search
menu

هتل Regency World Hotel&Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regency World Hotel&Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Regency World Hotel&Suites Istanbul


هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول، از هتل های ۳ ستاره خوب منطقه بی اوغلو، استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم کرده و با برخورداری از موقعیت مکانی عالی به اکثر جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسان دارد. مهمانان با اقامت در هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول از امکانات رفاهی و خدمات متنوع برخوردار می شوند و با رضایت و خشنودی هتل را ترک می کنند. کارکنان هتل Regency World Hotel&Suites Istanbul با رفتار محترمانه و درخور در جلب رضایت مهمانان بسیار ماهرانه عمل می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول


انواع امکانات و خدمات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که ترجیح می دهند به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر کنند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است.
لابی هتل، واقع در طبقه همکف، دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، خدمات شاتل فرودگاهی، دریافت غذای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می نمایند. ضمنا، کارکنان هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول فضای سبز و تراس وجود دارد که برای استراحت و تنفس مناسب هستند. لازم است مهمانانی که به فکر سفر همراه حیوان خانگی شان هستند، بدانند که در هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند از میان اتاق های هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول با امکانات گوناگون که مناسب هر نیاز و سلیقه ای هستند، اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول شامل اتاق های خانواده، استاندارد دبل یا توئین، دبل، دلوکس دبل، سوئیت جونیور، دلوکس کینگ، چهار نفره و ... هستند. تمام اتاق ها با دکوراسیون زیبا و شیک اتمسفر فوق العاده دنج و آرامش بخش دارند. از اسباب و اثاثیه با کیفیت و مدرن در چیدمان اتاق ها استفاده شده است. نظافت و تمیزی اتاق ها بی نظیر بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. استعمال دخانیات در داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، یخچال، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... فراهم گشته اند. همچنین، داخل واحدها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که دارای امکاناتی چون اجاق گاز، سینک، فر، فضای ناهار خوری و ... هستند و مهمانان می توانند داخل واحدشان به آشپزی بپردازند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم است. وعده های ناهار و شام نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل غذاهای خوشمزه ترکی، مدیترانه ای و بین المللی هستند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل ریجنسی ورد هتل اند سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است