search
menu

هتل Sevcan Hotel Airport Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Sevcan Hotel Airport Istanbul
امکانات هتل سوجان ایرپورت استانبول
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سوجان ایرپورت استانبول

هتل Sevcan Hotel Airport Istanbul


هتل سوجان ایرپورت استانبول از گزینه های باکیفیت و اقتصادی اقامت در شهر دیدنی استانبول است که در مکانی مناسب واقع در منطقه پررفت و آمد و سرزنده باقرکوی قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره که از امکاناتی مختلف و نرخ های اقامتی گوناگون و مقرون بصرفه تشکیل شده است، انتخابی عالی برای آن دسته از گردشگرانی محسوب می شود که قصد دارند با بودجه سفری نه چندان زیاد، بلیط ارزان هواپیما را خریداری و به کشور شگفت انگیز ترکیه سفر کنند تا اقامتی بیادماندنی را در هتلی لوکس و مجلل با نرخی منصفانه تجربه کنند.

امکانات هتل سوجان ایرپورت استانبول


وفور امکانات رفاهی در هتل Sevcan Hotel Airport Istanbul موجب گردیده که این اقامتگاه به انتخاب اول بسیاری از افرادی که دوست دارند در هتلی پرامکانات اقامت کنند، تبدیل گردد. کلیه امکانات رفاهی از قبیل: رستوران، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، انبار نگهداری از بار و بنه، رختکن، محوطه استعمال دخانیات، آسانسور، حمام بخار، سونا، سالن برگزاری اجلاس و همایش، اتاق خانواده، صندوق امانات و غیره در محوطه وسیع هتل سوجان ایرپورت استانبول گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول مدت اقامت در این هتل احساس نگردد. برای رفاه حال میهمانانی که به شنا و تفریحات آبی علاقه دارند، استخری سرپوشیده و مناسب در هتل تعبیه شده تا خستگی گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی استانبول از تن این افراد با آرمیدن در آب های پاکیزه استخر هتل رفع گردد. علاوه بر استخر، باشگاه تناسب اندام مجهزی نیز در این هتل وجود دارد که امکان انجام فعالیت های ورزشی و کاهش وزن را حتی در طول تعطیلات نیز برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیمای استانبول فراهم کرده است.

رستوران هتل


با وجود اینکه هتل سوجان ایرپورت استانبول در نزدیکی برخی از برترین رستوران های استانبول جای گرفته، خود از رستورانی باکیفیت و محبوب برخوردار گشته است. رستوران هتل که رستوران صدف نامیده می شود، از فضایی دل انگیز و محیطی پاکیزه و کارکنانی خبره و کارآزموده و مسلط به آداب پذیرایی تشکیل شده است. انواع و اقسام غذاهای لذیذ ترکی و حتی برخی غذاهای اروپایی در این رستوران به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا طعم شیرین اقامت در هتلی ممتاز به عطر و طعم غذایی سنتی و چرب و چیلی در فضایی دوست داشتنی آغشته گردیده و پکیج کاملی از رفاه و آسایش پیشکش میهمانان گردد.

خدمات هتل


چنانچه امکانات رفاهی ذکر گردیده، هنوز شما را به رزرو اتاقی در هتل سوجان ایرپورت استانبول مجاب نکرده است، بی تردید بخش خدمات رفاهی هتل نظر شما را تغییر خواهد داد. محدوده وسیعی از خدمات رفاهی، از لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی گرفته تا پذیرش خصوصی و شبانه روزی و روم سرویس در این هتل به کلیه گردشگرانی که این مکان را برای اقامت برگزیدند، ارائه خواهد شد تا از هر نیازی بی نیاز گردند. خدماتی نظیر نظافت و خانه داری، تحویل بار، اینترنت وایفای پرسرعت و رایگان، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی و ماساژ بدن در این هتل به میهمانان ارائه خواهد شد تا اقامتی بی دغدغه و آرامش بخش برایشان رقم بخورد.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۱۰۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی اعم از تلویزیون، مبلمان، آباژور، تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز و صندلی، سشوار، چای ساز و قهوه جوش در قالب طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق های سینگل و دبل، سوئیت های استاندارد و ماه عسل در این هتل موجب گردیده است که دست میهمانان هتل در انتخاب مکانی مناسب و متناسب با سلیقه و نیازهایشان باز باشد و اقامتی بسیار آسوده را در این هتل تجربه کنند. ناگفته نماند که بدلیل نوساز بودن هتل (سال احداث: ۲۰۱۶) کلیه واحدهای اقامتی هتل در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و از طراحی دلنشین و دکوری بسیار زیبا برخوردار گردیده اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سوجان ایرپورت استانبول


فاصله هتل تا سالن سرپوشیده سینان اردن: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید گالریا:‌ ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروسل: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است