search
menu

هتل Samil Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Samil Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سامیل استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل سامیل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Samil Hotel Istanbul


هتل سامیل از هتل‌های ۲ ستاره در فاصله اندکی از تنگه بسفر و در محدوده تاریخی سلطان احمد استانبول واقع‌شده است. به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل در شهر استانبول دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر خواهید داشت، برخی از جاذبه‌های مشهور این شهر عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه که این جاذبه‌ها تا هتل سامیل حدوداً ۲۰ دقیقه پیاده‌روی دارند. برای دسترسی به گلدن هورن می‌توانید ۸ دقیقه پیاده‌روی کنید و دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین ایستگاه تراموای سیرکجی در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای پیاده‌روی هتل Samil Hotel Istanbul واقع‌شده است و از آن طریق می‌توانید به مترو دسترسی داشته باشید و به اکثر نقاط شهر استانبول بروید. از امکانات مشهور و قابل‌توجه این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سامیل استانبول


این هتل بی‌نظیر اینترنت وای فای رایگان ارائه می‌دهد و در تمامی نقاط اعم از اتاق‌ها، لابی و رستوران قابل‌دسترس است. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، برای میهمانانی که مشکل جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. با توجه به اینکه در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید زیرا در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به این هتل دسترسی داشته و اتاقتان را تحویل بگیرید. یکی از مزیت‌های خوب این هتل کرایه دادن اتومبیل است که می‌توانید با رانندگی خودتان از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول بازدید کنید. در لابی هتل می‌توانید به بخش تور و بلیط گردشگری مراجعه کنید و بلیط های جاذبه‌های دیدنی استانبول را از این قسمت تهیه کنید. در هنگام رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این ندارند.
در لابی هتل Samil Hotel Istanbul می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایلتان را به آنجا بسپارید. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز می‌توانید به بخش مربوطه در لابی سربزنید و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که همه پرسنل موجود در این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران سراسر جهان دچار مشکل نمی‌شوند. آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید ماشینشان را در پارکینگ عمومی نزدیک این هتل پارک کنند. البته استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد ولی روزانه باید هزینه پرداخت کنید. اگر در حین اقامت به فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید، این خدمات نیز در لابی هتل انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی موجود در این هتل می‌توان به ورزش‌های با هیجان، موسیقی و اجراهای زنده، کلاس‌ها و تورهای آشنایی با فرهنگ‌های محلی، تورهای دوچرخه‌سواری، سرگرمی‌های عصرانه، کلوپ‌های شبانه، اسکی و ماهیگیری اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل سامیل دارای دکوراسیونی شیک با وسایل و اسباب رنگ روشن هستند، در این اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش برای مسافران فراهم‌شده است. در داخل همه اتاق‌ها تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی قرار داده‌شده است. اتاق‌های موجود در هتل سامیل انواع گوناگونی دارد که عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل و اتاق توئین. با توجه به اسامی این اتاق‌ها می‌توانید ظرفیت آن‌ها را بدانید و بر اساس تعداد نفرات یا بودجه و سلیقه‌تان اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. از نکات قابل‌توجه در اتاق‌های هتل سامیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های آن‌هاست که اقامتی توأم با آرامش را برای مسافران رقم می‌زنند. علاوه بر آن می‌توانید به امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، امکانات اتوکشی و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد. همان‌گونه که اشاره گردید استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Samil Hotel Istanbul ممنوع است، بدین‌جهت برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها در نظر گرفته‌شده است. اتاق‌های خانواده در هتل سامیل یکی از پرطرفدارترین اتاق‌ها به شمار می‌رود و اینکه تعداد اکثریت مسافران را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند.

فاصله هتل سامیل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۷۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است