search
menu

هتل Santefe Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Santefe Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سانتفه استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانتفه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Santefe Hotel Istanbul


هتل سانتفه استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که چند دقیقه با ماشین از منطقه سلطان احمد فاصله دارد. این هتل با خیابان های پرپیچ و خم احاطه شده است که برخی از مشهورترین مغازه ها و رستوران ها در اطراف آن وجود دارد. هتل در یک کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و بازار بزرگ، مسجد آبی، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا و کاخ دلمه باغچه در نزدیکی آن قرار دارند به همین دلیل هتل Santefe Hotel Istanbul توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. لاله لی و تکسیم یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به خرید و تاریخ علاقه دارند. ایستگاه مترو Vezneciler-Istanbul Universitesi در فاصله ۱.۷ کیلومتری هتل واقع شده و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن ۴۴ کیلومتر است. اگر قصد سفر به استانبول را داشته باشید، می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل سانتفه اقامت بی نظیری را در این شهر توریستی تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سانتفه استانبول


هتل سانتفه یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از استانبول دیدن می کنند و محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات مفید برای اقامت شما ارائه می دهد. این هتل دارای یک دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، میز تور و انبار چمدان است. وای فای رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها نیز در دسترس است. خدمات آرایشی و بهداشتی نیز در این هتل انجام می گیرد. پارکینگی در نزدیکی هتل برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، تعبیه شده است که با پرداخت هزینه می توانید از امکانات آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای تهیه سوغاتی می توانید از مغازه ای که در هتل وجود دارد دیدن کنید.
کشیدن سیگار در مکان های عمومی هتل Santefe Hotel Istanbul ممنوع است. بدین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. یک صرافی در هتل وجود دارد که آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به اتاق های خانوادگی و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. خدمات نظافتی هر روز در این هتل انجام می گیرد. علاوه بر این ها خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی و اسپانیایی مسلط هستند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند. برای اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه ای دریافت نمی شود. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱۲:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۳:۰۰ است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سانتفه استانبول دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دبل، اتاق توئین و اتاق سه تخته است. از اتاق های آرامش بخش که دارای تهویه مطبوع هستند لذت خواهید برد و می توانید در طول اقامت خود از وای فای رایگان استفاد کرده و با دنیای مجازی اطراف خود در ارتباط باشید. اتاق ها دارای تلویزیون کابلی، مینی بار، وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب، تلفن و آینه هستند. هچنین اتاق ها دارای دکوراسیون عثمانی بوده و کتری برقی ارائه می دهند. هر اتاق هتل Santefe Hotel Istanbul دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


در هتل سانتفه استانبول رستورانی وجود ندارد. میهمانان می توانند در The First Ottoman Cafe و Kumkapi Kosem، که در فاصله ۱۵۰ متری هتل قرار گرفته اند ناهار و شام خود را میل کنند. همچنین ممکن است بخواهید در یکی از رستوران های مجاور، مانند ینی لوکانتا، کافه آرا یا فاچین، کوفته ها را امتحان کنید.

فاصله هتل سانتفه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است