search
menu

هتل Seraglio Hotel and Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seraglio Hotel and Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Seraglio Hotel and Suites Istanbul


در دل شهر قدیم استانبول، خانه ای متعلق به سال ۱۹۳۸ واقع شده که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده و امروزه به عنوان سراگلیو اند سوئیت استانبول و هتلی میان رده پذیرای افرادی است که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده و در این هتل اقامت دارند. سراگلیو در منطقه سلطان احمد واقع شده و این یعنی دسترسی بدون دردسر به جاهای دیدنی استانبول به طوری تنها با ۵ دقیقه پیاده روی به بسیاری از جاذبه های تاریخی و دیدنی این منطقه دسترسی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول


هرچند سراگلیو هتلی میان رده است که نباید توقع زیادی از آن داشت اما با این حال این هتل تمامی تلاش خود را به کار برده تا مهمانانش تمامی امکانات و خدمات مورد نیازشان را داشته باشند. مهمانانی فاقد خودروی شخصی هستند، با اقامت در سراگلیو اند سوئیت استانبول به خدمات رفت و برگشت فرودگاهی دسترسی داشته و می توانند برای سهولت در رفت و آمد خود به جاهای دیدنی استانبول از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده کنند. هتل حتی خدمات نهار بسته بندی شده را نیز برای مهمانانش ارائه می دهد تا دغدغه ای بابت پیدا کردن غذا و رستورانی باکیفیت نداشته باشند.
برای شرکت در تورهای جاذبه ها و یا تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی استانبول می توانید به جای اینکه شخصا اقدام کنید، از بخش پذیرش هتل و خدمات تور و خدمات کانسیرج آن درخواست این خدمات را داشته باشید. پذیرش هتل خدمات چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان و خدمات تبدیل ارز را نیز ارائه داده و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هتل هستند.
سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته، صندوق امانات، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان و سالن جلسات دیگر امکانات و خدماتی است که با اقامت در هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


سراگلیو هتل اند سوئیت دارای اتاق هایی عایق صداست که مانع عبور سروصدای بیرون به داخل اتاق شده و در نتیجه مهمانان در اتاق های خود نهایت آرامش را حس خواهند کرد. سراگلیو برای تعداد مهمانان مختلف خود، اتاق های متفاوتی هم دارد که در میان آن ها اتاق سوپریور دابل آن دارای حمام ترکی و اتاق بلوماسک دلوکس آن دارای تراس است.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل دارای سرویس حمامی مدرن و تلویزیون صفحه تخت هستند و خدمات روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته به اتاق ها ارائه می شود. دکوراسیون داخلی اتاق ها با آثاری از نقاشان مشهور ترکی تزیین شده اند و در تمامی آن ها قهوه و چای رایگان نیز قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


از آنجا که هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول خانه ای قدیمی و بازسازی شده است،‌ امکانات و خدمات سرگرمی مانند استخر یا اسپا ندارد اما مهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه از تورهای پیاده روی هتل استفاده کرده و به بازدید جاذبه ها و جاهای دیدنی مختلف استانبول بروند. البته تفریحات شبانه استانبول و جاهای تفریحی آن نیز کم نیستند که در صورت تمایل می توانید سری به این مراکز تفریحی و سرگرمی بزنید.

رستوران هتل


روزانه صبحانه کانتیننتال در بخش غذاخوری هتل سرو می شود و اطراف هتل انواع رستوران ها و غذاخوری های مختلفی وجود دارند که بد نیست در طول اقامت خود سری به آن ها بزنید.

فاصله هتل سراگلیو اند سوئیت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار آراستا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است