search
menu

هتل Roozendaal Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Roozendaal
امکانات هتل روزندال استانبول
خدمات هتل روزندال استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل روزندال استانبول

درباره Roozendaal


هتل روزندال استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره و بسیار اقتصادی در شهر استانبول است و اگر قصد اقامتی کم هزینه و در عین حال راحت و مطمئن را در استانبول دارید بدون شک این هتل یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای شما خواهد بود. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است و دسترسی به اکثر نقاط تماشایی شهر استانبول را برای مهمانان آسان می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به فاصله نزدیک هتل به میدان تکسیم اشاره کرد که این امکان را برای مسافران فراهم می‌سازد تا در طول اقامت خود هر زمان که تمایل داشتند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در آن لذت ببرند. علاوه بر آن، اماکن تاریخی جذابی نیز در نزدیکی هتل روزندال قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ دلمه باغچه استانبول، آب انبار باسیلیکا استانبول، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و… اشاره کرد. هر کدام از این اماکن تاریخی شکوه و جلوه بی‌نظیر مخصوص به خودشان را دارند و بدون شک مسافران از تماشای آن‌ها لذت خواهند برد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای استانبول سفر کنید و با اقامت در هتل Roozendaal سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل روزندال استانبول


هتل روزندال استانبول امکانات مقرون به صرفه‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و در واقع با این کار توانسته شرایط یک اقامت کم هزینه در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول را برای مسافران این شهر فراهم کند. خیابان استقلال که یکی از اصلی‌ترین و مشهور‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است در نزدیکی این هتل قرار گرفته و با مغازه‌های رنگارنگ، کافه ها، مراکز تجاری و مراکز تفریحی متنوعی که دارد از مهمانان هتل رزوندال استقبال می‌کند. در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی و بین المللی متنوعی وجود دارند که مسافران می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند. هتل دارای اتاق‌های غیر سیگاری است و افرادی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند این اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. امکانات باربیکیو نیز در این هتل برای مهمانان فراهم شده و مسافران می‌توانند از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند. از دیگر امکانات موجود در هتل Roozendaal می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان در مناطق مشترک هتل و… اشاره کرد.

خدمات هتل روزندال استانبول


هتل روزندال استانبول خدمات متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد که در نوع خود قابل توجه و به صرفه هستند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و پاسخگو هستند و رفتار محترمانه و دوستانه‌ای که با مهمانان دارند سبب می‌شود مسافران در زمان اقامت خود در هتل احساس خوبی را تجربه کنند. پرسنل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و این مسئله اقامت در هتل را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. خدمات خانه داری هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو نیز در هتل فعال است و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباسهایشان راحت می‌کند. شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، امنیت ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و… از دیگر خدمات هتل Roozendaal به شمار می‌روند.

واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی هتل روزندال در عین سادگی تمیز و زیبا هستند و اقامتی آرام و دوست داشتنی را در زمان اقامت به مهمانان ارائه می‌دهند. واحدها دارای یک آشپزخانه مشترک به همراه کتری برقی، وسایل آشپزخانه و محصولات پاک کننده هستند و امکان پخت و پز را نیز در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل Roozendaal می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کف پارکت، کمد لباس، میز تحریر، امکانات اتوکشی، سوکت نزدیک تخت و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل روزندال استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است