search
menu

هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class
امکانات عمومی هتل رومانس بوتیک کلاس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رومانس بوتیک کلاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class


هتل رومانس بوتیک کلاس استانبول که از دسته هتل‌های بوتیک است هتلی بسیار زیبا و شیک در استانبول با ۴ ستاره است. در این هتل بسیار زیبا به جرات می توان گفت که شما می‌توانید آسایش را تجربه کنید. چیدمان هتل بسیار زیباست و هر آنچه در هتل وجود دارد بسیار درجه یک هستند. هتل علاوه بر اتاق‌ها و لابی بسیار عالی دارای یک رستوران بزرگ با منوی متنوع نیز هست. شما با اقامت در این هتل با بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از جمله: بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و ... فاصله بسیار نزدیکی خواهید داشت. در مورد نحوه سفر به استانبول می‌توانید از طریق تورهای گردشگری و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید. اگر مشتاق به دریافت اطلاعات در رابطه با هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class هستید می‌توانید تا آخر این متن همراه ما باشید.

امکانات عمومی هتل رومانس بوتیک کلاس استانبول


هتل رومانس استانبول از بی‌نظیرترین هتل‌ها برای اقامت شما در استانبول است و آنچه که در بخش امکانات هتل به شما ارائه می‌شود و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده‌است گویای این امر است. هتل دارای یک لابی بزرگ و مبله است که برای استراحت کوتاه مدت شما یک مکان دنج و بسیار مناسب است. باشکوهترین مبلمان را در لابی این هتل مشاهد خواهید کرد و این بخش می‌تواند در لحظه ورود به هتل شما را مجذوب خود کند. نظافت مورد دیگری است که در هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class به طور تمام و کمال و البته بصورت روزانه انجام می‌شود و آنچه شما مشاهده می کنید یک هتل بسیار تمیز بدون هیچ گونه نامنظمی است. اینترنت مورد دیگری است که بطور رایگان و در همه بخش‌های هتل در دسترس مسافران است. علاوه بر موارد بالا خشکشویی، اوتو و لاندری نیز در هتل مذکور وجود دارد ولی برای استفاده از این موارد باید هزینه اضافی پرداخت گردد. از موارد دیگری که به عنوان امکانات تفریحی ورزشی می‌توان از آن‌ها نام برد وجود باشگاه ورزشی، ماساژ و اسپا است که برای بهره‌مندی از هر کدام از آن ها نیاز است تا هزینه جداگانه‌ای پرداخت گردد.
در داخل هتل استخر سر پوشیده رایگان نیز وجود دارد و شما می‌توانید از این بخش از هتل بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند چرا که امکانات و تسهیلات مختلفی برای این افراد در نظر گرفته شده‌است. پذیرش هتل همانند سایر هتل‌های استانبول بصورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش مسافران است و کارکنان هتل می‌توانند به سه زبان: انگلیسی، روسی و ترکی با مسافران صحبت کنند. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


امکانات اتاق‌های هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class بسیار کامل و درجه یک هستند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و شما به راحتی می‌توانید در فضای مناسب آن به استراحت بپردازید. تخت‌های اتاق‌ها بسیار شیک هستند و تمام لوازم اتاق‌ها از بهترین و درجه یک‌ترین اجناس هستند. حمام و سرویس بهداشتی تمیز نیز در تمام واحدها ساخته شده‌است. اتاق‌ها دارای چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. کمد‌های دیواری موجود در اتاق ها می‌توانند مکان مناسبی برای قرار دادن لوازم شخصی و لباس‌های شما باشند. تلویزیون نیز در این واحدها قرار داده شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق سه نفره دلوکس شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• سوئیت گرند با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دو نفره و بالکن
• سوئیت با وان حمام شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت با وان حمام شامل یک تخت دو نفره و دو مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل Romance Istanbul Hotel Boutique Class دارای یک رستوران بسیار شیک است که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در این رستوران سرو کنید. منوی این رستوران بسیار کامل است و از غذا خوردن در آن لذت خواهید برد.

فاصله هتل رومانس بوتیک کلاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است