search
menu

هتل Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel
امکانات هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس
خدمات هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس

درباره Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel


هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس یک هتل فوق العاده مجلل و باشکوه در شهر استانبول است و برای تجربه سفری ایده آل و فراموش نشدنی یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر استانبول به شمار می‌رود. استانبول یکی از توریستی‌ترین و جذاب‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است که هرساله مسافران فراوانی را نه تنها از ایران بلکه از تمام دنیا به سمت خود می‌کشاند. هتل رنسانس موقعیت مکانی بسیار مطلوبی دارد و به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی شهر نزدیک است. میدان تکسیم، خیابان استقلال و کاخ دلمه باغچه از اماکن معروف نزدیک به این هتل هستند که می‌توانید در هنگام اقامت از آن‌ها بازدید کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول در Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس


امکاناتی که در هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس به مهمانان ارائه می‌شوند بدون شک برای مسافران جذاب بوده و لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند. یک استخر سرپوشیده بزرگ در این هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند برای تفریح و استراحت از امکانات موجود در آن بهره‌مند شوند. هتل دارای مرکز آب گرم، سونا و حمام ترکی است که بهترین محل را برای رفع خستگی و آرامش مهمانان فراهم می‌کنند. یک مرکز تجاری بزرگ و مجلل در هتل قرار دارد که مسافران می‌توانند در آن به خرید و گشت و گذار بپردازند و اوقات فراغت خوشی را تجربه کنند. ساختمان و طراحی داخلی هتل رنسانس کاملا باشکوه و مجلل است و اقامت در آن هر سلیقه‌ای را خشنود خواهد ساخت. این هتل دارای سالن کنفرانس نیز است و امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. مرکز تناسب اندام هتل نیز با تجهیزات کاملا مدرن و به روز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند حس خوب ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. مینی مارکت، سالن مشترک تماشای تلویزیون، آرایشگاه و فروشگاه زیبایی، پارکینگ، اتاق‌های غیر سیگاری و… از دیگر امکانات موجود در Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس


علاوه بر امکانات رفاهی گسترده‌ای که هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد این هتل خدمات متنوعی نیز دارد و از همین جهت توانسته نظر مثبت بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جلب کند. سرگرمی‌های شبانه و اجرای موسیقی زنده از خدمات ویژه هتل هستند که بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند. هتل دارای امکانات ویژه معلولین است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. استفاده از اینترنت در این هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. میز تور، تبدیل ارز، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، برگزاری کلاس‌های تناسب اندام، ارائه وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و… از دیگر خدمات موجود در Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق کینگ اجرایی، سوئیت جونیور، اتاق لوکس کینگ، اتاق لوکس دوقلو و… اشاره کرد. تمامی این واحدها دارای دکوراسیون شیک و بسیار مجلل هستند و با پنجره‌های از سقف تا کف، منظره‌ای رویایی و بی‌نظیر از شهر استانبول را پیشکش نگاه مهمانان می‌کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند که سبب می‌شوند مهمانان در طول اقامت احساس رضایت داشته باشند و هیچ کمبودی را حس نکنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، تلفن، میز کار، کمد لباس، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رنسانس استانبول پولات بوسفروس


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است