search
menu

هتل Riva's Moda Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riva's Moda Istanbul
امکانات کلی هتل ریواز مدا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریواز مدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Riva's Moda Istanbul


هتل ۳ ستاره ریواز مدا در منطقه کادیکوی، محله فنر باغچه و در ۸ کیلومتری مرکز استانبول واقع شده است. کادیکوی با فضاهای هنری مستقل، سالن‌های موسیقی و نقاشی‌های دیواری رنگارنگ رونق دارد و این محله را به مکانی محبوب در سمت آناتولی استانبول تبدیل کرده است. امروزه کادیکوی مرکز تجاری، حمل و نقل و منطقه مسکونی آسیایی شهر بزرگ استانبول است. در مجاورت هتل ریواز مدا، کاخ بیگلربیگی وجود دارد. موقعیت ملک به شما این امکان را می‌دهد که در کوتاه ترین زمان در کنار کاخ دلمه باغچه باشید.
دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری استانبول از جمله برج دختر، آب انبار باسیلیکا، برج تاریخی گالاتا، بازار ادویه جات، موزه ایاصوفیه و مسجد سلیمانیه موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل وجود دارند که موجب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شوند. ایستگاه اتوبوس Barış Manço، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. ایستگاه متروی کادیکوی و ایستگاه قطار حیدر پاشا نیز در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، اقامت در هتل Riva's Moda Istanbul سفر بی‌نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

امکانات کلی هتل ریواز مدا استانبول


هتل ریواز مدا استانبول برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدماتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، رستوران، بار، باغ، انبار چمدان، آسانسور و صندوق امانات را ارائه می‌دهد. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل خدمات شاتل فرودگاهی و اینترنت بی سیم رایگان را نیز ارائه می‌دهد.
برای میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در هتل Riva's Moda Istanbul تجربه کنند. در این هتل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. افرادی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی امکان استفاده از مرکز تناسب هتل ایجاد شده است. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز از جمله خدماتی هستند که در این هتل در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۲۳:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل ریواز مدا استانبول برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت روش‌های سرگرمی زیادی از جمله باغ، رویداد‌های ورزشی زنده، اجرای موزیک زنده، شرکت در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و بازی تنیس در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ریواز مدا استانبول شامل ۱۲ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است. انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق کینگ با چشم انداز دریا، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل لوکس و اتاق سه تخته. اتاق‌ها دارای گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، بالکن و فضای نشیمن بوده و مشرف به باغ هستند. اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، چای ساز، آباژور، کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌های هتل Riva's Moda Istanbul وجود دارد.

رستوران هتل


یک رستوران در هتل ریواز مدا برای میهمانان وجود دارد. طیف گسترده ای از غذاهای محلی در رستوران gastronomic سرو می‌شود. Torek Manti و Pizzeria Il Pellicano با انواع غذاها در حدود ۵۰ متر از هتل فاصله دارند. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌ها می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل ریواز مدا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است