار دارد و پرسنل این بخش از میهمانان سراسر جهان به‌صورت ۲۴ ساعته استقبال می‌کنند. همچنین در لابی بخشی به صرافی اختصاص داده‌شده است که در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید در این بخش نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. با توجه به اینکه طبقات بالایی این هتل از طریق پله امکان‌پذیر هستند، بدین‌جهت اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشد یا به‌وسیله ویلچر حرکت کنند، پیشنهاد می‌کنیم از اتاق‌های طبقه‌های آخر رزرو نکنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل سیری را ندارند. پارکینگ رایگان به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به این هتل واقع‌شده است و استفاده از آن نیاز به رزرو قبلی ندارد.
در صورت نیاز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Seyri Istanbul Hotel بسپارید و از میز تور بلیط و گردشگری نیز می‌توانید در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول راهنمایی بگیرید، همچنین می‌توانید بلیط های ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را از این بخش تهیه کنید. ممکن است در حین اقامت به خدماتی نظیر لباسشویی، خشک‌شویی و اتو نیاز داشته باشید که در این صورت می‌توانید با پرداخت هزینه‌های مربوطه به بخش شستشو در لابی مراجعه کنید. کارکنان هتل سیری بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند، همه کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران دچار مشکل نمی‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی و حمام‌های اختصاصی هستند که این حمام‌ها خود شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی است. انواع اتاق‌های موجود در هتل سیری نیز عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل، اتاق سینگل استاندارد و اتاق دوبل. تمامی اتاق‌ها در این هتل دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش برایتان رقم می‌زنند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، تشک‌های برقی، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، لوازم شست‌وشو و تلفن اشاره کرد. همه اتاق‌های موجود در هتل Seyri Istanbul Hotel به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند و این نظافت شامل هزینه جداگانه است. اتاق‌های مخصوص خانواده‌ها نیز موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، بدین‌جهت اکثر مسافران این هتل را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند و در هنگام خرید بلیط هواپیما بدون معطلی نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.

رستوران هتل


مسافران می‌توانند همه‌روزه وعده صبحانه را در رستوران این هتل نوش جان کنند یا اینکه در صورت تمایل می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را از طریق روم سرویس در داخل اتاقشان سرو کنند.

فاصله هتل سیری استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است