search
menu

هتل Raymond Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Raymond Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل ریموند استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ریموند استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Raymond Hotel Istanbul


هتل ریموند استانبول از هتل‌های شناخته‌شده ترکیه و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت طی سفر به استانبول است. در میان ملاک‌های مختلفی که در انتخاب هتل به آن توجه می‌شود، موقعیت مکانی یکی از تعیین‌کننده‌ترین آن‌هاست. هتل Raymond Hotel Istanbul در محله سیرکجی استانبول قرار دارد. این محله بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ استانبول، خرید سوغات، خوردن غذاهای خیابانی و از همه مهم‌تر بازدید از جاهای دیدنی استانبول است. با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به استانبول شما هم می‌توانید از جاذبه‌های استانبول بازدید کنید. هتل Raymond Hotel Istanbul از هتل‌های ۴ ستاره این منطقه است و امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌کند. ریموند از آن دسته هتل‌هایی است که با فراهم کردن اتمسفری آرامش‌بخش مجال دل‌تنگی به مهمانان نمی‌دهد. دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال کمتر از ۳ کیلومتر با هتل ریموند فاصله دارند و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از آنها بازدید کنید.

امکانات کلی هتل ریموند استانبول


به منظور ایجاد یک اقامت لذت‌بخش امکانات متنوعی در هتل ریموند برای مهمانان تدارک دیده شده است. ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل ۴ ستاره هستند. تراس و تراس آفتابی هتل چشم‌انداز زیبایی از جاذبه‌های استانبول را به مهمانان نمایش می‌دهند و مکان ایده‌آلی برای استراحت هستند. برای تهیه بلیط نمایش‌ها و جاهای دیدنی استانبول می‌توانید از کارکنان هتل کمک بگیرید. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و از هیچ کمکی برای ایجاد یک خاطره عالی از سفر به استانبول دریغ نمی‌کنند. نگران ارتباط با خانواده و دوستانتان نباشید چراکه در تمامی نواحی هتل Raymond Hotel Istanbul اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است. امکانات دیگر هتل شامل آسانسور، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صرافی، شبکه‌های تلویزیونی کودکان، فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و روزنامه است. به ۴ زبان ترکی، انگلیسی، روسی و عربی در هتل ریموند صحبت می‌شود. از خدماتی که به مهمانان ارائه می‌شود می‌توان به خدمات تور، تهیه بلیط، خانه‌داری، لاندری، خشک‌شویی و اتو اشاره کرد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. برای سیگار‌کشیدن محوطه مخصوصی در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند هتل ریموند استانبول هیچ‌گونه محدودیت سنی برای پذیرش ندارد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل مدرن و دارای امکانات به‌روزی هستند. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های استاندارد سینگل، استاندارد دوبل، استاندارد تریپل، سوپریور سینگل، سوپریور دوبل، سوپریور تریپل، اکونومی دوبل، اکونومی تریپل، اتاق خانواده و سوئیت ماه عسل است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تمامی اتاق‌ها ضد حساسیت و عایق صدا هستند. روم سرویس، چای ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، آباژور، میز، صندلی، تلفن، حمام، سشوار، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است برخی از واحدهای هتل Raymond Hotel Istanbul ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تختخواب کودکان زیر ۲ سال بدون هزینه است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل ریموند روزتان با یک صبحانه مفصل آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف برده و از غذاهای ترکی، کبابی و گیاهی رستوران نوش جان نمایید. پس از گردش در شهر سری به کافه هتل بزنید و ضمن تماشای بسفر از تراس کافه از خوردن دسرهای ترکی لذت ببرید. ناگفته نماند رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. کافه رستوران لوتوس، رستوران فود لب و رستوران فیلتو به ترتیب ۲۱۰، ۲۳۰ و ۵۵۰ متر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل ریموند استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله تاستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است